שנת הקורונה

עלייה בתלונות הצרכנים למשרד התקשורת

על פי דו"ח התלונות השנתי של משרד התקשורת, בשנת 2020 - שנת הקורונה, חל זינוק של 74% בתלונות הציבור כנגד חברות הסלולר לעומת השנה שקדמה לה (תקשורת)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: Sindel/Flash90)

אחרי שנת סגרים ושנים של ירידה בכמות התלונות על חברות התקשורת, בשנת 2020, שנת הקורונה חל זינוק באחוזי תלונות הציבור כנגד חברות התקשורת. כך על פי דוח שפורסם היום (שני) בידי משרד התקשורת.

על פי הדוח, בשנת 2020 חל זינוק של 74% בכמות תלונות הצרכנים לחברות התקשורת לעומת שנת 2019. כ-10.5 תלונות התקבלו במשרד התקשורת. מספר השווה בהיקפו לשנת 2015.

מחצית מן התלונות הן על איכות השירות והחשבונות. תלונות נוספות התקבלו על מדיניות מכירות מצד החברות. מבין החברות הגדולות, החברה בה חל הזינוק הגדול ביותר בכמות התלונות היא פרטנר שעלה מ-1.6 תלונות לכל 10,000 מנויים ל-2.9. מספר התלונות הגבוה ביותר הוא כנגד חברת גולן טלקום, 4 תלונות לכל 10,000 מנויים עלייה לעומת 2019 אז האחוז עמד על 2.8. הוט מובייל אחריה עם 3.5. החברה עם מספר התלונות הנמוך ביותר היא פלאפון עם 1.3, בה דווקא חלה ירידה מ-2019.

בקרב ספקיות האינטרנט הגדולות, פרטנר מובילה עם 6 תלונות לכל 10,000 מנויים, הוט נט אחריה עם 5.6 ובזק בינלאומי עם 4.4. סלקום עם היחס הנמוך ביותר - 1.9 ירידה מ-2019.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר