בביתר עילית

נעצר חשוד בביצוע מעשים מזעזעים בילדים

המשטרה עצרה גבר מביתר עילית, בחשד לביצוע מעשים חמורים ומזעזעים בילדים בעיר, בחקירתו הוא הודה במעשים ובית המשפט האריך היום את מעצרו בחמישה ימים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Kobi Gideon, Flash90)

המשטרה עצרה היום (שלישי) תושב העיר ביתר עילית לאחר שהוא נחשד בביצוע מעשים חמורים בילדים בעיר, בחקירתו הוא הודה במעשים ובית משפט האריך את מעצרו בחמישה ימים.

במהלך דיון שהתקיים היום בבית המשפט, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ונציג המשטרה הסביר בדיון, כי מדובר בחשוד שבמספר הזדמנויות ביצע מעשים חמורים במספר קטינים.

"תיאור האירועים - קשה לעיכול וכן חומר הראיות", הסביר נציג המשטרה בדיון בבית המשפט. "למרות שזוהי הארכה ראשונה, הוא רב משפיע ולכן יש להאריך את המעצר".

לדברי נציג המשטרה: "מדובר במספר אירועים, המשיב נחקר, מודה במיוחס לו, מדובר במשיב שהוגש נגדו כתב אישום בעבירות מסוג זה כבר בשנת 2020".

השופט האריך את מעצרו וכתב: "שמעתי את הצדדים, עיינתי בראיות ולאור הודאתו המפורטת של המשיב, הרי שהחשד הוא ברף הגבוה ביותר. המשיב מודה שלקח ילדים אקראיים לתאי שירותים ציבוריים וביצע בהם מעשים חמורים וקשים"

המשטרה מסרה: "מדובר במספר אירועים שבהם המשיב מגיע לאותם קטינים, בני 12-11 ומבצע את זממו האכזרי בניגוד לרצונם; בחלק מהאירועים הוא מקרין בפניהם סרטים ועושה בזמן זה מעשים חמורים ולא מדובר רק בקטין אחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר