רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הפציעה בדובאי, היכן נתפסו יועצי נתניהו, המגישה ששיבחה את בבצ'יק, ההפטרה של גפני, טיסת הגרש"ב סורוצקין ודוד חכם, האלכוהול של זלמנוביץ, מי פרץ לטלפון של יואלי דיקמן, השירה של מנחם טוקר, החיקוי של חיים ולדר ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בתו של אחד הפוליטיקאים החרדים הבכירים, נפצעה השבוע במהלך טיול בדובאי. ל'זופניק' נודע כי בבית החולים התברר כי בחסדי שמים היא שברה את הרגל בלבד. לאחר שגובסה על-ידי הצוות הרפואי היא שוחררה להמשך מנוחה בבית המלון.

דקות לאחר שוועדת הכספים אישרה את מינוי אייל שויקי למנכ"ל בית הנשיא, תפס 'זופניק' את פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, בשיחה מחויכת עם הנשיא הנבחר יצחק הרצוג.

אם גם אתם שאלתם: "איפה חיים גולדברג נעלם השבוע?", אז 'זופניק' מבקש להרגיע שחיים יצא לחופשה קצרה אך עמוקה, ועושה חיים בצלילות בים סוף. הנה הוא בקרקעית...

את יועצי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תפס 'זופניק' בפגישת עבודה במזנון הצדדי של הכנסת ומיהר לתעד. מי שזיהה את 'זופניק' מתעד הוא מנהל מערך התקשורת של נתניהו עופר גולן לצד טופז לוק שמיהרו לקום מהשולחן בעוד הדוברת שיר כהן נשארה עם הפלאפון.

מגישת 'ערוץ 20' יערה זרד חלפה השבוע בכנסת על פני מוטי בבצ'יק והתקשתה לעצור את המחמאות. 'זופניק' האזין עבורכם למונולוג של הגברת זרד: "הלוואי וגם המפלגות החילוניות היו נותנות שירות לאזרח כמו שאתה נותן לחרדים וחילונים כאחד".

בבית הכנסת של הכנסת, כולם שווים. בעיצומו של צום י"ז בתמוז ראינו שם מתפללים בצוותא, את יעקב אשר, איתמר בן גביר, ניר אורבך, כשבעל הקורא היה שלמה קרעי ומי ששימש כ'גבאי' של המניין היה יונה ויזל, עוזרו של אשר.

את יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני ראינו במניין החצר הסמוך לביתו כשהוא מכובד בעליית שלישי, בתפילת מנחה של צום י"ז בתמוז, ולאחר מכן קורא את ההפטרה.

רגע אחרי ישיבת סיעת 'יהדות התורה' נצפו יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני וח"כ יצחק פינדרוס בשיחה עם ישי כהן. 'זופניק' ביקש להרגיע את הרוחות ושאל את פינדרוס: "על מה אתה כועס?", ותשובה אין.

הפוליטי של 'כיכר השבת', רפאל כהן, נצפה ברגעי הקודש כשהוא מתמלל את דבריו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בישיבה המשותפת עם ראשי הסיעות החרדיות.

בהמשך השבוע זכה הפוליטי שלנו, רפאל כהן, זכה להתברך אצל מרן הגר"ח קנייבסקי, לרגל חתונתו המתקרבת בצעדי ענק.

במהלך דיוני ועדת הכספים זיהה 'זופניק' את יו"ר 'יהדות בתורה' משה גפני בשיחה עם ח"כ גלעד קריב הרפורמי. 'זופניק' התאושש מההלם ויכול רק להעריך שגפני נזף בו בקשיחות.

ואם במוישה גפני עסקינן, 'זופניק' ראה אותו השבוע בשיחה מחויכת ומפויסת עם אוריאל בוסו מש"ס ותוהה האם נעלמו המשקעים מפתח-תקווה – בבחירת רמי גרינברג לראשות העיר והותרת 'יהדות התורה' באופוזיציה.

שלישי בערב, ח"כ אביר קארה מ'ימינה' התחדש ברכב ספורטיבי במיוחד כיאה לסגן שר במשרד רוה"מ. חברו משכבר הימים עו"ד החרדי גיל גולן שנתקל בחניון בסגן השר החליט לשבור על גלגלי הרכב שני בצים כנגד עין רעה.

מי שעזב פה הכל השבוע וטס לניו יורק הגדולה היה איש התקשורת דוד חכם שהתפנק במחלקת העסקים. אלא, שאז הוא גילה כי הוא שכח דבר מה חשוב ומפנק בארץ – שאין להשיג בניו יורק. 'זופניק' כאן כדי לחשוף בפניכם כי מי שעזר למלאות את חסרונו היה לא אחר מאשר הגאון רבי שלום בער סורוצקין שהגיע לצורך גיוס כספים למוסדותיו בארץ.

ואם בגרש"ב סורוצקין עסקינן, אז 'זופניק' כאן כדי לחשוף בפניכם כי כנראה שלא הכל כזה נוצץ כי כשראש הישיבה נחת בשדה התעופה התברר שהרכב שהיה אמור לאסוף אותו עם מקורביו נסע בכלל לשדה תעופה אחר וכך הפמליה נאלצה להמתין להגעת רכב אחר, בדרכה לברוקלין, שם פגשו את דוד חכם.

'זופניק' התקשה לפספס את הפעם הראשונה של ח"כ יעקב ליצמן באולפן 'כיכר השבת' ותיעד את מגיש 'סוגרים שבוע', ישי כהן, מקבל את פניו של המרואיין הבכיר.

רבה של ירושלים הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר ורבה של צפון תל אביב הרב אריה לוין בציון ה'אור החיים' הקדוש לרגל יום ההילולא.

המשפיע רבי אלימלך בידרמן יחד עם ראש כולל 'בת עין' בבני ברק הרב יוסף דויטש, בתפילה בציון רבי מאיר בעל הנס בטבריה.

מי שנטל חלק באזכרת הרב יצחק הרצוג זצ"ל, סבו של הנשיא הנבחר יצחק הרצוג, היה הרב יוסף אפרתי מרבני 'דגל התורה' שנראה קורא תהילים בכוונה.

(צילום: דוד ארזני)

ואילו רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ נצפה בתפילה בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון.

(צילום: נתן שיינמן)

אב"ד אמסטרדם הרב אליעזר וולף נצפה מתפלל השבוע בליטא, בסמוך למבנה בו שכנה בעבר ישיבת פוניבז', כשהוא מתפלל "שהישיבה תחזור להיות אחת", כלשונו.

בין ועדה לנאום קפץ ח"כ מיכאל מלכיאלי לשמחת ברית מילה לבן אחד מתלמידי החכמים בירושלים. 'זופניק' לכד בעדשתו את מלכיאלי וחתניו של יו"ר ש"ס דרעי קשובים בדריכות לדרשת הרב אליהו עמאר חבר ביה"ד רחובות שאף שימש כסנדק בשמחה.

באחד מלילות הפיליבסטר בכנסת ראינו את משה רבר (שחגג יום הולדת 32 עם עוגה מעוצבת, ומגשי פיצוחים ופירות) רל"ש יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ יצחק פינדרוס - בתפילת ערבית.

ואילו את אנשי התקשורת יצחק פלדמן, חיים פרידלנדר (בקהילה) ואליעזר שולמן (משפחה) ראינו בתיאום עמדות במאבק האופוזיציוני.

את מנהל מחלקת האקטואליה ב'קול ברמה' יעקב גרודקה תפסנו כשהוא מוזג אלכוהול לכתב הפוליטי ישכר זלמנוביץ שירד לשחות בבריכה במהלך יום גיבוש של הרדיו בקיסריה.

כזה עוד לא ראיתם! אמן החושים החרדי מני הולנדר שהופיע באירוע חגיגות שנה לערוץ המוזיקה 'קול פליי' - גילה את הקוד ופרץ לטלפון של המעבד והמנצח יואלי דיקמן.

(צילום: פיני גולדברג)

משעשע: סולימאן מסוודה הכתב לענייני ערבים ואזור ירושלים של 'כאן 11' נתפס עם מגבעת לראשו באחד מחדרי חברי הכנסת החרדים.

(צילום: ישכר זלמנוביץ)

איש העסקים יעקב הלפרין נצפה בתפילת מנחה במרכז חב"ד העולמי 770.

(צילום: דוד ש.)

גם שדרן הרדיו עמי מימון מ'קול ברמה' נצפה בתפילת שחרית ב-770.

(צילום: י.ב.)

במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן התקיים השבוע מעמד 'הנחת תפילין' לבנו של יד ימינו ונאמן ביתו רבי מאיר פנחס לרגל שמחת בר המצווה שתתקיים בקרוב. נשיא המועצת הניח לחתן בר המצווה את התפילין בפעם הראשונה כשהוא מרעיף על ראשו ברכות מאליפות שיגדל בתורה וביראת שמים.

(צילום: יעקב כהן)

בטקס הענקת תארים באוניברסיטת בר אילן - תואר שני במדיניות ציבורית, ראינו את נתנאל חייאק יוענו של ח"כ יעקב מרגי ומועמד מספר 12 לכנסת מטעם ש"ס; אבי רוזן דובר משרד הדתות; שמוליק כהן מעיריית ירושלים ונחמן פדווא.

כבוד למגזר: ברכת מזל טוב לאיש החסד זאב טפר לרגל קבלת התעודה על סיום לימודי המשפטים בדרך להיות עורך דין.

דקות לפני שבת קודש 'זופניק' ראה את איש החסד חונה דייטש ביציאה מהמקווה בביתר כשהוא עוזר לעוד יהודי דרך וואטסאפ החסדים.

עם סיום עונת הרישום לישיבות נפגשו הרשם שמעון אזרזר והאסטרטג גואל ועקנין לישיבת עבודה לטובת עשרות בחורים שעדיין לא הסתדרו עם ישיבה לקראת זמן אלול. הצלחתם הצלחתנו, אמר 'זופניק' בפאתוס.

סוגרים קצוות: ח"כ עמיחי שיקלי מ'ימינה' לקח פסק זמן מהטוויטר והגיע לביקור במשרדו של עורך 'מרכז העניינים' שניאור ובר.

במשכן הכנסת נצפה השבוע שבי רפפורט, היועץ החרדי של הנשיא הנבחר יצחק הרצוג, מכין את השטח לקראת רגעי הבחירה של מנכ"ל בית הנשיא.

המשנה לראש העיר בני ברק יעקב זכריהו מש"ס נצפה בחדרו לומד דף היומי לפני ישיבת המועצה.

(צילום: מ.ק.)

במסגרת מבצע הניקיון בבני ברק שנערך השבוע נפגשו הצלמים נפתלי לרר ודוד קשת לאחר הסיום לסלפי משותף.

מנחה הטלוויזיה אלי יצפאן נצפה ביציאה ממגדלי ב.ס.ר בעיר התורה והחסידות בני ברק.

(צילום: לייבי אמזל)

השף החרדי אלי דייויס נצפה באירוע יוקרתי עם נשיא המדינה הנכנס יצחק הרצוג.

לא רק שדרן, גם זמר: במהלך צילומי מופעי הקיץ של התכנית 'מוצ"ש חי' בקול חי ושל 'ערוץ 20' ב'גולה' - הזמין הזמר חיים ישראל את השדרן מנחם טוקר לשיר אתו על הבמה: "אבא אני נותן לך את כל ליבי".

(צילום: יצחק ראשי)

שופט "כוכב המג'יק קאס" נתי שיש לא יכל להשתתף בפאנל השופטים המיוחד עם שאלות גולשי 'כיכר השבת' מכיוון שהוא נמצא בגרמניה, כפיצוי הוא שלח צילום מיוחד ל'זופניק' עם השיר – "לשון הרע לא מדבר אלי"...

(צילום: נתי שיש)

הזמר רולי דיקמן ואיש 'מאה שערים' יואליש קרויס בסוד שיח בשכונת הבוכרים.

(צילום: בני)

בין הקלטה לעיבוד ובין ביצוע לשידור - המעבד והמנצח יואלי דיקמן יצא לשאוף אוויר בים.

במהלך תכניתו של יואלי דיקמן 'מאסטר פליי' בחור ישיבה ביצע חיקוי מקורי לסופר חיים ולדר. אל תפספסו...

(צילום: צחי אריאל)

משעשע: כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר הוכיח על כיסא הטיפולים אצל הרופא שיניים ש"עם כל דבר אפשר לעשות מוזיקה, גם עם הצינורות של הרופא". צפו בווידאו...

לקראת הגעתו לארץ לשמח ילדים מיוחדים, ליפא שמלצר התחסן נגד נגיף הקורונה למרות שהוא "מחלים". רק בריאות!

הזמר יונתן שיינפלד נצפה נושא תפילה סמוך לציונו של הצדיק רבי יצחק גברא זצ"ל לרגל יום ההילולא.

(צילום: חיים נמירובסקי)

בין שיר לשיר: הזמר אוהד מושקוביץ נבדק לקורונה במהלך חתונה במנצ'סטר בכדי להספיק להגיע לשבת בארץ הקודש.

(צילום: מכי דיוויס)

את כוכב הזמר החסידי מוטי שטיינמץ תפסנו כשהגיע לרכוש אלכהול אצל מושיקו מ'בית הטבק' בבני ברק. לחיים.

אנשי המוזיקה: אריק דביר, אבי דרור, פיני רוטשטיין, ישראל לובין והצלם בצלאל כהן בחופשה חלומית ב'איה נאפה' בקפריסין.

את הזמר נתנאל ישראל ראינו כשהוא שקוע בתפילת שחרית בבית הכנסת. לא הפרענו.

רגע לפני שהורסים את הבניין המיתולוגי של תחנת הקמח בירושלים, צולם מלך הרדיו מנחם טוקר בגג של המבנה לצורך קמפיין פרסומי לחברת ביטוח בינלאומית.

(צילום: קובי סלע)

סנ"צ הוד לוי - מונה לתפקיד רמ"ח קהילות ויועלה לדרגת נצ"מ. לוי כיהן בעבר קצין המבצעים של מרחב דן ולאחר מכן מפקד תחנת מסובים, והעמיק את הקשר עם הציבור החרדי. בתמונה: בביקורו בבית ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין יחד עם סמפכ"ל המשטרה ניצב דוד ביתן, רב מחוז תל אביב במשטרה הרב אליהו קב, מוטי פלאי נאמן ביתו של ראש הישיבה ומקורבו אליהו ארנד.

השבוע התקיים אירוע מיוחד באוניברסיטת תל אביב בהענקת הפרופסורה לפרופ' יוסף משהראוי במעמד נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' אריאל פורת ופרופ' אהוד גרוסמן - דיקאן הפקולטה לרפואה. 'זופניק' תפס את אורח הכבוד היועץ הרפואי יוסי ערבליך מתחבק עם פרופ' משהראוי.

את הרב מרדכי חסידים רב הסלבס ראינו בסוד שיח עם ידידו יו"ר ש"ס אריה דרעי.

(צילום: בני רוזנטל)

ברכת מזל טוב לזמר משה קליין לרגל הולדת בתו. "תודה לאשתי הגיבורה", צייץ הזמר.

(מתוך טוויטר)

ברכת מזל טוב גם לאיש התקשורת מנדי גרוזמן לרגל הולדת בתו הבכורה. "יצאה דומה לאמא ישתבח שמו", הרגיע מנדי.

(מתוך טוויטר)

ברכת מזל טוב לשלוימי אשר בנו של ח"כ יעקב אשר ובעלי רשת המסעדות מוטי'ס לרגל הולדת הבת בשעה טובה ומוצלחת.

ברכת מזל טוב לרב שמואל זר ולאביו הגדול הגאון רבי רפאל זר לרגל הולדת הבן בשעה טובה ומוצלחת.

העסקן הדגלאי הצעיר מבית שמש, יוסי ברנפלד, התארס השבוע בשעה טובה. 'זופניק' שולח את ברכותיו.

בטקס 'יזם השנה 2021' שנערך במוזיאון ארץ ישראל מטעם "קרן שמש", השתתפו בכירי המשק והפילנתרופיה הישראלית, שרת החדשנות והמדע - אורית פרקש הכהן, ונציגות חרדית - הפרסומאית והיזמית רחלי גרינוולד, שנכחה גם כשופטת בתחרות וגם כחברת דירקטריון "עוגן".

הזוכה, דרך אגב, בקטגוריית הסיפור האישי היא ברכה מרגלית ריימונד, חרדית, תושבת העיר אשדוד.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר