מפיקוד דרום

סגן הרמטכ"ל החדש הרצי הלוי נכנס לתפקידו

בטקס שנערך בהשתתפות שר הביטחון הרמטכ"ל ואישים נוספים נכנס הרצי לתפקידו. הוא יחליף את האלוף אייל זמיר שכיהן בתפקיד בשלוש השנים האחרונות (חדשות, ביטחון)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
האלוף הרצי הלוי (צילום: דובר צה"ל)

בטקס חילופין שנערך היום (ראשון) בקריה בתל אביב, האלוף הרצי הלוי נכנס לתפקידו כסגן הרמטכ"ל. הוא יחליף את אלוף אייל זמיר, שכיהן בתפקיד שלוש שנים.

הטקס במסגרתו נכנס הלוי לתפקיד השני בחשיבותו בצה"ל, נערך בהשתתפות שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי, מפקדים ובני המשפחה.

שר הביטחון בני גנץ, הודה לזמיר בפתח דבריו: "אני מודה לסגן הרמטכ"ל היוצא אלוף אייל זמיר ולבני משפחתו. אייל, לאורך השנים אתה מייצג את הפיקודיות השקטה והממלכתית, והמקצועיות לצד היוזמה והיצירתיות. ידעת להוביל מול כלל מקבלי ההחלטות את פעולות צה"ל בקורונה, ביחד עם פיקוד העורף, כשכולם יודעים שיש על מי לסמוך בשקט ובבטחה".

בהמשך התייחס לאלוף הנכנס ואמר: "אלוף הרצי הלוי, אתה קצין של מבצעים מיוחדים שיודע לרדת לפרטים, אבל כפי שהוכח בשומר החומות, גם מפקד שיודע לבנות מערכה, ולשלב בין כלל הזרועות והיכולות הנדרשות. כעת, מוטלת עליך המלאכה להמשיך בבניין הכוח של צה"ל, בקידום התר"ש ובחיזוק עוצמתו של צה"ל כצבא העם לצד הרמטכ"ל.
אני מבקש להודות לכל פורום מטכ"ל על העשייה המבצעית החשובה בהובלת הרמטכ"ל, לקראת האתגרים העומדים לפתחה של מדינת ישראל."

לפני שנתיים: האלוף הרצי הלוי מדבר (צילום: דובר צה"ל)

הרמטכ"ל אביב כוכבי אמר: "תפקיד סגן הופך כיום ליותר משמעותי, כיוון שבעת הזו בניין הכח כולו הוא רב זרועי. אייל - עשית תפקיד יוצא מן הכלל, תפקיד שנתן לי הרבה מאוד ביטחון. בפעילות המבצעית ובהיבטי בניין הכוח, בתפיסת ההפעלה ובמימוש תר״ש ׳תנופה׳. הבאת נסיון רב, שיקול דעת, פרקטיות, פרגמטיות, ומעל הכל הבאת תוצאות רבות. היית פרטנר יוצא מן הכלל, ועשית זאת באלגנטיות רבה".

"הרצי - אנחנו מכירים שנים רבות, אני שמח מאוד לקבל אותך כשותפי. אני סומך מאוד על תבונתך, על ניסיונך המבצעי, על כושר השיפוט שלך ואני מצפה שנמשיך לממש את תר"ש ׳תנופה' יחד. שנמשיך להשתנות, ונמשיך לעשות צבא טוב יותר שמטפל באנשים שלו טוב יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר