מתקפה חריפה • צפו

גפני: "המתים עכשיו מקורונה - זה בנט; הוא הרוצח שלהם"

יו"ר יהדות התורה האשים בנאום חריף במליאת הכנסת את ראש הממשלה במחדל הקורונה, ואמר כי מעניין אותו עכשיו רק "למנות את אנטיוכוס לחבר בוועדה למינוי דיינים", ולכן הוא אשם במוות (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

יו"ר מפלגת יהדות התורה, ח"כ משה גפני נשא הלילה נאום סוער וחריף במליאת הכנסת, בו האשים את ראש הממשלה באחריות למותם של אלו שמתים עכשיו מנגיף הקורונה.

"אנחנו יושבים פה ארבעה ימים וארבעה לילות, בשביל מתן כהנא - על זה שהוא ייכנס לוועדה למינוי דיינים - ולא מטפלים בקורונה", תקף גפני. "אלה שמתים עכשיו מהקורונה זה נפתלי בנט. הוא הרוצח שלהם. הוא זה שגורם לאנשים למות".

סגן יו"ר הכנסת אחמד טיבי ביקש מגפני להתנצל ולא להשתמש במילה רוצח, וגפני השיב: "בסדר, אז אני חוזר בי. הוא אשם באלה שמתים עכשיו מהקורונה. זה בסדר?".

גפני הוסיף, "דיברו נגד ח"כ נתניהו, הוא הביא חיסונים, הגענו לתחלואה אפסית. עד שהגיעה הממשלה הנוכחית והגענו כמעט ל-2,000 נדבקים ביום. אין לו סיעתא דישמיא. איפה כל אלו שטענו שביבי אשם באנשים שמתו? אני חוזר ואומר, בנט אשם!".

"לא להאמין במה הממשלה הזו עוסקת, במה היא מטרידה את האזרחים. מעניין אותם למנות את אנטיוכוס לחבר בוועדה למינוי דיינים. אה, כן, את מתן כהנא".

גפני התייחס בנאומו הסוער גם להקלטות של עידית סילמן ופנה אל סגן יו"ר הכנסת שניהל את הישיבה, אחמד טיבי ואמר לו: "כשאתה מגיע להסכמים עם ימינה, תיזהר שלא יקליטו אותך. זה המלצה שלי אליך, מניסיון. זה מעשה חמור ביותר ואסור לעבור עליו לסדר היום".

"סילמן שמקליטה אותנו, עוד רוצה שניכנס לקואליציה. ננהל מלחמה כנגד ההתנהגות של שר האוצר. האם אתה מכיר את כל חברי מפלגת השר ליברמן? אתה לא מכיר, כי חלקם בבית סוהר", הוסיף במתקפה נגד מפלגת ישראל ביתנו.

לסיום אמר גפני, "נשרת את האזרחים מהאופוזיציה. את הנכים והקשישים והחקלאים. במקום חוק נורבגי רחב, שיתנו את הכסף לנזקקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר