אחרי שיקום ארוך

נעמה הר כסף שוחררה מבית החולים

חודשים אחרי התאונה הקשה, נעמה הר כסף בת ה-17, שנפצעה קשה בתאונה הקטלנית במהלך חוה"מ פסח האחרון שבה נהרג אביה, השתחררה מבית החולים לאחר שיקום ארוך (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
בית החולים תל השומר, ארכיון (צילום: פלאש 90)

חסדי השם: שלושה וחצי חודשים אחרי התאונה הקשה - נעמה הר כסף, בת ה-17, שנפצעה קשה בתאונה הקטלנית בכביש 6 במהלך חול המועד פסח האחרון שבה נהרג אביה חיים הר כסף ז''ל - השתחררה בסוף השבוע האחרון מבית החולים 'תל השומר' לאחר שיקום ארוך.

רויטל הר כסף, אמא של נעמה אמרה בשיחה עם 'כיכר השבת': "פשוט להגיד תודה להשם יתברך שהיא משתחררת הביתה. חשוב לי לפרסם את זה כדי להגיד תודה לכל מי שהתפלל וקיבל על עצמו מלא דברים טובים לרפואתה!".

כזכור, ביום שני של חול המועד פסח, בני משפחת הר כסף נסעו לטיול בצפון, בשני רכבים, כאשר זה שבו נסע חיים ז"ל עם שלושה מילדיו, איבד שליטה והתנגש בקיר. אשתו רויטל ושני ילדים, שנסעו ברכב נפרד, היו עדים לתאונה הקשה.

החקירה העלתה, כי אב המשפחה, חיים הר כסף, איבד שליטה על רכבו, מסיבה לא ברורה, וכך הוא סטה שמאלה מהנתיב, עלה על המדרכה, פגע בקיר המנהרה הסמוכה למחלף עין תות ועף לצד השני תוך שהוא פוגע בקיר - ונבלם.

הבן יצחק, מיהר להגיש עזרה ראשונה לאביו, והחל לבצע בו פעולות החייאה, אך כעבור זמן קצר נקבע מותו בבית החולים.

הנערה נעמה הר כסף הייתה מאושפזת כשהיא מונשמת מורדמת במחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים 'רמב"ם', כחודש לאחר מכן כשהתאוששה ומצבה הרפואי השתפר היא עברה למחלקת שיקום בבית חולים 'תל השומר' - כאמור בסוף השבוע האחרון היא שוחררה לביתה כשהיא בריאה ושלמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר