"פגע וברח"

נפתלי סייביץ ז"ל הוא ההרוג בתאונה הבוקר

טרגדיה קשה במודיעין עילית עם היוודע לפנות בוקר על פטירתו הטראגית בתאונת הדרכים בכביש 1, של הבחור הצעיר נפתלי סייביץ ז"ל, בן 20 בלבד בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
זירת האסון (צילום: דוברות המשטרה)

טרגדיה קשה במודיעין עילית עם היוודע פטירתו הטראגית בתאונת הדרכים לפנות בוקר של הבחור הצעיר נפתלי סייביץ ז"ל, בן 20 בפטירתו.

נפתלי ז"ל נולד במגדל העמק לאביו הרב רפאל סייביץ, ולפני כמה שנים הוא עבר להתגורר בשכונת חפציבה שבמודיעין עילית. בשנים האחרונות הוא התקרב מאד לחסידות ברסלב ולתורותיו של רבי נחמן מברסלב.

מכריו מספרים על בחור רגיש ועדין נפש, שהאיר פניו לכל סובביו, שאף היה נוהג ללבוש בגדים לבנים כמידי שבת, ומהתושבים המוכרים בעיר.

כאמור לפנות בוקר נהרג נפתלי כתוצאה מפגיעת רכב בכביש 1 סמוך למחלף ענבה, כאשר יחד עמו נפצעו עוד שניים מחבריו, אחד מהם במצב בינוני.

אלחנן רוט קמב״ץ זק״א שפלה שטיפל בזירה: ״מדובר בתאונה קשה מאוד, שלושה הולכי רגל כבני 20 שהיו בשולי הכביש הסואן ככל הנראה נפגעו מרכב שחלף במקום, מעוצמת ההתנגשות שניים מהם עפו לתעלה בצד הכביש מעבר למעקה הבטיחות, אחד מהם שכב מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לצערי פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום, השניים האחרים פונו במצב בינוני וקל לבית החולים תל השומר. צוות מורחב של מתנדבי זק״א שפלה טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

הלווייתו תתקיים בשעה 14:30 בבית העלמין במגדל העמק, שם הוא יטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר