החיזורים נמשכים

מיקי זוהר: "גנץ יכול להיות ראש ממשלה, עכשיו"

בליכוד לא מרפים מבני גנץ ומאיצים בו לנטוש את הממשלה השברירית ולבנות עמם קואליציה • מיקי זוהר: "אם ירצה גנץ יכול להיות רה"מ כבר עכשיו" • בני גנץ: "לא רלוונטי" (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

הניסיונות לפרק את הקואליציה והחיזורים אחר בני גנץ וחברי סייעתו נמשכים. בראיון שהעניק היום (שני) לערוץ הכנסת, הצהיר מיקי זוהר, יו"ר סיעת הליכוד ומקורבו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו, כי אם שר הביטחון בני גנץ מעוניין, הוא יכול להיות ראש ממשלת ישראל כבר עכשיו.

את הדברים אמר בתגובה לשאלת המראיינת, מורן אזולאי, אם מפלגת הליכוד מקיימת שיחות עם כחול לבן. "אני אומר לך דבר אחד, בני גנץ כרגע נמצא במצב שמרגע לרגע הוא הופך לפחות ופחות רלוונטי. ממצב שבו הוא היה צריך להיות ראש ממשלת ישראל היום הוא פחות רלוונטי".

זוהר הוסיף: "מיום ליום שהממשלה הזאת שורדת הוא הרבה פחות רלוונטי. הוא יכול להיות ראש ממשלת ישראל. אם הוא ירצה להיות ראש ממשלה הוא יהיה ראש ממשלה, עכשיו".

שר החוץ יאיר לפיד התייחס, בישיבת סיעת יש עתיד, להצעת הליכוד לגנץ. לדבריו, "בני גנץ הרבה יותר אינטליגנטי בשביל להאמין עוד הפעם לנתניהו, אחרי שהוא רימה אותו באופן כל כך בוטה בסיבוב הקודם. אז אני לא חושב שיש סיכוי גדול שהוא ילך".

מאוחר יותר צייץ זוהר בטוויטר: "‏ידידי בני גנץ, כמי שטובת ישראל עומדת לנגד עיניו - תצטרף אלינו להקמת ממשלה לאומית בלי השמאל וללא נציגי התנועה האיסלאמית ובכך תציל את אזרחי ישראל מהממשלה הרעה הזו".

גנץ עצמו התייחס בסוף השבוע, בראיון שהעניק לחדשות סוף השבוע בחדשות 12, לחיזורים אחריו מצד הליכוד והצהיר כי הדבר "לא רלוונטי". גנץ אמר שהוא "מחויב לממשלת השינוי, לכך שהיא תפרח ותעשה", כלשונו, "טוב למדינת ישראל".

צפו בוידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר