בחורי הישיבה הותקפו בכפר עראבה סמוך לקבר רבי חנינא בן דוסא

קבוצה של תלמידי ישיבת ברסלב מביתר עילית הגיעו בליווי ר"מ ומשגיח בישיבה, הרב יצחק אביגדור אורנשטיין, ונחרדו לגלות שהרכב נרגם באבנים ונגרם לו נזק (חדשות חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

קבוצת בחורי ישיבה שהגיעו להתפלל באופן עצמאי בקברו של התנא רבי חנינא בן דוסא זיע"א בכפר עראבה שבגליל, הידוע כמקום המסוגל לישועות, יצאו משם בנס לאחר שרכבם נרגם באבנים ע"י מקומיים.

תלמידי הישיבה הלומדים בישיבת ברסלב 'באר שמחה' בביתר עילית, הגיעו אל מערת הקבר באופן עצמאי וללא תיאום עם גורמי הביטחון, יחד עם הרב יצחק אורנשטיין המשמש כר"מ ומשגיח בישיבה.

לאחר לימוד במקום ותפילה ממושכת במערת הקבר, חזרו הבחורים לכיוון רכב ההסעה שהביא אותם למקום, ונחרדו לגלות שקבוצת נערים מקומיים רגמה את הרכב באבנים וניפצה את השמשה האחורית לרסיסים. קבוצת הנערים שהשליכה אבנים על הרכב עוד הייתה בקרבת מקום .התושבים המקומיים בכפר הביטו במחזה ונראה היה כי הם אינם מתרגשים מהמחזה.

בסיומו של האירוע, ביקש הרב אורנשטיין להבהיר: "אני רוצה למסור לציבור שקברו של רבי חנינא בן דוסא ידוע בפועלו ואכן מי שמתפלל במקום רואה ניסים גלויים. לפני כעשור הייתי בקברו של התנא והתפללתי על יהודי קרוב שלא היה מסוגל ללכת. לאחר התפילה בציון התנא הקדוש אותו יהודי חזר ללכת. אבל חשוב ללכת רק בתיאום מראש ועם אבטחה צמודה. אני קורא לציבור: אנא הזהרו לא להגיע ללא תיאום וללא אבטחה כי היחס בכפר עלול להיות עוין. אנחנו יצאנו עם נזק לרכב אך ב"ה ללא נזק בגוף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר