הירי ברצועה

אבי הלוחם: "איך נותנים לאנשים להתקרב ככה לגבול?"

אביו של סמ"ר בראל חדריה שמואלי, שנפצע אנושות בהתפרעויות דיבר אל כלי התקשורת ותקף את התנהלות צה"ל בגבול הרצועה. "תתפללו לשלומו, לפחות שיחיה" (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
סמ"ר בראל חדריה שמואלי (צילום: דוברות המשטרה)

יום אחרי התקרית הקשה בגבול הרצועה, בה נפצע אנושות לוחם מג"ב מיחידת המסתערבים - סמ"ר בראל חדריה שמואלי, בן 21 תושב באר יעקב, דיברו הוריו לכלי התקשורת.

"זה לא פייר, איזה עולם אכזר, איך נותנים לאנשים להתקרב ככה לגבול? זו פאדיחה. תתפללו לשלומו של בראל", זעק האב מנהמת ליבו. "כל עם ישראל תתפללו לשלומו, לפחות שיחיה, לא יותר מזה. שבורא עולם יחזק אותו, ישמור עליו וייתן לו לחזור לחיים נורמליים".

בהמשך תקף האב את התנהלות צה"ל: "יש בי תסכול על הפאדיחות שלהם", אמר. "ככה נותנים לאנשים להתקרב לגבול, עד הגדר? זה ילד ששלוש שנים שירת ונשארו לו עוד חודשיים... תנו להם אוויר, תסיגו אותם אחורה, תנו לחדשים להיכנס... ככה 5-10 מטר מתקרבים לגדר? מה זה צריך להיות? שיזיזו אותם אחורה! ממי מפחדים? מה זה ,כבשים?! אני לא מבין".

בתוך כך, היום (ראשון) נמסר מבית החולים סורוקה כי מצבו של הלוחם ממשיך להיות קשה.

כזכור, במהלך התפרעויות אזרחים פלסטינים בגבול הרצועה נפצע בראל חדריה בצורה אנושה מירי מטווח אפס. בהודעת מג"ב נאמר כי "לוחם מג"ב מיחידת המסתערבים נפצע בדרום באורח אנוש כתוצאה מירי בגדר הגבול בצפון רצועת עזה במהלך עימותים שהתרחשו על גדר הגבול. הלוחם פונה באמצעות מסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה. נסיבות האירוע בבדיקה. הודעה נמסרה למשפחתו".

מוקדם יותר הפלסטינים פרסמו תיעוד דרמטי של מחבל יורה לעבר 'חרך ירי' של צה"ל בגבול הדרומי, שניות לאחר שבצבץ ממנו נשק של חייל צה"ל. בצה"ל מתחקרים את האירוע החריג ובודקים האם מדובר בירי בלוחם מג"ב או שמא הלוחם נפצע מירי צלף מתוך הרצועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר