צפו בתיעוד

מעמד ברכת כהנים גדול התקיים בירושלים

הבוקר התקיים מעמד ברכת כהנים מרכזי והמוני בבית הכנסת 'אמרי שפר' שבשכונת הר נוף בירושלים לעילוי נשמת הרב שמואל יצחק שטרן זצ"ל. צלם כיכר השבת היה במקום (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

היום (רביעי) התקיים מעמד ברכת כהנים מרכזי והמוני בבית הכנסת 'אמרי שפר' שבשכונת הר נוף בירושלים.

הכל החל לפני 9 שנים, בי"ב אב תשע"ב, אז נפטר איש החסד והצדקה מיקירי ירושלים הרה"ג שמואל יצחק שטרן זצ"ל, ממייסדי בית לפליטות בשכונת מא"ש, קרית בנות ובית החלמה טלזסטון. בנו הרב אברהם ישעיהו שטרן תושב הר נוף החליט לערוך מדי שנה ביום היארצייט של אביו מעמד ברכת כהנים מרכזי.

הרב שטרן מספר על המעמד, "אבא היה תמיד מקפיד בכל הנושא של ברכת כהנים. ידועים דברי חז"ל ומדרשים רבים על ברכת כהנים, דברים מעוררים לרוץ ולשמוע ברכת כהנים. אבי זצ"ל תמיד הקפיד על זה וגם אותנו הוא חינך להקפיד בנושא זה. גם כשהיה נוסע לחו"ל לגיוס כספים הקפיד תמיד לא לפספס ברכת כהנים ואף היה מבקש מכהנים מסוימים שיכוונו עליו בברכת הכהנים. לאחר פטירת אבי החלטנו הבנים לעשות לעילוי נשמתו ביארצייט - ברכת כהנים מרכזי".

"לא אשכח כי הגר"מ שטרנבוך, מרבני השכונה ותושב השכונה, שמח מאד על היוזמה הזו וכששוחחתי אתו הוא אמר, שהזכויות הם רבים מאד, כי דברים ומאמרים נשגבים נאמרו על ברכת כהנים", מספר בהתרגשות הרב שטרן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר