צפו בדברי רה"מ

בנט: "הצענו לחרדים להצטרף"; החרדים: "שקרן פתולוגי"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר לשאלת 'כיכר השבת' כי הציע לסיעות החרדיות להצטרף לממשלה והן החליטו לסרב • בסיעות החרדיות תוקפים: "שקרן פתולוגי, לא הציע ואין לו סמכות להציע" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ענה בצהריים (שני) לשאלת 'כיכר השבת' באשר להתבטאות שלו כי החרדים הם אלו שבחרו שלא להצטרף לממשלה שבראשותו וטען כי הציע להם להצטרף אך הם בחרו להדיר עצמם. מנגד, ראשי הסיעות החרדיות טוענים בשיחה עם 'כיכר השבת' כי בנט משקר כלשונם ולא הייתה הצעה שכזו.

לדברי בנט: "הצענו (לסיעות החרדיות להצטרף לממשלה. י-כ) והם לא רצו להצטרף, אז אני קורא לזה 'הדרה עצמית', מי שבוחר להדיר את עצמו לא יכול אחר כך לקטר שהוא מודר. זה כמו אחד שבוחר לא להיכנס למועדון ואז מקטר 'לא הכניסו אותי למועדון', אז בואו..".

בנט הוסיף: "אנחנו מתנהגים כל הזמן בהגינות ובדאגה לכלל. היחס לציבור החרדי יהיה יחס אוהב ודואג, ולכן לא רק שלא נפגע - יש פה הזדמנות היסטורית לאפשר לתת את הכלים לציבור החרדי - למי שרוצה - להשתלב בכלכלה".

ראש הממשלה בנט סירב לענות על השאלה האם ימנע את הפעלת התחבורה ציבורית בשבת כפי שמבקשת שרת התחבורה מירב מיכאלי.

"אנחנו לא מוכנים", תקף בנט: "שפוליטיקאים חרדים ייקחו מונופול שהוא לפעמים פוגעני על הכיוון של מדינת ישראל. לדוגמא היו בעבר פעולות נגד גיור כהלכה שפגעו אנושות באנשים טובים, לא נקבל את זה".

בתגובה לדבריו תקפו ראשי הסיעות החרדיות בשיחה עם 'כיכר השבת' וטענו: "בנט שקרן פתולוגי, הוא לא הציע וגם לא יכול להציע, אין לו סמכות להציע, הוא רק יושב על כסא ראש הממשלה. ראשי הממשלה בפועל הם ליברמן ולפיד וליברמן לא יאפשר לו אפילו להציע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר