"התעסק עם קטינים"

הוארך מעצרו של החייל שניסה לסחוט רב

חייל בן 22 ניסה על פי החשד לסחוט רב מוכר מקריית מלאכי, בדיון שנערך היום בבית המשפט, עורך דינו טען כי יש בנייד החשוד, חומר שיפתיע את החוקרים • מעצרו הוארך (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

חייל בן 22, תושב אשקלון, ניסה על פי החשד לסחוט באיומים רב מוכר של קהילה בקריית מלאכי, במהלך הדיון בבית המשפט, השופט האריך את מעצרו בארבעה ימים.

כפי שדווח מוקדם יותר היום ב'כיכר השבת', ראשיתה של חקירת המשטרה, החלה בתלונה שהתקבלה במשטרה ע"י רב בעיר קריית מלאכי, לפיו במהלך הימים האחרונים יצר עמו קשר אדם שאינו מכיר, והחל לאיים עליו כי אם לא יעביר לידיו סכום כסף של אלפי שקלים, יפיץ אודותיו מידע על פי החשד שקרי כי הוא ביצע עבירות חמורות בקטינים.

חוקרי המשטרה בקריית מלאכי שהצליחו לאתר את זהותו של החשוד העומד מאחורי אותן ניסיונות סחיטה, רקמו פעילות מבצעית מתוחכמת שיצאה אמש לפועל, במהלכה נעצר החשוד 'על חם' בזמן שעל פי החשד ניסה לקבל לידיו את סכום הכסף אותו דרש מהקורבן.

הבוקר כאמור התקיים דיון בבית המשפט, שם טען עורך דינו של החשוד, כי לאחר שייכנסו לטלפון האישי של מרשו, החוקרים יופתעו מאוד מהתפתחות החקירה.

כך או כך, השופט כתב בהחלטתו, כי על פי החשד, המשיב שלח לרב הודעות במטרה לסחוט ממנו כספים. "האיום עולה מההודעות אשר הוצגו לפני בתיק החקירה, היה כי אם הרב לא יעבור למשיב כספים, אזי המשיב יפעל לפרסם מידע לגבי אותו רב כמעורב במעשה סדום".

עוד הוסיף השופט, "המסרונים שהוצגו לפני מלמדים, על הודעות רבות אותן שלח המשיב על פי החשד לאותו רב, בו הוא נוקב במחיר כספי, על מנת שהמידע אשר לטענת החשוד מצוי בידו לא יופץ ברבים. אותו רב, עירב את משטרת ישראל ולאחר פעולות חקירה, החשוד נעצר".

"במהלך הדיון היום המשיב מסר את הקוד למכשיר הטלפון הנייד שלו, ששימש על פי החשד, להעברת המסרונים לרב הידוע. אחת מפעולות החקירה, הינה חדירה לפלאפון הנייד וברור שמסירת הקוד כעת תוביל לקידום החקירה, המשיב הינו חייל צעיר בגילו, ואני מאריך את מעצרו בארבעה ימים".

ארכיון: ניסיון הסחיטה נכשל ברגע האחרון • תיעוד (צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר