צפו בנסיעת האימה

נהג האוטובוס לחרדים: "סמרטוטי ריצפה, חבל שלא הלכתם כולכם במירון"

נהג אוטובוס מביתר לירושלים, התנהג בגסות וברוטליות, כלפי אישה שעלתה לאוטובוס; לאחר שהעירו לו, הנסיעה נהפכה לנסיעת אימה • ב'קווים' מיהרו להשעות את הנהג • צפו (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: פ.א)

נוסעי האוטובוס של חברת קווים, קו 245, שנסעו אמש (רביעי), מהעיר ביתר עילית לשכונת הר נוף בירושלים, לא חלמו שכך תסתיים הנסיעה התמימה שלהם למחוז חפצם.

הנוסעים, נקלעו לעימות חריף עם נהג האוטובוס - עימות שכלל בין היתר קללות ואיומים קשים מצד הנהג כלפי הנוסעים החרדים.

בתיעוד המזוויע שהגיע ל'כיכר השבת', נשמעה אחת הנוסעות אומרת לנהג. "אתה תדבר יפה, אתה לא תצעק על נוסעת עם תינוק רק בגלל שהיא לא קמה מהכסא. אני נוסעת איתך כל שבוע ואתה מתנהג לא יפה, מה אתה חושב שאנחנו - אם אתה לא רוצה, אתה לא חייב לעבוד עם חרדים, תקום ותלך".

אחד הנוסעים מתאר בשיחה עם 'כיכר השבת' את סדר ההשתלשלות האירוע: "עליתי לאוטובוס בביתר עילית לקו שנוסע ישירות לשכונות בית וגן והר נוף, יחד איתי עלו עוד זוג עם ילד, שהתעכבו בהכנסת העגלה לתא המטען, ובתגובה לכך הנהג נזף בהם על כך שהם מעכבים אותו".

"כשהגענו לשכונה, הנהג שוב נזף באחד הנוסעים אשר לטענתו התעכב בירידה מהאוטובוס, ולאחר שביקשתי ממנו שלא לדבר בצורה מזלזלת כלפי הנוסעים הוא החל לצעוק ולקלל".

לדברי אותו נוסע, "הנהג איבד עשתונות והחל לצרוח; 'עדיף לעבוד עם החיזבאללה מאשר עם חרדים, אתם סמרטוטי ריצפה', תוך כדי הצעקות והגידופים, הנהג איים עליי במכות. כשירדתי בתחנה המיועדת הוא סינן לעברי 'חבל שלא הלכתם כולכם במירון'".

מחברת קווים נמסר בתגובה לאירוע החמור: "אנו מתנצלים על התנהגות הנהג כפי שתועדה ומתביישים בה. לא נסבול התנהגות שכזו על ידי מי מנהגי ועובדי החברה, ונעשה כל שניתן כדי למנוע מקרים דומים. הנהג שצולם הושעה מיידית מעבודתו ויזומן בתחילת השבוע לשימוע כדין לפני פיטורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר