מזל טוב

כך חגגו יום הולדת 60 לדדי גראוכר • תיעוד

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ורעייתו, אישי ציבור, זמרים ובכירי תעשיית המוזיקה השתתפו במסיבת יום הולדת בהפתעה לדדי גראוכר, במלאות לו 60 שנים • תיעוד (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
בנימין ושרה נתניהו עם דדי גראוכר (צילום: באדיבות המצלם)

תיעוד בלעדי ב'כיכר השבת': בשעות הערב אמש (ראשון) נערכה מסיבת יום הולדת בהפתעה לאיש העסקים והזמר דדי גראוכר, באולמי 'דימול פלטינום' ברמת גן, במלאות לו 60 שנים.

באירוע נטלו חלק בני המשפחה הקרובה, אישי ציבור ובכירי תעשיית המוזיקה כאשר מי שנבצר ממנו להשתתף שיגר ברכת מזל טוב בווידאו.

נאום הברכה של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו

בין המשתתפים היה חברו של דדי, ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו ורעייתו שרה. נתניהו הרעיף ברכות על משפחת גראוכר בכלל ודדי בפרט.

"אנחנו עדיין בתוך מגפת הקורונה, אני מוריד את המסיכה בכדי לברך אותך", אמר נתניהו בנאומו, "דדי יקירי אתה בסך הכל בן 60, יש לי יתרון של גיל עליך, באתי לכאן עם שרה לחגוג את שמחת היום הולדת עם בני משפחתך".

שירת "אשת חיל" ו"ביבי מלך העולם"

נתניהו הוסיף ושיבח את חתן היום הולדת ואמר: "הדבר החשוב ביותר באדם זה עומק הלב, לדדי יש לב ענק, עם הלב הזה הוא נותן למשפחתו ולחבריו הרבים".

אחד המשתתפים בשמחה סיפר ל'כיכר השבת' כי "מעבר לידידות המיוחדת בין נתניהו לדדי, מה שבלט לעין זו הדאגה של נתניהו מהמצב של הקורונה כאשר הוא ממש הקפיד על עטית מסוכת וכל הזמן הזכיר לכולם את החובה שבדבר".

הזמרים שלומי שבת ויעקב שוואקי בדואט "והיא שעמדה" ו"אין עוד מלבדו"

לבקשתו של דדי גראוכר, ישי לפידות וילדיו שרו לרעייתו מלכה ולשרה נתניהו את השיר "אשת חיל", לאחר מכן נטל דדי את המקרופון ושר "ביבי מלך העולם".

במהלך החגיגה ביצעו הזמרים שלומי שבת ויעקב שוואקי דואט מרגש לשירים "והיא שעמדה" ו"אין עוד מלבדו".

על החלק המוזיקלי הופקדו המוזיקאים: עמירן דביר, שלומי שבת, יעקב שוואקי, ישי לפידות, ארי היל ולהקת 'נשמה'.

בנימין ושרה נתניהו עם דדי גראוכר
יעקב שוואקי מאחל מזל טוב לדדי
ברכתו המצולמת של מרדכי בן דוד
ברכתו המצולמת של יוסי גרין

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר