"אין שלום לרשעים"

ח"כ אבוטבול: "קריב מסוכן ליהדות, נסבול ממנו"

ח"כ משה אבוטבול עולה להתקפה חריפה נגד הקואליציה החדשה והמינוי של ח"כ גלעד קריב ליו"ר ועדת החוקה: "הוא מסוכן ליהדות, אני רואה אותו כמו אוויר מבחינתי" • צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ משה אבוטבול עולה להתקפה חריפה נגד הקואליציה החדשה והמינוי של ח"כ גלעד קריב ליו"ר ועדת החוקה: "הוא מסוכן ליהדות, אני רואה אותו כמו אוויר מבחינתי". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "ועדת החוקה עוברת לאדם שמסוכן מאוד ליהדות, מסוכן מאוד מאוד לכל הדברים שקשורים לעולם התורני שלנו, הוא רפורמי והוא מנסה לקדם את האג'נדה שלו בכל מקום ומקום.

"אנחנו נסבול ממנו קשות אם הוא ימשיך להיות שם בתפקיד, אתה יודע כמה גדולי ישראל זעקו כלפי אותם אלה שמזייפים את היהדות".

אבוטבול הסביר: "על הרבה דברים מלך ישראל סולח, יש כאלה שפושעים בממלכה... על זה שאחד גנב או רצח אפילו אפשרי להמתיק את הדין, על דבר אחד המלך לא סולח: על מי שלוקח את המטבעות שלו שהפרצוף שלו שם ומתחיל לזייף אותם ולסחור בהם. הם הולכים לזייף את היהדות הצרופה שלנו ולסחור בה, הם באו חדורי מטרה".

ח"כ אבוטבול הדגיש כי לא ינהל שום שיח עם ח"כ קריב: "אני רואה אותו כמו אוויר, אני מבחינתי לא רואה אותו... לא שלום, אין שלום לרשעים אמר ה', אבל אין לי שום סיג ושיח איתו, לא רוצה קירבה. רק כשהוא נובח במליאה אז כמובן שהוא מקבל ממני חזרה, הוא איש מסוכן כי אתה רואה את הדיבורים שלו, אתה רואה את החשיבה שלו, אתה רואה את הכול פסול אצלו".

בהמשך הריאיון התייחס ח"כ אבוטבול לטענות של רה"מ נפתלי בנט כי החרדים בחרו שלא להצטרף לקואליציה: "אתה יודע מה? אני אוהב את האמת של ליברמן מהשקרים שלהם. ליברמן בא ואומר לך, לא רוצה! אני רוצה לראות את החרדים מסכנים ושפופים, על מריצות אולי. אני לא מוכן לקבל את השקרים שלהם ותפסיקו להאמין להם".

ואומר לך נפתלי בנט ויאיר לפיד: בחרתם לא להצטרף לקואליציה, אנחנו נייצג את הציבור החרדי, אנחנו נדאג לצרכים של הציבור החרדי

"מהבמה הנכבדת שלכם, קורא דווקא עכשיו לבחורי הישיבות, להתחזק ולדעת שזוממים עליכם מתכננים לקחת אתכם להשמיד אתכם בעולם כזה שהוא עולם ערכים פסול ממה שגדלתם בו, אתם חייבים להישמר. להתכנס בעולם הישיבות, לשמור על הגחלת ממה שרוצים אותה ממשלת השמד הזו לעשות את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר