צולב את הממשלה

נתניהו על ההיעדרויות מקבינט הקורונה: "גבי אשכנזי היה איתי בכל הדיונים"

יו"ר האופוזיציה תוקף את התנהלות הממשלה ואת אפשרות ההליכה לסגר. נתניהו ציטט קטעים מראיונות עבר של בנט והזכיר את שיתוף הפעולה עם גבי אשכנזי בממשלתו (פוליטי)

שלמה מן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הליכוד)

יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו פרסם הערב (חמישי) סרטון שבו תקף את ממשלת בנט ומדיניותה. הוא התייחס לפרסומים אתמול והיום על היעדרות שר החוץ לפיד ושר האוצר ליברמן מישיבות קבינט הקורונה, ואמר: "אצלי זה לא קרה, אצלי שר החוץ אשכנזי ושר האוצר כץ היו".

נתניהו פתח את דבריו בהאשמה נגד הממשלה, כי בשל התמהמהותה בהבאת החיסון השלישי מובלת המדינה לסגר. "לצערי בנט מוביל אותנו לסגר", אמר נתניהו, "הוא מוביל לסגר כי הוא בזבז זמן יקר עד להבאת החיסון השלישי.

"הממשלה הקודמת בראשותי כבר הזמינה ושילמה עבורי מיליוני חיסונים לחיסון השלישי. ידענו אז שהיעילות של החיסון השני תרד ולכן הזמנו חיסון שלישי, אנחנו הזמנו בזמן אבל בנט וחבריו לא הביאו בזמן ולכן המגיפה מתפשטת, לא הייתה שום סיבה שהמגיפה תתפשט, לא הייתה שום סיבה להגיע לסגר. אלמלא המחדל הזה של בנט כל הדבר הזה היה נמנע".

נתניהו הוסיף ותקף את ראש הממשלה וציטט אמירות שלו מהעבר. "בנט אמר בבחירות, 'אני אוציא אותנו מהקורונה תוך חמישה שבועות', בפועל הוא החזיר אותנו תוך חמישה שבועות", אמר נתניהו. "הוא גם הסביר שהחיסון לא יעיל כנגד זן הדלתא. זה פשוט לא נכון הוא יכול היה לבחון את זה. זה לא נכון.

"במקום לקחת אחריות הוא מאשים אותנו, והאבסורד הכי גדול: בשעה שהממשלה מאשימה אותנו במחדל שלה, שר האוצר לפיד ושר החוץ ליברמן לא נוכחים בקבינט, הם פיזית בורחים מהאחריות. בממשלה שלנו אני שר האוצר כץ ושר החוץ אשכנזי תמיד היינו בכל דיוני הקורונה מסביב לשעון ואל תוך הלילה לפעמים עד הבוקר".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר