בצל ועדת החקירה

האב השכול מאסון מירון: המדינה שכחה אותנו

הרב ישעיהו פוגל, אביו של ידידיה שנהרג באסון מירון הנורא, מספר בריאיון כואב באולפן 'כיכר' על העובדה שהמדינה שכחה את המשפחות והם לא זוכים לטיפול נפשי המגיע להם (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

הרב ישעיהו פוגל, אביו של ידידיה ז"ל שנהרג באסון מירון הנורא, מספר בריאיון כואב באולפן 'כיכר השבת' על העובדה שהמדינה שכחה את המשפחות והם לא זוכים לטיפול נפשי. הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "כמו שציינת ארבעה חודשים, זה מאה עשרים יום, זה התחיל בשבעה בחיבוק ענק מעם ישראל אבל עם ישראל הולך לדרכו, במידה רבה נשארנו לבד, המשפחות תומכות אחת בשנייה, ואנשים באים ועוזרים".

אתם משפחות מהאסון האזרחי הגדול ביותר בתולדות המדינה, אתם מתמודדים עם מצב נפשי קשה מאוד, אין שום גוף שמנסה לתת לכם את הטיפול הנפשי הראוי?

"יש את התמיכות הרגילות, התקשרו אליי מהביטוח הלאומי ואמרו שבדקו את התיקים של 43 המשפחות ואני לא זכאי לשום דבר, מאוד שמחתי, הם שאלו אם יש משהו שהם יכולים לעזור, אמרתי שאת החיוב הבא של ידידיה שבדיוק קיבלתי באותו יום - לבטל והם ביטלו את זה, אבל עובדים לפי הספר.

"אני מקווה שבזכות משפחות מירון יהיה ספר על זה - לא כתוב מה עושים במקרה של אסון. מדינת ישראל יודעת לבוא ולמשל להחזיר אנשים למעגל העבודה, זה בריא לחברה שאם מישהו פוטר אז יש לו נשימה והקניה של כלים איך לחזור לשוק העבודה, איך חוזרים מבחינה נפשית אל מציאות החיים, הושטת יד מצד מוסדות המדינה - אין כזה דבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר