"אין מעקב תמידי"

הילד החרדי שנשכח ברכב ומת; סגן המנהל מסביר

"בגלל הקורונה הרבה נעדרים, לפעמים יש מצב שחצי בית ספר נמצאים" • בבית הספר החרדי, בו למד הילד שנשכח ברכב ומת, מסבירים מדוע לא חיפשו אחריו לאורך היום (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
(צילום: אסף פוזיילוב)

הטרגדיה הקשה ליד נתיבות. סגן מנהל בית הספר החרדי, שבו למד התלמיד בן ה-6 שנפטר היום (שלישי), לאחר שנשכח ברכב שעות ממושכות, מסביר מה גרם להנהלת בית הספר לא לחפש בכל אותן שעות אחריו.

"הוא יודע כבר לקרוא ולכתוב", אמר סגן המנהל לעיתונאי אסף פוזילוב מכאן 11. "את כל היסודות שלומדים בכיתה אל"ף הוא יודע. וגם המצב הזה בימי הקורונה שעשרה ילדים נעדרים, יום חמישה יום עשרה, וכיתה שלימה נמצאת בבידוד - זה מסכן מאוד. אין מעקב תמידי אחרי כל ילד שנעדר. לפעמים יש מצב שחצי בית ספר נמצאים".

סגן מנהל בית הספר הוסיף: "הוא החל ללמוד בכיתה א לפני 3 שבועות. האב מלמד והאחים שלו יצאו לפניו מהאוטו. אתמול אמרה לי המורה שלו שהיא לא יודעת מה לעשות איתו כי הוא מתקדם הרבה מעבר לכיתה ויודע כבר לקרוא".

כזכור, מוקדם יותר היום, אותר ילד חרדי, כבן 6, ללא רוח חיים ברכב הוריו, בחניון של קריית חינוך שדות נגב שבסמוך לנתיבות. חובשים ופרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה שחשו לזירה ביצעו בו פעולות החייאה, אולם אלו לא צלחו והם נאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה.

חובש רפואת חירום במד"א מעוז ויברמן סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לחניה. ראינו שבסמוך לאחד הרכבים מבצעים פעולות החייאה בילד כבן 6 שחולץ מרכב סגור לאחר ששהה בו זמן ממושך. הוא היה חם מאוד למגע, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בר יוחאי דחבש, מפקד זק״א נתיבות שטיפל בזירה, אמר: "מדובר באירוע טראגי, ילד כבן 6 נסע הבוקר עם אביו לבית הספר בו הוא לומד והאב משמש כמורה, לקראת השעה 13:00 האב חיפש את בנו כדי להחזיר אותו הביתה וגילה שהוא כלל לא הגיע ללימודים. כשבדק ברכב גילה את בנו בפנים ללא רוח חיים, אזרחים במקום התחילו פעולות החייאה, לצערי פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א צוות נתיבות טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה ומסייעים למשפחה בכל הנדרש״.

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות המוות. כוחות משטרה רבים הגיעו לזירה. אביו של הילד שהה בזירת ההרג עם חוקרי המשטרה, שפתחו בחקירת נסיבות מותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר