רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: ההליכה של חבר המועצת, הסיכה של בנט, הדואט של דודי אמסלם, הזיווג של רב הסלבס, כשנתן גושן פגש את הרב יגאל כהן, דוד חכם והעיתונים, הנציג שביקש "תציג אותי", על מה שוחחו ישי ריבו, אביתר בנאי ושולי רנד ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר השבת' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

תיעוד בלעדי: חבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' ורבה של שכונת רמת אלחנן בבני ברק, הגאון רבי יצחק זילברשטיין, בהליכה באישון לילה, יחד עם רעייתו הרבנית.

אפילו 'זופניק' הופתע לגלות כי ראש הממשלה האמיץ והליבתי שלנו, נפתלי בנט, שכולם הולכים להתחסן, ולעבוד ולאכול, ונושמים אוויר - רק כדי להביע בו אמון, העז להסיר את סיכת דגל ישראל מחליפתו, בעת שביקר בטייבה - סיכה אותה הוא מקפיד לענוד בקביעות. המלצת 'זופניק': אל תחכו להסברים, תמיד תוכלו למצוא שלא מזמן הוא אמר הפוך.

למעלה: בלי סיכה; למטעה: עם סיכה (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

משתתפי החתונה החרדית השבוע הופתעו לשמוע את קולו של ח"כ דודי אמסלם, שהפך לכוכב האופוזיציוני הלוהט של הקיץ, בדואט משותף עם הזמר אלי הרצליך והנגיד אייל משיח לשיר "שבחי ירושלים".

ומי מחפש כלה לרב הסלבס? חשיפת 'זופניק': רב הסלבס מרדכי חסידים נצפה השבוע מתברך ממזכה הרבים הרב יגאל כהן, 'זופניק' שחלף במקום שמע שמזכה הרבים מברך את חסידים לזיווג הגון במהרה. "אני מחפש לך יום יום כלה נאה וצדיקה", אמר הרב.

מתחת למשרדי 'כיכר השבת' בירושלים פגשו העורך הראשי חיים אילוז והפרשן הבכיר ישי כהן את הצלם והסטטוס שלומי כהן שהחל את דרכו המקצועית ב'כיכר השבת', פרש כנפיים ועף הלאה בהצלחה כבירה.

במרפסת השמש במשרדי 'כיכר השבת' נצפו השבוע חיים אילוז, חנני ברייטקופף, משה מנס וציקי ברנדוין, מלבנים את ההיערכות הגדולה לקראת החגים. 'זופניק' אחוז התפעלות ממשקפי השמש.

'זופניק' שיצא להפסקת סיגריה התרגש לראות את הפרשן ישי כהן, מקבל ברכה מהגאון רבי יצחק דוד גרוסמן ומתרגש.

בהמשך היום נראה ישי כהן בשיחה צפופה עם סמפכ"ל המשטרה, ניצב דוד ביטן, בפתח המטה הארצי בירושלים.

שעות ארוכות, בשמש ובאש, ליווה חיים גולדברג שלנו את השריפה הגדולה בהרי ירושלים והביא תיעוד מיוחד לגולשים. הצלם והחבר יונתן זינדל צילם אותו מצלם.

(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

פה כבר ראינו את חיים גולדברג מתפנק בבאולינג ומצליח להפיל כמעט את כולם.

הזמר והיוצר נתן גושן ברגע של חיוך עם מזכה הרבים הרב יגאל כהן לאחר שיעור חיזוק באחיסמך.

(צילום: שמעון ברדי)

בדרכו לאולפני 'כיכר השבת', לריאיון סוער במיוחד על הקורונה, 'זופניק' תפס את יהודה אבידן רגע לפני קשירת העניבה.

אל אולפני 'קול ברמה' הגיע הבוקר השדרן הבכיר דוד חכם עם כל עיתוני הבוקר האפשריים לקראת שידור תוכניתו השבועית. "ככה נראה עיתונאי רציני", הגיב ישראל כהן, שהוזעק ללוות את התוכנית.

בתחילת השבוע דוד חכם עוד נצפה בבדיקת קורונה לאחר שנחשף לחולה מאומת, אך לאחר שגם הבדיקה הזו הגיעה שלילי, הבין חכם כי הסיכוי שידבק הוא אפסי.

בדרך לשריפת הענק בהרי ירושלים - הכתב לירן תמרי (mynet ירושלים) עצר לסייע לכתב החרדי עקיבא וייס (כאן 11) להחליף גלגל.

יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני ערך השבוע סיור מפרך בערים טבריה, צפת ומירון, יחד עם בכירי לשכתו, בהם בנו אליהו גפני, היועץ הבכיר מוישי זלושינסקי, הדובר יעקב מורגנבסר והנהג-החתן אלעזר מן.

זו ההזדמנות של 'זופניק' לשגר ברכת מזל טוב חמה לבחור החשוב אלעזר מן, נהגו ועוזרו המסור של ח"כ משה גפני, לרגל אירוסיו בשעה טובה.

(צילום: דודי וינברגר)

‏כאחד החסידים; ח"כ יעקב ליצמן שנבצר ממנו לטוס לחתונת גור בארה"ב, ישב ככל החסידים בהיכל ביהמ"ד מול המסכים וצפה בשמחה עד אור הנץ אז הלך להתפלל שחרית.

(באדיבות העיתונאי ישראל כהן)

בעת שהאדמו"ר מגור עבר ממעמד החופה לחדר בו עברו האלפים לברכת מזל טוב, לכד 'זופניק' את מוטי בבצ'יק מעדכן את הרבי על הלו"ז הצפוי.

בשמחת השבע ברכות שנערכה למחרת החתונה לחוג מקורבים מצומצם, נצפה המחותן הרה"צ רבי ישראל מנחם אלתר, בנו של האדמו"ר מגור, בריקוד עם מקורבו זאב שטרלינג מניו יורק.

ח"כ משה אבוטבול נצפה בסוף השבוע בטיסה לארצות-הברית.

ואילו את ח"כ מאיר פרוש ראינו שקוע בסמארטפון באולמי 'האחוזה' במודיעין עילית. 'זופניק' לימד זכות שמדובר בעזרה לציבור.

(צילום: דודי בן חמו)

בהמשך השבוע ראינו את ח"כ מאיר פרוש ובנו מוישי פרוש מנכ"ל 'המבשר' בתפילת ערבית בחתונת בתו של יו''ר המזכירות הארצית של חסידות ברסלב נחמן בנשעיה.

(צילום: איתמר קירשבוים)

את ח"כ ינון אזולאי ראינו רוכש חליפה חדשה בחנות ליבוביץ באשדוד.

(צילום: חיים כהן)

יו"ר ש"ס בפתח-תקווה, אליהו גינת, הוזמן לשאת דברים באירוע סליחות שנערך בעיר, אך בטרם החל לדבר, ביקש: "תציג אותי, משהו. נו...", אלא שהמציג שכח להזכיר כי מדובר ביו"ר ש"ס והסתפק ביו"ר האגף לתרבות תורנית ומ"מ ראש העיר.

סגן עורך עיתון 'משפחה' אריה ארליך נצפה מתעדכן בנייד ב'זכרון משה' בירושלים.

דקות לפני שבת קודש ראינו את מגיש הטלוויזיה עופר חדד בדרכו לבית הכנסת כשהוא לבוש בחליפה מחויטת ועניבה הולמת.

ואילו את איש התקשורת יאיר לוי תפסנו כשהוא מתעסק בטלפון הנייד באחת החנויות בבית ישראל ירושלים.

השבוע חגגו יום הולדת לאיש התקשורת הירושלמי יחיאל אברהם. צמרת העיתונאים ובכירי כיכר ספרא לדורותיה עשו את דרכם למושב תרום. על האירוח: העיתונאי רפי פרלשטיין שקיבל את פני הנוכחים עם ליין בשרים, מתוקים ואלכוהול.

במשתתפים: יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי, יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ יצחק פינדרוס, סגני ראש עיריית ירושלים אריה קינג ואברהם בצלאל, העיתונאים ישכר זלמנוביץ, שמעון ליברטי, אבי גדלוביץ, יובל שגב, ענבר טויזר, ישראל פריי, חיים פרידלנדר, יוסלה ברגמן, קובי בורנשטיין, אהרון נוראני והמשפטן הצעיר רועי אוסדיטשר.

את הצלם שלומי כהן ראינו קונה בורקסים במאפיית 'נחמה' בירושלים. באורח פלא הבורקסים המפנקים לא זכו לסטטוס.

(צילום: יעקב דניאלס)

הרב ברוך דרעי חתנא דבי נשיאה הראשל"צ הרב יצחק יוסף, טס במסוק פנימי בין ניו יורק לניו ג'רזי, למסירת שיחת "אלול" - והספיק לחזור לארץ הקודש לפני תקנת חובת הבידוד.

שיתוף פעולה בינלאומי: הידוען שון בלאיש והמפיק החרדי דוד פדידה נפגשו יחד לקראת פרויקט גדול. 'זופניק' שם לב כי פדידה נטול משקפיים, זאת לאחר שעבר בהצלחה ניתוח לייזר להסרתם.

שדרן הרדיו אשר גרייבר מ'קול חי' נצפה ממתין לטשולנט בבני ברק.

(צילום: לוי נוישטט)

דובר עיריית ביתר עילית שלומי גיל נצפה מקבל את ברכתו של האדמו"ר מסדיגורא בשבע ברכות בב"ב.

ברקע השמחה הגדולה בחסידות גור נצפה היחצ"ן פנחס פלינקר נפרד מחתנו של הרבי מגור, הרב חיים יהושע שארר מבני ברק, בטרקלין פתאל בנתב"ג טרם ההמראה לניו יורק.

אמן פאר היצירה היהודית יואל וקסברגר חיתן השבוע את בנו בכורו, בתיעוד שהגיע לידי 'זופניק' הוא נראה מפזז בעוז ובהתלהבות ברחבת הריקודים.

(צילום: זאב וקסברגר)

במחנה הקיץ של "נותנים כח" בפתח-תקווה הופיעו השבוע אריק דביר, רולי דיקמן ושוקי סלומון, שיחד הקפיצו את הילדים והמתנדבות, בריקודים סוערים.

אחרי שכבש את הרשת עם 'שיר החתונות' - כוכב הרשת החרדי שוקי סלומון, מגיש תכנית 'שובר מסך' ב'כיכר השבת', הקליט השבוע שיר חדש בשם 'שיר הצדקה' שיראה אור לקראת חגי תשרי. להקלטות יצטרף בקרוב אחד מענקי הזמר העולמי, שמו טרם הותר לפרסום.

הזמרים שולי רנד, אביתר בנאי וישי ריבו בשיחת רעים של חודש אלול מאחורי הקלעים של במת לייב פארק בראשון לציון במופע לזכרו של מאיר בנאי ז"ל.

את הזמר והיוצר ישי ריבו ראינו השבוע עם מעריצים חרדים בכותל המערבי.

(צילום: יוחאי)

הזמר והיוצר עמירן דביר, שהופקד על החלק המוזיקלי בחתונה שנערכה השבוע נצפה ברגע של אתנחתא קלה.

(צילום: דודי בן חמו)

הזמר שלוימי קצנלבוגן נצפה בקניות לשבת קודש במעדניית 'שאבעס מלבאס' שבפתח תקווה.

ברכה והצלחה: הרב חיים איידלס בקביעת מזוזה במעדנייה הכשרה החדשה בנתניה של השף הבכיר אביב משה.

היערכות לראש השנה באומן: הרב יעקב ג'אן, ראש העיר אירנה פלטנובה, שגריר ישראל באוקראינה מיכאל ברודסקי, נציגי הקונסוליה והעסקן החב"די ר' לוי אדרעי, הגיעו השבוע לסיור בציון רבי נחמן באומן והתיישבו לסעודה מפנקת במלון 'אורות' באומן.

(צילום: חיים שאול נוישטט)

מחוץ לחפ"ק המרכזי שניהל את שריפות הענק בהרי ירושלים - ראינו את אנשי 'איחוד הצלה' מושיקו מושקוביץ ויוסי רפאלי בהתייעצות עם השר לביטחון פנים עומר בר לב וניצב אלי כזרי המזכיר הביטחוני לשר לביטחון פנים.

הפרופסור למשפטים יובל אלבשן, נצפה בביתו של מרן שר התורה ביחד עם יד ימינו המשפטן קובי מקלב, להתברך ולקבל חיזוק על פועלו למען הציבור החרדי.

מנכ"ל 'רשת החינוך' של ש"ס הרב אבנר עמר נצפה השבוע בישיבת עבודה בת"ת 'בני תורה' בנשיאות הרב חיים רבי בחולון, עם היועץ האסטרטגי גואל ועקנין ומנהל אכ"א ברשת החינוך ליאור שאער.

השחקן המתחזק אביב אלוש נצפה סועד במסעדת 'נאיה' ליד ירושלים.

(צילום: חני אדרי)

הכדורסלן הבינלאומי יהושפט סטודמאייר (אמארה קארסיירס) שהתגייר והפך לחרדי - שוהה בימים אלו בלאס וגאס, הוא מגיע מידי יום להתפלל וללמוד תורה בבית חב"ד המקומי שבראשות הרב יוסי שוחאט.

את פרופ' איתמר גרוטו ראה 'זופניק' יחד עם היועץ הרפואי יוסי ערבליך בעת ביקור בבית הספר 'משי - למענכם' לחינוך מיוחד בבני ברק.

מרגש! יואל שוורץ, אח חרדי בכיר במחלקת פסיכיאטריה - בידוד בבית החולים שלוותה, עשה הבדלה לצוות הרפואי באישון לילה.

העיתונאי היהודי אמריקאי יעקב קורנבלי והמגיש דב אייכלר נצפו יחד בביקור בשוק מחנה יהודה הירושלמי.

40 תמימים, 40 יום: תמונה מרגשת ששלח לנו הרב דודי כפלין שליח חב"ד בקוזומל שבמקסיקו מישיבת הקיץ עם 40 תמימים שהגיעו לנפוש אצלו.

שמעון שלי הוא כבר לא סתם עורך-דין רב פעלים, אלא גם בעל תואר שני במנהל עסקים. 'זופניק' תוהה האם הפרופסורה בדרך?

מזל טוב לאשת התקשורת ומנכ"לית התאגיד העירוני 'מרום' בי-ם, שלהבת חסדיאל, לאירוסי בנה אביעד חסדיאל, מישיבת חברון, עם יעל אגמון מירושלים (יועצת חקיקה בוועדה לבחירת שופטים בכנסת) בתם של איש העסקים מריוס נכט וענת אגמון, מבעלי עיתון 'גלובס'.

מזל טוב לשמואל קורייב, מנהל הניו מדיה של מזכה הרבים הרב יגאל כהן, שהתחתן השבוע בשעה טובה ומוצלחת עם רוית רבקה דיין. בסידור חופה וקידושין כובד הבוס - הרב יגאל בכבודו ובעצמו.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר