'חלאקה' ותפילות

המונים עלו הלילה לקבר יוסף הצדיק בשכם

אלפי אנשים מהארץ ומהעולם, פקדו הלילה את קבר יוסף שבשכם, כדי להתפלל ולערוך 'חלאקה', יחד עם האלפים נכנסו לקבר יוסף גם בני משפחה של הלוחם מדחת יוסף (חדשות)

העלייה - הלילה (צילום: יונתן שטובי)

אלפי מתפללים הגיעו במהלך הלילה האחרון (שני) לקבר יוסף בעיר שכם. המתפללים הגיעו מכל רחבי הארץ ומחו"ל, בהם דתיים, מסורתיים וחילונים. יחד עם האלפים נכנסו לקבר יוסף גם בני משפחה של לוחם מג"ב מדחת יוסף ז"ל שנהרג בקרב במקום לפני כעשרים שנה.

מפקד החטיבה אל"מ רועי צוויג, הביא לכניסה את אביו. כאשר בנוסף השתתפו בכניסה סגן ראש המועצה האזורית שומרון, דוידי בן ציון, קצין הגמר של חטמ"ר שומרון רב סרן עזריאל פרלמן, נתנאל שניר מנהל מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה האזורית שומרון, הרמת"ק ענאן, מנכ"ל רשת נעם צביה ינקי פרידמן, רבנים ואישים נוספים.

במהלך הלילה, חגגו במקום מספר ארועי 'חלאקה'. אחד מהילדים אשר חגג חלאקה בציונו של יוסף הצדיק, הוא נכדו של הרב הלל ליברמן הי"ד, שנרצח בדרכו לקבר יוסף.

"ימים לאחר טו' באב, ושבועיים לפני ימי הרחמים והסליחות זכו אלפי מתפללים לפקוד את קבר יוסף הצדיק" אמר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "קבר יוסף הוא אחד משלושת המקומות שאין אומות העולם יכולים להגיד גזולים הם, מכאן אנחנו מקבלים את הכח לכל ההתיישבות בשומרון שב"ה פורחת, עם ישראל שב לארצו. השומרון, ועם ישראל זקוקים לתפילות של האלפים שהתפללו הלילה בציונו של יוסף. בעבר שכנה במקום ישיבה והתיישבות יהודית באופן קבוע, לצערנו כעת אנחנו נכנסים בלילה, זה דבר שצריך להשתנות."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר