פשיטה בבית שמש

צעיר חרדי חשוד בזיוף מאות בדיקות קורונה והטיית תוצאות

המשטרה שחררה היום למעצר בית צעיר חרדי מבית שמש, החשוד בזיוף מאות אישורי בדיקת קורונה ושיבוש תוצאות מחיובי לשלילי • השופט התיר לו לצאת לתפילה • 'כיכר' עם קטעים מהחקירה (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
נתב"ג. אילוסטרציה (צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

תושב בית שמש, חרדי כבן 26, המתעסק בתחום הנסיעות לחו"ל, נעצר בשבוע שעבר בחשד שזייף כמות רבה של אישורי קורונה לטסים מהארץ. היום (שני) הוא שוחרר למעצר בית. החקירה בעניינו עדיין נמשכת.

החשוד נעצר, כאמור, בשבוע שעבר, בשעת בוקר מוקדמת, בידי בלשים של משטרת ישראל בחשד שסיפק מאות אישורי בדיקת קורונה מזויפים ליוצאים מהארץ, ובחשד ששיבש בדיקות קורונה שהתוצאה בהן הייתה חיובית, לשלילית.

על פי החשד, החשוד היה מעורב בזיוף של מאות מסמכי קורונה במהלך התקופה האחרונה, הן בזיוף ובשינוי תוצאות מחיוביות לשליליות על מנת לאפשר יצאתם של אזרחים מחוץ לתחומי מדינת ישראל, והן בהמצאת בדיקות שליליות לאלו היוצאים את הארץ.

החוקרים ערכו חיפוש בביתו של החשוד ובמחסן המשמש לו כמשרד, והעבירו את מחשבו לבדיקה.

במהלך החקירה, הציבו בפניו החוקרים מסמכים שהוא חשוד בזיופם. בין היתר החוקרים שאלו אותו כמה בדיקות הוא זייף. החשוד הגיב: "לא יודע".

מלבד החשוד המרכזי, נחקרו למעלה מעשרים אנשים נוספים, שבסיום חקירתם שוחררו בתנאים.

במשטרה הדגישו כי אמנם על פניו מדובר בעבירות מסוג שלא מגיע בדרך כלל למעצר לצורכי חקירה, אולם תיק זה "חריג באופיו, חומרתו ואף במורכבותו".

כאמור, היום שוחרר החשוד למעצר בית והחקירה בעניינו נמשכת. בית המשפט אפשר לו לצאת בשבת הקרובה להתפלל בבית כנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר