רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: המעריץ הצה"לי של 'זופניק', הרבנים וחתונת המיליונר, הקוד הסודי של האשראי נחשף, הפרשן והרבנית, שוקי סלומון והאדמו"ר, התרומה של טוקר לעמי מימון, מאחורי הקלעים של שלומי כהן, מה קרה לאאודי של יואלי דיקמן ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

‏לא רק אתם מעריצים את 'זופניק', כן כן. הנה דובר צה"ל למגזר החרדי מיכאל מעוז חושף בפני משה מנס שלנו מה הוא הכי אוהב ב'כיכר השבת' ובאתרים החרדיים, בכלל. כבוד!

נפתלי בנט, ראש הממשלה, מתנהל בביש מזל. רגע לפני פגישתו עם ג'ו ביידן, נשיא ארה"ב, נדחתה הפגישה למועד לא ידוע. 'זופניק' אמנם לא יודע מתי תתקיים הפגישה אבל הוא כן יודע שאם בנט היה אושיית רשת חרדית, מצבו היה יותר טוב. או יותר גרוע. תלוי את מי שואלים.

בנט מתכונן לפגישה שנדחתה (צילום: אבי אוחיון / לע"מ)

בסוד קדושים: בשמחת החתונה לבתו של המיליונר ג'קי בן זקן ראינו את רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן בסוד שיח עם הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר.

(צילום: יוסי רואש)

ח"כ אמיר אוחנה מ'הליכוד' נצפה כשהוא מתקבל בכבוד רב ע"י יועץ התקשורת דודי זילברשלג בסעודת הודיה שערך רבה של קהילת 'אזמרה' בצפת, הרב מנדל מוסקוביץ (בנו של הרבי משאץ) שניצל ב'אסון מירון' בל"ג בעומר.

(צילום והפקה מוזיקאלית: מוישי ביכלר)

כזה עוד לא ראיתם! אמן החושים החרדי מני הולנדר מגלה את הקוד הסודי של כרטיס האשראי של יזם הנדל"ן יקי רייסנר. 'זופניק' מקווה שהקוד הוחלף.

(צילום: יאיר רייסנר)

חשיפת 'זופניק': שבועיים אחרי שרכש את האופנוע החדש, כתב הברנז'ה והסלבס שלנו, איציק אוחנה - חזר לרכב, לאחר לחץ ודאגה של החברים הרבים.

• • •

במשרדי 'כיכר השבת' תפס 'זופניק' את פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן בשיחה רצינית עם הסופר הגרמני טוביה טננבום, האיש והספר 'איך לאלף יהודי'.

זמן קצר אחרי זה נתפס ישי כהן כשהוא מתפלפל בלימוד עם הרבנית ימימה מזרחי.

הפוליטי המוכשר שלנו רפאל כהן יצא לחופשה קצרה בפריז עם רעייתו. 'זופניק' הגיע עד למטוס כדי לתעד.

את צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג ראינו השבוע בתוך מחלקת ה'קורונה' בבית החולים 'שערי צדק', לשם נכנס כשהוא ממוגן כדבעי.

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במהלך הדיון על רומן זדורוב בעליון נצפה חיים גולדברג שלנו נושא את כליהם של כלי התקשורת האחרים מול עורך הדין.

לקראת תוכנית מיוחדת ב'כיכר השבת', משה מנס נשלח לבדוק את הגבולות. 'זופניק' ביצע מארב, חדר בחשאיות אל השטח הצבאי הסגור ותפס את מנס באמצע סלפי עם סמח"ט הגזרה.

הפרשן ועורך הדין אבי בלום נצפה בזלצבורג עם שותפיו עורכי הדין אורי קידר וגיל נבו בלשכת ההסבה בארמון שעל גדות אגם לאופולד.

(צילום: leopoldpress)

בקודש פנימה: איש העסקים וכוכב הרשת שוקי סלומון נצפה במעונו של האדמו"ר מסאדיגורא.

מחוץ למשרדי 'דגל התורה' בבני ברק ראינו את יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני יוצא ברכב הסקודה, בדרך לעוד סיור באחת מערי השדה.

בהמשך השבוע תפסנו במקום את ח"כ (כן כן, הוא עדיין ח"כ) יצחק פינדרוס והרל"ש החביב מוישי רבר יוצאים בחשאי מבית 'דגל התורה' בבני ברק.

את הפרשן ישראל כהן ראינו השבוע זוכה לברכתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, בעיצומו של חודש אלול, כאשר זכה לשהות בקודש ביחידות במשך דקות ארוכות.

(צילום: שוקי לרר)

ביממה שלאחר מכן התייצב ישראל כהן לקבל את החיסון השלישי לנגיף הקורונה כהוראת גדולי ישראל.

מאחורי הקלעים בביקור מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי ורב המשטרה רמי ברכיהו אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי - מי שליוו אותם היה הרב חיים אסחייק והאסטרטג יוסי רוזנבוים.

(צילום: שוקי לרר)

כחלק מהפקת מתחמי הבדיקות הסרולוגיות לציבור החרדי, קובי בורנשטיין כתב החרדים והדתות של ערוץ 20 עלה על מדים ויצא לראיין את מגיש המהדורה המרכזית בקול חי אבי מימרן.

ואילו את דובר הרבנות הראשית עו"ד קובי אלתר שגויס למילואים, נצפה השבוע בעיר התורה והחסידות כשהוא על מדי צה"ל ומנהל את מערך הבדיקות הסרולוגיות והחיסונים לתושבי העיר מטעם פיקוד העורף.

בצל ההפגנות סביב מתחם הרכבת בירושלים - יאיר שרקי כתב הדתות של 'ערוץ 12' הגיע השבוע לצלם כתבה במקום. כך זה נראה מהצד...

(צילום: יהודה כהן)

את שר הביטחון בני גנץ תפסנו בשיחה עם הכתב הצבאי החרדי מנדי ריזל בחתונת בנו של השר לשעבר עמיר פרץ.

ואילו מגיש הרדיו רונן כץ מ'קול ברמה' נצפה סועד ומתפנק במסעדת ציפורה בירושלים. לבריאות.

(צילום: י.ד)

במחלקת העסקים בטיסת 'אל על' נצפו שדרן הרדיו מנחם טוקר וח"כ משה אבוטבול מש"ס ומהסטטוס בסוד שיח שרפי קודש.

(צילום: יודי וייס)

ערבות הדדית: שדרן הרדיו מנחם טוקר מ'קול חי' תרם 770 ש"ח לקמפיין של שדרן הרדיו עמי מימון מ'קול ברמה' כשהוא מפרגן לו את התואר 'שר השמחה'. מדובר בקמפיין לעילוי נשמת בנו יהודה שמואל מימון ז"ל שנפטר לפני כ-7 שנים.

מפגש אחים מעניין נצפה בימים האחרונים בהשתתפות דובר ש"ס לשעבר יועץ התקשורת איציק סודרי, אחיו יעקב סודרי ואחותם הרבנית יהודית יוסף.

ואם תהיתם איך הצלם האגדי שלומי כהן מצלם את הסטטוסים שלו שזוכים למעל 5,000 צפיות, 'זופניק' מפנק אתכם בהצצה נדירה.

וזה כבר הצלם החרדי אריה לייב אברמס בסלפי על רקע הבית הלבן בוושינגטון.

חבר מועצת העיר ירושלים דוד בלומנשטוק נצפה בכניסה למסעדה החדשה בקריית העירייה כשלצידו עוזרו רוני רוזנטל. בתיאבון.

את הרב אליעזר וולף, רבה של אמסטרדם נצפה על משמר רבבות תפוחי אדמה.

אנשי העסקים רמי לוי ודני מזרחי ורב הסלבס מרדכי חסידים נטלו חלק בחגיגות יום הולדת 61 לסגן וממלא מקום ראש עיריית ירושלים צביקה כהן בשוק מחנה יהודה בירושלים.

(צילום: מאיר בן נאים)

מנכ"ל מוסדות 'עטרת שלמה' אבי רפול ואיש העסקים הבני ברקי שלומי מרצאינו נצפו בשיחת עסקים חפוזה בתחנת דלק בצהרי היום.

ואילו את הזמר ארי היל תפסנו כשהוא מתעדכן בנייד של יהודה מנדלוביץ הדובר של ח"כ אורי מקלב, לאחר ארוחה מפנקת ב'הלו תימן', שניהם בארשת פנים אלולית להפליא.

איש התקשורת קובי נחשוני הכתב לענייני חרדים של 'ווינט' נצפה בדרכו לפגישה בקניון בירושלים.

האסטרטג יענקי ביכלר והרב הראשי לישראל לשעבר הרב ישראל מאיר לאו נתפסו בדרך לפגישה במגדלי 'בסר' בבני ברק.

ערבות הדדית: בקבוצת הוואטסאפ 'בני ברקים', חזקי פקשר מתאם קשרי קהילה בקופת חולים 'כללית', ביקש עזרה לבדיקת קורונה בקופת חולים 'מכבי' - מנהל מרחב בני ברק ברוך שטרן נענה לבקשה מיד וסייע ביעילות.

יחיקם גמליאל מבכירי עיריית אלעד נצפה בסוד שיח עם שרת החינוך יפעת שאשא ביטון בשולי הוועידה הלאומית לחינוך של השלטון המקומי.

במפגש של חברי קבוצת WhatsApp 'פילפוליטיקה' ראינו את אנשי התקשורת: רפי פרלשטיין, ישכר זלמנוביץ, בני רוזנטל, צביקה ליפשיץ ושאול קרויזר - לצד מנהל הקבוצה השחקן החרדי חיים לייזער פונפדר.

(צילום: אליעזר סמט)

לרגל חודש הרחמים והסליחות, במהלך מופע של כוכב הזמר המזרחי עומר אדם בבריכת הסולטן בירושלים זכו המשתתפים לשמוע את קול השופר. 'זופניק' מתחזק.

סע בדרכים טובות: המעבד והמנצח יואלי דיקמן נצפה מתקן את רכב האאודי שברשותו לאחר שהצמיג התפנצ'ר.

אחרי סבב ההופעות ובצל ההכנות לקראת מופעי החורף ראינו את הזמר מארצות הברית מרדכי שפירו והמנצח והמעבד יואלי דיקמן יחד עם המפיקים עוזר דרוק ומעוז עבדי.

(צילום: מ. סילבר)

מול קהל אלפים בבית שמש - גדול הזמר החסידי אברהם פריד אירח השבוע לדואט מיוחד את זוכה תכנית 'הקול הבא' של רדיו 'קול חי' רפאל אוזן. ל'זופניק' נודע, כי היה זה במסגרת הבטחתו של יובל סטופל, מנהלו המוזיקלי של פריד, ששימש כשופט בתכנית 'הקול הבא', לזוכה.

את הזמרים והיוצרים ישי לפידות ושולי רנד ראינו השבוע יחד עם המפיק דוד פדידה בחתונה במלון 'הילטון' לבנם של היהלומן מוטי גנץ ורעייתו נטלי עם בתם של מוטי וחווה זינגבוים, מי שהיה בצעירותו ילד הפלא הגדול ביותר בתולדות המוזיקה החסידית.

באירוע פרטי שנערך במוצא ראינו את הזמרים אהרון רזאל ואיציק וינגרטן מפליאים בביצוע מיוחד.

הזמר איציק אורלב נצפה בתפילת שחרית בטיסה לחו"ל בדרך לשמח חתן וכלה כשנץ החמה מבצבץ מבעד לחלון.

לקראת השיר השנתי שיוצא מידי שנה לפני ראש השנה לפרויקט 'ותן חלקנו' בהפקת המלחין אבי אוחיון, נצפה יעקב שוואקי בצילומים בביתו בניו ג’רזי לקליפ בו לוקחים חלק מיטב אמני ישראל.

(צילום: עוזי ג׳ורג׳ / מדיה פרו)

את כוכב הרשת שוקי סלומון ממגישי התכנית 'שובר מסך' ב'כיכר השבת' ראינו בלוק של ראש ישיבה (מגבעת ופראק) בערב הוקרה לחברי ושותפי כולל 'נרו יאיר'.

פפראצ'י: הכדורסלן הבינלאומי אמארה קארסיירס יהושפט סטודמאייר שהתגייר והפך לחרדי - נצפה מסתפר אצל ציון הספר של ישיבת 'מיר' בירושלים.

(צילום: ציקי ברנדוין)

רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב הרב חיים הורביץ בשיעור תורה לרגל חודש אלול לבכירי רדיו 'קול חי'.

(צילום: שימי ברוורמן)

לאחר שאחת הנברשות בבית המדרש החדש של ויז'ניץ התנתקה ונפלה מגובה - הנגיד החסידי שמעון וינר וסגן ראש עיריית בני ברק יהושע מנדל, נצפו בסיור בבית המדרש הגדול ההולך ונבנה בימים אלה.

מנכ"ל המועצה המקומית רכסים יוסף חיים קקון, שמשמש גם כחובש 'איחוד הצלה' מצא זמן בשיא הטיפול במגפת הקורונה להגשת עזרה ראשונה בתאונת דרכים קשה בכניסה לרכסים.

(צילום: איחוד הצלה)

ואילו בתאונה בכביש בגין בירושלים נצפה הרב אלעזר רז ראש ישיבת 'בית אליעזר' כשהוא רץ לסייע לאדם שרכבו התהפך משמן שהיה על הכביש - זאת לאחר שרכבו של הרב רז עצמו ניצל מן התאונה.

מינוי חדש: חני אדרי, מונתה לכתבת חדשות בעיתון 'בקהילה'. במקביל נודע ל'זופניק' על איש תקשורת חרדי שצפוי להצטרף בתקופה הקרובה לשורות צה"ל.

• • •

את עו"ד גיל גולן יועצו של חבר הכנסת ינון אזולאי תפסנו מנצל את פגרת הכנסת ביום תפילה בצפון.

מרגש: יוסי לחיאני שהחלים מקורונה ושוחרר השבוע מהבידוד, הגיע להנחות בירושלים קונצרט פיוט בהשתתפות משה חבושה. יוסי ניצל את ההזדמנות לברך 'הגומל' כשמאות המשתתפים ענו אמן.

(צילום: אודל הפקות)

איש יחסי הציבור שמעון ברדי חובש בכיר המתנדב ביחידת האופנועים של מד"א התחסן בפעם השלישית לא לפני שקיבל את הסכמתו וברכתו של מורו ורבו הראשון לציון הגרש"מ עמאר.

הרב יעקב גלויברמן, מגיש פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת' - במבצע תקיעת שופר עם המנכ"ל לביטוח לאומי מר מאיר שפיגלר.

לא רק סלבס, גם חיילים: חיילי צבא הגנה לישראל ורב הסלבס מרדכי חסידים ערכו סיור ותפילה בכותל המערבי לרפואתו של חייל צה"ל סמ"ר בראל חדריה שמואלי, שנפצע אנוש בגבול עזה מירי מחבלים פלסטינים. "מרן הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל אמר פעם שכשאדם רואה חייל הוא צריך לנשק אותו וכך עשיתי", סיים רב הסלבס את דברי החיזוק המרגשים.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר