אביו הספיד - וריגש

המשפחה הגיעה להקמת מצבה לבנה שנהרג באסון מירון

בני משפחתו של תלמיד ישיבת מיר, דובי שטיינמץ ז"ל, שנהרג באסון הנורא במירון, לא השתתפו בהלוויה שנערכה בישראל, ואתמול הם הגיעו להקמת המצבה בהר המנוחות; תיעוד (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: יחיאל יעקובי)

בני משפחתו של הבחור דובי שטיינמץ ז"ל, בן 21, תלמיד ישיבת מיר בירושלים, תושב העיר מונטריאול שבקנדה - הגיעו אתמול (רביעי) מקנדה להקמת מצבה לבנם - שנטמן בהר המנוחות בירושלים.

יחד עם בני המשפחה, התאספו מאות רבות של מכרים חברים ובני משפחתו של הבחור החשוב יששכר דוב בעריש (דובי) שטיינמץ ז"ל.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', מלבד אביו ואמו, שהספיקו להגיע להלווית בנם בישראל, מרבית בני המשפחה לא יכלו לעלות לישראל ולהשתתף בלוויה.

שירת "אני מאמין" באמצע ה'שבעה' על דובי ז"ל

כעת חודשים ספורים לאחר פטירתו, הוקמה המצבה על קברו, בהשתתפות כל בני משפחתו אשר הגיעו כאמור לארץ להשתתף.

בהר המנוחות נשאו דברים, אביו הרב ר' שלמה שעמד בדבריו על מידותיו המיוחדות וסיפר כמה דובי ז"ל תמיד היה עושה הכל למען השני, וכמה דאגתו לזולת הייתה לשם דבר.

"מאז שנפטרת אני ואמא מקבלים אין ספור הודעות מאנשים כמה עזרת להם, בכל דבר ועניין, חברים בישיבה שעזרת להם בלי שאף אחד ידע על כך, לכולם עזרת בהצנע לכת, אנחנו מבקשים ממך שכשם שתמיד חשבת על האחר כאן למטה, גם למעלה בשמים תזכור אותנו ותתפלל עלינו".

דובי שטיינמץ ז"ל

דודו הרב משה גרשון שטיינמץ עמד בדבריו על הקידוש השם שדובי תמיד דאג לעשות, וסיפר כי לפני מספר שנים דובי ז"ל ביקש ממנו שיארגן סיום ענק עבור חבר שלו שסיים מסכת בקעמפ, "וכששאלתי את דובי, למה כזה סיום גדול, השיב לי אם כל הקעמפ, יראו שככה עושים 'סיום', זה ודאי יתן להם רצון גם כן לסיים מסכתות בש"ס, וכך היה", סיפר הדוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר