רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הזמר ששוקל לחזור לכולל, כשישי כהן בלם את נפתלי בנט, תקיפת שחקני 'ברדק', הסעודה של רבקה רביץ, הכתב שהתקשה להיכנס לכנסת, כששוקי סלמון נעצר, יואלי דיקמן אבא על מלא ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בצל גזירותיו המתוכננות של איווט ליברמן 'זופניק' לא יכול שלא לפתוח את הטור השבוע עם ההצהרה הנפלאה, המרגשת, המדמיעה והמטלטלת של עמירן דביר האגדי, שחשף במהלך חילופי דברים עם מוטי רובינשטיין כי הוא מתכנן, ברצינות, לחזור לכולל – לפחות לחצי יום. ועל זה נאמר: האק!

הנה חילופי הדברים בין השניים עד לפצצה שהטיל עמירן דביר:

אם חשבתם שראש הממשלה נפתלי בנט יצליח להתחמק, 'זופניק' תיעד את הרגע בו הוא נבלם על-ידי פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן.

חשיפת 'זופניק': שחקני ויוצרי המערכונים הפופולריים 'ברדק' המתפרסם ב'כיכר השבת' - אפי סקקובסקי ומני וקשטוק הותקפו במהלך יום צילומים בעיר התורה והחסידות בני ברק, עד שעוברי אורח טובים נחלצו לעזרתם.

ואם תהיתם מה עושים בתוכנית "כוכב המג'יק קאס" הפופולארית בימים שאסור לשמוע מוזיקה? משחררים ל'זופניק' קטעים של מאחורי הקלעים. מה קרה כשהמנחה משה מנס ניסה לשכנע את השומר להצטרף לתחרות? צפו בווידאו...

ליל שישי שעבר, מסעדת אהרונ'ס בהר חוצבים, ראש מועצת טלז סטון יצחק רביץ ורעייתו רבקה רביץ, אז עוד הרל"שית של הנשיא ראובן ריבלין, סעדו את לבם בנחת, רגע לפני סערת "הח"כית החרדית".

אחרי שנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן כרע ברך בפני רבקה רביץ, לאחר ששמע שהיא אמא ל-12 ילדים, אושיית הרשת החרדי יצחק פלדמן בפרודיה קורעת משלו.

את הצלם המוכשר שלנו, חיים גולדברג, תפסנו כשהוא בדרכו ליעד נוסף לצילומים חמוש במצלמתו ומנצל את הזמן לשיחת טלפון חשובה.

(צילום: אליעד ירושלמי)

את המרץ שומר חיים גולדברג לעבודה העיתונאית כי כשהוא מגיע לקופה בסופר, הוא מתיישב על כסא עד שיגיע התור.

ואילו הפוליטי של 'כיכר' רפאל כהן נצפה בצהרי היום סועד את לבו עם הפוליטי של 'סרוגים' בנצי רובין, בשיאו של שבוע פוליטי סוער.

אחרי הארוחה הגיע רפאל כהן ל'מקום הנכון' להצטייד בחליפה מהודרת לקראת חתונתו הקרבה ובאה.

השעה 14:03, מתי טוכפלד, הפוליטי של 'ישראל היום', מחפש באחת הקבוצות המסקרות את הכנסת אישור כניסה למשכן.

השעה 14:37, מתי טוכפלד, הפוליטי של 'ישראל היום', עדיין מחפש אישור כניסה למשכן. "דחוף תודה", הוא הוסיף. 'זופניק' חושב שצריך לייעל את כניסת הכתבים לכנסת.

'זופניק' הוזמן להשתתף בכנס של 'מרכז לדמוקרטיה ליברלית' והופתע לגלות בין חברי הפאנל את ישי כהן שלנו, כשהוא מסביר לנוכחים את יחסי החרדים והמדינה. בסיום הדיון 'זופניק' ראה את איש 'ארץ נהדרת', הקומיקאי יניב ביטון, כשהוא מפרגן לישי על ההרצאה.

הרב אבנר עמר, שמונה בטקס מצומצם למנכ"ל רשת החינוך 'בני יוסף', נצפה מתפנק במאפיה בעיר מודיעין עילית על מיני מאפה ומיץ תפוזים סחוט.

(צילום: איתמר קירשבוים)

ראש ישיבת חברון הגאון רבי יוסף חברוני נצפה בתפילת ערבית נרגשת בכותל המערבי.

באולם אירועים במושב שורש ראינו את יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי מכובד בברכה בחופת נכדו של הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון הרב שלמה משה עמאר.

(צילום: איתמר קירשבוים)

בהמשך הערב, ראינו את הגר"ש עמאר בריקוד סוער עם החתן הטרי.

כשהפרשן ישראל כהן צייץ את אחד הנאומים של ח"כ יעקב אשר נגד השר מתן כהנא, שאל הסטנדאפיסט נדב אבקסיס, האם מדובר בח"כ מזרחי? הוא טען שהדיבור שלו קרוב לש"ס וגם הלוק. כשהובהר שלו שמדובר בח"כ אשכנזי על מלא, הוא הגיב: "מזמין את עצמי אליו לחמין בשבת בתקווה שיהיה בו קצת כמון ותבלינים משלנו".

בין הצבעה להצבעה בכנסת, בשעת לילה מאוחרת, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הוזמן לחדר סיעת 'יהדות התורה', שם חגגו יום הולדת 50 לח"כ יצחק פינדרוס.

פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, נלכד בעין המצלמה של חיים גולדברג שלנו בשיחה עם ח"כ אחמד טיבי, שבדיוק עודכן בגזירת המעונות החדשה של איווט ליברמן והסביר מדוע הוא מתנגד לה.

בבית הכנסת של משכן הכנסת תפס 'זופניק' את אשר חיון, ראש הסגל של ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, ששימש כשליח ציבור בתפילת מנחה.

סגן הרמטכ"ל ח"כ יאיר גולן מי שהיה מפקדו של אל"מ שרון אסמן ז"ל ניגש להודות לחבר הכנסת ינון אזולאי על שהקדיש משנה לעילוי נשמתו במליאת הכנסת.

בשיאו של הפיליבסטר נצפו מחוץ לחדר ועדת החוקה חברי הכנסת אורי מקלב, אוריאל בוסו, שמחה רוטמן, וגדי יברקן כשהם מתייעצים עם עו"ד יהודה גוטמן היועץ המשפטי בלשכת מקלב.

יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן שמתמודדת בקושי עם אופוזיציה לוחמנית, נצפה בשיחה עם הפרשנית הפוליטית של 'ערוץ 12' דפנה ליאל.

העיתונאי ישכר זלמנוביץ (קול ברמה) שיתף תמונה מבר המצווה של אחיו בשנת 2016 כשנשיא המדינה החדש יצחק הרצוג עדיין היה רק יו"ר האופוזיציה. "הייתי שומר הראש", כתב זלמנוביץ.

(צילום: משה גולדשטיין)

אחרי טקס ההשבעה לנשיא החדש, נצפה ישכר זלמנוביץ, תופס טיסה ליעד סודי שם ינפוש בסוף השבוע.

בשורה טובה לכל המעריצים: לאחר ימים ארוכים בגולה איש התקשורת דוד חכם חוזר בסוף השבוע לביתו בפתח תקווה. "ביי ביי ניו יורק", אמר והבטיח: "נתראה שוב בקרוב". 'זופניק' ימשיך לעקוב.

איש התקשורת עקיבא וייס מ'כאן 11' נצפה מצלם כתבה על הגשר בירושלים.

(צילום: יהודה כהן)

זמן קצר אחר כך הוא נצפה מראיין חרדים המפגינים מידי יום נגד הרכבת הקלה בבירה.

(צילום: חיים גולדברג)

חבר מועצת העיר ירושלים, דוד בלומנשטוק, המחזיק של תיק תרבות תורנית, נצפה בכניסה לבניין המרכזי בכיכר ספרא. 'זופניק' יודע לספר כי לתושבי ירושלים מתוכננות שורת פעילויות תרבותיות – שאינן כוללות טיסה לחו"ל – במהלך ימי בין הזמנים הקרובים.

החזן החרדי צבי גרינהיים, שימש השבוע כחזן באזכרה למשורר חיים נחמן ביאליק ז"ל בבית הקברות הלאומי טרומפלדור; מי שאהבו את הביצוע שהפגין, היתה נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות ונשיא העליון בדימוס אליקים רובינשטיין שאף ניגשו לגרינהיים בשולי המעמד והביעו את שביעות רצונם.

האדמו"ר ממודז'יץ הגיע לבקר את אחד מחסידיו בבית החולים 'איכילוב'. מי שנחלץ לסייע בליווי הביקור היה היועץ הרפואי יוסי מרגלית.

'זופניק' שעוקב באדיקות אחרי הסטטוסים של הרבי משאץ – אשדוד, שמח לראות את הרבי מסיים מסכת יומא על הרכבת בסין.

אב"ד אמסטרדם הרב אליעזר וולף עמד על משמר משמר הדגה בתוניסיה, לא לפני עמד על משמר העירוב כשהוא חוצה את הנהר על-גבי סירה כדי להגיע לכל המחיצות.

השבוע נכנס למעון הראשל"צ רבי יצחק יוסף, הרב שמואל ליבוביץ מלוס אנג'לס - מחשובי וראשי אגודת ישראל באמריקה. בפגישה השתתפו חתן הראשל"צ הרב ברוך דרעי והאיש החזק בסביבת הנשיא הרצוג, שבי רפפורט.

כוכב הרשת החרדי שוקי סלומון קיבל דו"ח על מהירות, ובתגובה הוא בירך את השוטר ואמר יחד איתו 'מזמור לתודה' • צפו...

היועץ האסטרטגי ארי גלהר פגש השבוע את חבר מועצת החכמים הגאון הרב ראובן אלבז וניצל את ההזדמנות לבקשת ברכה.

ארי, אתה מבקש ברכות מרבנים?
"ראיתי רב עם פנים מאירות וכמו יהודי מסורתי טוב ביקשתי ברכה".

המשבר בבית שמש: בטרם נכנסו לדיון המכריע אצל יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני, 'זופניק' הצליח לתעד את חברי המועצה יוסי גולדהירש ושלמה ברילנט בלשכת ח"כ אורי מקלב.

עורך עיתון 'כפר חב"ד' מנחם כהן עלה לתורה לקרוא שם לבתו, ויקרא שמה בישראל: שיינא - ע"ש הרבנית מחב"ד. מזל טוב!

(צילום: מאיר אהרון)

אבא במשרה מלאה: את דובר עיריית אלעד חיים לוריא ראינו דואג לבנו גם בשעת לילה מאוחרת..

הפקח של גדולי ישראל, אדיר מעטו, יצא ליום חופש בפארק המים 'נחשונית'. 'זופניק' תפס אותו בתור למגלשה.

הצלם החרדי ארייה לייב אברמס השוהה בימים אלו בנופש בחו"ל - נצפה מתעד בתוך הבית הלבן בוושינגטון.

ואילו הצלם והסטטוסים שלומי כהן, נצפה משוחח עם ראש העיר ירושלים משה ליאון, במהלך טקס חנוכת רחוב ע"ש הרב מנחם בצרי, בהפקה מרהיבה של יחיאל אברהם.

מוישי שיליץ, מלהקת ה'שיליצים', ממשיך בדרכו של אביו, שתרם כליה והציל חיים. השבוע, זכה מוישי לתרום מח עצם ולהציל נפש. אשריך!

אחד הגולשים האדוקים של 'זופניק' תיעד את המעבד האגדי יובל סטופל בשעה חמש וחצי בבוקר אומר תהילים בבית כנסת בפתח תקווה.

המעבד והמנצח יואלי דיקמן נצפה בדרכו לדינר של אחת מהישיבות החשובות במגזר כשהוא עם מגבעת וחליפה, כמו ישיבישער למהדרין.

ואם כבר יואלי דיקמן, השבוע הוא איחד את המקהלות החסידיות המתחרות בתעשייה - ידידים, נשמה ונרננה, להקלטת שיר חדש של הזמר החסידי אהרל'ה סמט.

אחרון ודי: בין ההקלטות לשידורים ולהופעות תפסנו את יואלי דיקמן מטייל עם בני משפחתו בלונה פארק. אבא למופת.

גדול הזמר היהודי יעקב שוואקי נצפה יחד עם הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן, באירוע בניו ג'רזי.

את כוכב הזמר החסידי מוטי שטיינמץ תפסנו בשוק מחנה יהודה הירושלמי ברגע של טיול עם בתו הפעוטה בעגלה.

(צילום: דודי בן חמו)

ואילו הזמר נמואל הרוש נצפה השבוע בפיצה קינגסטון בקראון הייטס.

(צילום: י.ב.)

הזמר והיוצר ישי לפידות וחבריו חגגו השבוע יום הולדת בהפתעה למפיק האישי של לפידות - דקל פלד במסעדה החדשה של השף האגדי חיים בלוך - "חשמונאים 7", מסעדת שף בסגנון צרפתי אמריקאי.

הזמר איציק וינגרטן והמעבד אלי קליין נצפו השבוע יחד ול'זופניק' נודע כי הם מכינים לנו להיט לקיץ.

השר לשעבר רפי פרץ שהה בחופשה בצפון, במקום בו שהו עובדי הידברות. הוא ניצל את ההזדמנות להשתתף בהרצאה של שמעון פרץ, אך בסיום ההרצאה, כשפרץ חיבק את פרץ, הוא הצליח להדהים את השר לשעבר כאשר שלף לו את השעון מהיד. השר לשעבר אף התבטא בעקבות הגזרות של ליברמן כי "הקב"ה נתן לי מתנה שעזבתי את הפוליטיקה בזמן".

נגן הקלרינט ואיש התקשורת דוד קליגר ראה את עו"ד יורם שפטל מנסה לעצור מונית באזור התעשייה של בני ברק; קליגר לא יכול היה שלא לעצור אותו לסלפי כפול!

צביקה שלזינגר, שמונה למנהל קשרי קהילה של 'כללית' בפתח תקווה, נכנס לברכה והתייעצות אצל רבה של פ"ת, הגאון הרב מיכה הלוי, יחד עם המנהל הרפואי ד"ר אייל יעקובזון ומנהל המגזר החרדי נחמיה בלושטיין.

שמעון ברדי, איש יחסי הציבור, נצפה בשמחת נישואי נכדו של הגרש"מ עמאר, כשהוא מתקבל בחביבות רבה, מקבל את ספרו של הרב ואף יין מכוסו של הרב.

בטקס חנוכת 150 אופנועים חדשים של 'איחוד הצלה' ברחבת כיכר ספרא, נצפה המפיק מיכאל קפלין (שיתחתן בקרוב בחתונה סודית) בתיאומי שטח אחרונים לקראת פתיחת האירוע והשקת עשרות האופנועים.

רב בית החולים קפלן ברחובות, המשמש בין היתר גם כעורך דין במגזר הפרטי, היה באמצע יום עבודה כשהתינוק של אחד הלקוחות החל לגעות בבכי, הרב אפי בן גד לא איבד עשתונות ומיהר להרגיע את התינוק – על ידיו.

חברי סיעת 'מאוחדים' בעיריית ירושלים, סגן ראש העיר אריה קינג, חבר המועצה יהונתן יוסף וראש הלשכה אהרון רחמים נצפו בתום סיור עירוני יוצאים לעירייה על האופנועים האישיים.

רגע לפני עליית העונה השנייה כוכבי הסדרה 'שבאבניקים' צילמו כתבה עם העיתונאי יאיר שרקי מ'חדשות 12', במסעדת 'מוטיס' בבני ברק, ונענו לאי אלו בקשות סלפי מצעירי הצאן.

(צילום: חיים פרוכטר)

כחודש לאחר החתונה - כוכב הפופ לירז רוסו (המכונה סטטיק) נפגש עם ידידו רב הסלבס מרדכי חסידים שמחזק ומקרב אותו לדת.

השף אביב משה (שפותח מעדנייה כשרה בקרוב) וכוכב הריאליטי אליאב רחמים המקורבים לדת ולמסורת - נכנסו השבוע לברכה והתייעצות במעונו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי, כשהם מלווים ברב דוד אברהם פרסמן.

(צילום: דוד זר)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר