שמים את הילדים במרכז / צפו בתיעוד מהאירוע

רשמים מאירוע הסיום לקורסי מוזיקה וכישורי חיים השנתי לילדי בני ברק, בהשתתפות עשרות הילדים ההורים והצוות שמקדם את הילדים באמצעות המוזיקה (חדשות חרדים)

(צילום: יח"צ)

יש אירועים שמזכירים לנו שפעם, לפני הקורונה, היתה שגרה. כזה היה טקס סוף השנה המרכזי שהתקיים ביום ראשון השבוע במרכז הקהילתי בבני ברק וקיבץ- על פי ההנחיות הרשמיות- עשרות ילדים, הורים, אורחים ובני משפחה להופעת הסיום של קורס "מוזיקה וכישורי חיים" השנתי מטעם מרכז קומ"ה לקידום והעצמה.

את האירוע הנחה הרב אבי אברהם, יועץ ומטפל רגשי המשמש כמנהל מרכז קומ"ה- מרכז לחינוך בלתי פורמלי באוריינטציה טיפולית המשלב העשרה מוזיקאלית והקניית מיומנויות חברתיות וכישורי חיים ופעיל בממשקים רבים עירוניים ובמסגרות ייעודיות לנוער נושר.

בדבריו התייחס הרב אברהם לשנה המאתגרת שעברה על הילדים ובני משפחותיהם ועל הצורך לייקר את התהליך וההתמדה של הילדים במסגרת הקורס וההכנה למופע הסיום, "היתה לנו הזדמנות השנה לחוות וללמוד מקרוב נושאים כמו לחץ ודרכי התמודדות, עיבוד לאבל על קדושי מירון, עבודה על דינאמיקה קבוצתית והכרה מעמיקה יותר עם עצמנו ועם עולם הערכים הפנימיים המנחים שלנו". עוד הודה הרב אברהם למוביל הקורס הרב אוהד אוחיון על הדרכה מוזיקאלית שהובילה את הילדים ברגישות ובמקצועיות לתוצרים הגבוהים באיכותם וכן למנהלת המרכז הקהילתי גב' שרון טופר-אמיתי על שיתופי פעולה מבורכים לתועלת כלל תושבי המקום.

הרה"ג ר' שלמה ליפשיץ, רב מרכז קומ"ה ורבה של קהילת יסודות בפרדס כץ פתח בהכנה רוחנית והעלה על נס את המענה החינוכי והרגשי שהמרכז מספק לילדים מעבר ללמידה הפורמלית בתלמודי תורה במטרה לפתח את כישורי החיים והאישיות, לזהות את המסוגלות האישית שבסופו של דבר משתלבת כ"מקהלה" ביחד עם כל כלל ישראל.

"כולנו שואפים שהילדים שלנו יצאו תלמידי חכמים. אך לצערנו המציאות שאין בכל מקום היכולת לקחת כל ילד ולפתח את היכולת האישית שלו. המיזם הזה נעשה ברגישות ובחכמה גדולה, עם מסירות ורגשי קודש ואחריות, ובטוחני שזה מסייע לכל ילד לקחת את הכישורים שרכש כאן ולהגיע בזכות זה למקום הרוחני הכי גבוה שהוא יכול".

נציג ההורים, הרב בנימין גרינפלד שיקף בהתרגשות את התהליך האישי והרגשי שחווים הילדים והודה לצוות המרכז על חשיבה מדוקדקת ואכפתית לאורך השנה כולה ועל קשר מתמיד ותומך עם ההורים בעצה ובתבונה.

במהלך התוכנית האומנותית הופיעה מקהלת הילדים של מרכז קומ"ה בהופעה חיה עם נגנים מבוגרי המרכז, ברפרטואר שירים ברוח הימים ובליווי הקהל שהצטרף ספונטאנית לאווירה המרוממת. לאחר סדנת תיפוף ונגינה בהשתתפות ילדי המקהלה חולקו לכל משתתף תעודה ומארז שי אישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר