באישון ליל

קורונה בישיבות: בחורי 'חברון' פונו לחדרה

הקורונה מתפרת שוב בעולם הישיבות: בישיבת חברון, התגלו בשבוע האחרון, עשרות בחורים מאומתים לנגיף הקורונה, הנהלת הישיבה, החליטה לפנות אותם למתחם בחדרה (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הבחורים מתפנים הלילה, מהישיבה (צילום: הנקודה)

עשרות בחורים מישיבת חברון, נמצאו בשבוע האחרון חיובים לנגיף הקורונה, בעקבות כך ובהיעדר מענה מטעם הממשלה, הישיבה החליטה לפנות אותם למתחם בעיר חדרה.

כפי שדווח בהרחבה בשבוע שעבר ב'כיכר השבת', מאות בחורי ישיבות נמצאו בשבוע האחרון מאומתים לנגיף הקורונה, אך הנהלות הישיבות נמצאות תחת שוקת שבורה, וזאת בשל היעדר תכנון של הממשלה למצבים בהם יש נדבקים.

כפי שדווח, גם בישיבת חברון התגלו עשרות בחורים מאומתים, ובעקבות כך, החליטה הנהלת הישיבה לעצור את התפשטות התחלואה ולהעביר את הבחורים המאומתים למקום אחר.

הלילה (ראשון), הגיעו שני אוטובוסים למתחם הישיבה ופינו את הבחורים המאומתים למתחם בו השתמשה הישיבה בעבר לבחורים המבוגרים, בעיר חדרה.

כמו כן, היום הוחלט בהנהלת הישיבה, כי בדומה לשנה שעברה, גם השנה לא יוכלו בוגרי הישיבה, להשתתף בתפילות הימים הנוראים, אך 'החזקות' הקבועות בישיבה, יישמרו לשנה הבאה.

כזכור, לפני יותר משנה, היה הסדר המיוחד, שנמשך מ'זמן אלול' והמשיך גם ב'זמן חורף', כאשר הבחורים המבוגרים מישיבת חברון שהו ב'קפסולה נושמת' - בחדרה, וזאת בשל הצורך של הבחורים לצאת ל'דייטים', למטרת שידוכים, הבחורים היו תחת הכוונתו של הרה''ג ר' אריה סילבר.

צוות הישיבה הגיע מפעם לפעם לעיר חדרה, כדי למסור שיעורים ולדבר עם הבחורים 'בלימוד', ולייעץ להם בשידוכים ושאר עניינים.

ר"י חברון הגיעו לבקר בסניף הישיבה בחדרה (ארכיון 'כיכר')

ראש הישיבה חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד כהן, הגיע גם הוא למסור שיעור ושיחת חיזוק בסניף הישיבה בחדרה וציין כי "עקב הקמת מקום תורה ב'גולה' בחדרה, בוודאי שגם לאחר תקופת הקורונה, המקום הזה ייקבע לעד כמקום תורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר