מחאה מול האירוע לנשים

כשאברכי 'הפלג' הפגינו נגד כינוס ל'מוגנות': "די לחילוניות"

בתחילת השבוע אורגן על-ידי האגף לחיזוק קהילתי בעיריית מודיעין עילית, אירוע לנשות העיר בנושא 'מוגנות'; אלא שאת אברכי 'הפלג' זה הכעיס והם באו להפגין בסערה נגד הכינוס החשוב; צפו (בארץ)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
(צילום: ישראל קריזר)

ביום ראשון בתחילת השבוע אורגן על-ידי האגף לחיזוק קהילתי בעיריית מודיעין עילית, אירוע לנשות העיר בנושא 'מוגנות'.

האירוע התקיים בשעות הערב במרכז פיס המקומי ברחוב אבני נזר. באירוע דברו מומחים והסבירו מה עובר על הילד במקרים נוראים אלו, והרחיבו בכל נושא המוגנות באופן כללי.

במהלך האירוע הגיעו למקום אברכים מהפלג הירושלמי, תושבי מודיעין עילית, שמחו כנגד קיום האירוע, וקראו קריאות כדלהלן:

'הפסיקו לשמד את עם ישראל, די להתערבות בחילוניות'.

'אסור אייפון, מחזיקי סמרטפונים לא ילמדו אותנו על קדושה וטהרה'.

'מי שעובר ביהרג ואל יעבור לא ילמד אותנו על קדושה וטהרה'.

ראש המוחים טען שהמטרה של האירוע להחדיר חילוניות לעולם התורה ולהפוך אותו לסגנון חילוני, ובמקום שידברו על קדושה טהרה וצניעות - ידברו על מושגים מהעולם החילוני.

ראש המוחים שהינו דמות מוכרת בעיר מודיעין עילית טען שככה עשו הנביאים ירמיהו, ישעיהו ושאר הנביאים. "היום אין לנו נביאים, ורק נשאר אנשים פשוטים כמונו לצעוק את האמת".

בהסרטות שהגיעו לידי 'כיכר השבת' נראים המוחים שהם מקליטים את עצמם ככה"נ כדי להפיץ את מעשיהם בקווי הנייעס השונים, בבחינת 'לא פרסמת, לא הפגנת'.

תגובת יחיאל סבר דובר עירית מודיעין עילית: "לא היה שום כינוס מוגנות. היה כינוס חיזוק לקהילה לקראת ראש השנה". לטענת סבר ההפגנה של אברכי הפלג היא: כנראה על הבדיקות והחיסונים, "כיון שמרכז הפיס הינו מרכז גדול לבדיקות וחיסונים".

ברם, כותב השורות שוחח עם בכיר בעירייה שטען שאכן היה הרצאת 'מוגנות' לנשות מודיעין עילית, ונשאה דברים הרבנית דיסקין.

מובא פה צילום של מודעה רשמית מטעם עיריית מודיעין עילית אגף חיזוק קהילתי, שפורסמה בידיעון מודיעין עילית. באירוע נשאה דברי הקדמה הרבנית דיסקין, ועובדת סוציאלית קהילתית ע' גולדברג.

  • לתגובות, הערות, הארות, וכן לשליחת חומרים, מסמכים, ורעיונות למאמרים העוסקים בתחום היסטוריה יהודית, נא לפנות לכתובת אימייל: sisraerl@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר