"בישלו את הדייסה"

נתניהו גער בבנט ושקד: "איפה האחריות?"

ראש האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, תקף את הממשלה המבקשת את עזרת האופוזיציה להעביר את חוק האזרחות: "איפה האחריות שלכם כשהקמתם ממשלה כזו?" • צפו (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הכנסת)

ראש האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, תקף את הממשלה בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד, המבקשת את עזרת האופוזיציה להעביר את חוק האזרחות: "איפה האחריות שלכם כשהקמתם ממשלה כזו?".

לדבריו: "בנט ושקד אומרים שהם הקימו 'ממשלה ציונית', ממשלה שהיא '10 מעלות ימינה' יותר ממשלות אחרות - אבל הם לא מסוגלים להעביר החלטה פשוטה כל כך, כי הם תלויים בגורמים אנטי-ציוניים שמתנגדים לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית".

בנאומו, במליאת הכנסת, הוסיף נתניהו: "הם פונים אלינו אחרי שהם בישלו את הדייסה הזאת ואומרים לנו: 'תעזרו לנו לאכול את הדייסה שבישלנו בעצמנו'.

"הם אומרים - 'גלו אחריות'. איפה האחריות שלכם כשהקמתם ממשלה כזו? הקמתם ממשלה שלראשונה בתולדות ישראל תלויה בגורמים אנטי-ציוניים! בן גוריון לא עשה את זה, משה שרת לא עשה את זה, יצחק רבין לא עשה את זה, אהוד אולמרט לא עשה את זה - אבל אתם עשיתם את זה!".

נתניהו טען: "הדבר האחראי והנכון לעשות הוא להעביר את חוק יסוד ההגירה עוד היום בקריאה טרומית, לדחות את הוראת השעה בחודשיים, ונביא פתרון לבעיה. זה הדבר האחראי לעשות".

מוקדם יותר אמרה שרת הפנים, איילת שקד, במליאת הכנסת כי: "נתניהו א' מבקש להיזכר כשומר ביטחון ישראל, נתניהו ב' פועל ללא הרף לסכל ניסיון של ממשלת ישראל להגן על ביטחון ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר