צפו במעצר

'חוטפת ילדים' במאה שערים? הסיפור שמסעיר את השכונה

סיפור חריג ומוזר מסעיר את תושבי שכונת מאה שערים הירושלמית. אישה מסתורית שעברה להתגורר בשכונה בתקופה האחרונה לקחה במספר מקרים ילדים קטנים אל ביתה וטענה כי הם שלה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
בית האישה המסתורית (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אישה מסתורית שהגיעה לגור בשכונת מאה שערים הירושלמית בתקופה האחרונה מסעירה את השכונה הוותיקה. על פי הדיווחים בכמה מקרים חטפה האישה ילדים קטנים לביתה בטענה שהם שלה. באחד המקרים לקחה ילדה קטנה מעגלה ורצה לביתה, במקרה נוסף לקחה ילד ואחרי שכמה תושבים צעקו לעברה היא שחררה אותו.

נסיבות התנהגותה של האישה אינן ברורות וככל הנראה מדובר באישה מעורערת בנפשה שאינה שולטת במעשיה וזקוקה לסיוע רפואי.

אתמול בלילה (מוצ"ש), האישה לקחה ילד נוסף לביתה, מה שגרם למהומה גדולה במהלכה שחררה האישה את הילד. כוחות משטרה הוזעקו למקום בשעות הלילה אך עד שהגיעו האישה סירבה לפתוח את דלת ביתה בפני השוטרים.

הסיפור המטריד והחריג מעורר סערה במאה שערים ביממה האחרונה והמשטרה חוקרת את המקרים כשהיא מגיעה היום בכוחות גדולים למקום פורצת את דלת הפתיחה ועוצרת את האישה.

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת דיווח אודות תקיפה, שוטרים הגיעו למקום וחברו למודיע אך זה סירב להגיש תלונה. הבוקר, הוגשה תלונה בנושא ונפתחה חקירה הנמצאת בראשיתה. מטבע הדברים, איננו מוסרים פרטים אודות חקירות מתנהלות. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר