רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: מחקר הפופקורן החרדי, ישי כהן במשחק כדורגל עם אברהם פריד, הרבנים שנפגשו ברכב, הסליחות של עמית סגל, השעון של טרופר וכהנא, בכירי יאח"ה בארגון החסד, היינות של רולי, הריקוד של יואלי ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': המחקר שיטלטל את המגזר החרדי. כן כן, לא פחות. עורך המחקר: ד"ר אלעזר בן לולו, אנתרופולוג של היהדות ואיש גלי צה"ל. נושא המחקר: צריכת פופקורן בחברה החרדית. בום. השבוע, פנה ד"ר בן לולו לאנשי תקשורת חרדים, וביקש את חוות דעתם מדוע הפופקורן נעשה פופולרי בקרב החרדים, מה הסיבות החברתיות לכך ומה ניתן ללמוד מזה? התגובות היו מגוונות ומשעשעות, 'זופניק' מבטיח לקרוא את המחקר עם צלחת ארבע'ס.

הפרשן נגד הזמר: גדול הזמר החסידי, אברהם פריד, התייצב למשחק כדורגל-שולחן מול פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן, המעריצים עודדו אך 'זופניק' הופתע כשהמשחק הסתיים ב-3:0 דרמטיים. מי ניצח? צפו וגלו…

ואם תהיתם איפה השניים נפגשו, בשביל זה 'זופניק' כאן… אברהם פריד התייצב באולפני 'כיכר' לריאיון מיוחד ומקיף בתוכנית 'המבקר' עם נתנאל לייפר, ריאיון שישודר במהלך חול המועד סוכות. שווה לחכות…

מעשה בזוג חברים, שהכירו בעבודה עד שנפרדה דרכם המקצועית - אך לא חברותם. השבוע, אחד מהם היה צריך שחברו ימלא את מקומו, בעודו הולך וחוגג בהרמת כוסית. אמממה, החוגג, הבטיח למ"מ צלחת עמוסת סטייקים. הוא כמובן לא עמד בזה, והמ"מ נאלץ להסתפק בחטיף בריאות. 'זופניק' מחכה לנקמה.

הגאון רבי שלום בער סורוצקין ראש ישיבות ומוסדות 'עטרת שלמה' נפגש השבוע בניו יורק עם הרב הראשי לרוסיה הגאון רבי בערל לאזאר. אך ל'זופניק' נודע כי השניים לא הסתפקו בפגישה ברכב אלא התיישבו סביב שולחן מכובד.

את איש הברנז'ה והסלבס שלנו, איציק אוחנה האגדי, ראינו מחוץ לאירוע חגיגי כשהוא דואג שלא לפספס שום אייטם.

ואילו את חיים גולדברג שלנו, האיש והמצלמה, תפסו בשדה התעופה בדרכו לשליחות עיתונאית ב… אומן. כן כן, עקבו אחרי הגלריות באתר ותרוו נחת.

‏כאחד האדם: הפרשן הבכיר עמית סגל נצפה במוצאי השבת, בסליחות ראשונות בבנייני האומה בירושלים.

(באדיבות: ישראל כהן 'קול ברמה')

ואילו עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז נצפה באמירת סליחות בבית-הכנסת 'אבי עזרי' בפתח תקווה, כשלפני התורה עובר רב הקהילה הפוסק הגאון רבי בן ציון הכהן קוק שהשתפך בקול תחנונים.

מאחורי הקלעים בסליחות הראשונות של יצחק מאיר בבנייני האומה בירושלים, קלט 'זופניק' את האח איש התקשורת ידידיה מאיר מפקח שהכל מתנהל כשורה תוך כדי שיחה עם עמית סגל.

(צילום: אריה דינר)

בהמשך הערב הגיע ידידיה מאיר עם אחיו יועץ התקשורת ישראל מאיר "לומר שלום" לנפתלי קמפה עם סיום מעמד הסליחות המוזיקליות שהוביל.

בכיר הליכוד חבר-הכנסת יולי אדלשטיין, שר הבריאות לשעבר, נצפה כשהוא מגיע לראיון באולפני 'כיכר השבת'.

ח"כ אורי מקלב נצפה בניחום אבלים את ח"כ דוד ביטן האבל על פטירת אביו ז"ל. בניחום, השתתפו באותה העת ח"כ יואב קיש ומשה פייגלין.

מנכ"ל החברה הכלכלית בני ברק, שלומי פולק, כינס השבוע את העובדים להרמת כוסית במעמד ראש העיר אברהם רובינשטיין ונשא מדברותיו.

בהמשך השבוע עלה שלומי פולק עם הבן יקיר למעונו של מרן שר התורה ברחוב רשב"ם בעיר וזכה להתברך לשנה טובה ומוצלחת עוד יותר.

גם פרשן 'קול ברמה' ישראל כהן הגיע עם בנו ארי להתברך אצל מרן הגר"ח קנייבסקי שהעניק לו רימון לכבוד השנה החדשה.

הפרשן הפוליטי יובל קרני שאל את יהודה רוסט, יועץ התקשורת של ח"כ יעקב אשר, כמה דובר של ח"כ חרדי צריך להשקיע בתקשורת חילונית וכמה בתקשורת חרדית. ובכן, רוסט סבור שהחלוקה צריכה להיות 70-30 לטובת התקשורת החרדית. 'זופניק' רשם.

(באדיבות 'ערוץ כנסת')

חילי טרופר, שר התרבות, עשה השבוע סלפי לשעון ה'קסיו' האישי שלו, וצירף לתמונה גם את שעון ה'קסיו' של מתן כהנא, שר הדתות. "שעון איכות", הוא מספר.

עו"ד עקיבא חופי, יועצו של ח"כ מיכאל מלכיאלי ושכנו לבניין של ח"כ אוריאל בוסו - שניהם מש"ס, ממתין ברמזור כאחד האדם בדרך לביתו בפתח תקווה.

את כתב הדתות של 'ערוץ 12' יאיר שרקי ראינו השבוע כשהוא מקבל את החיסון השלישי.

בהמשך השבוע נצפה יאיר שרקי בארוחת צהריים משותפ עם קובי איזק, האיש והאסטרטגיה.

גם הפקח של גדולי ישראל אדיר מעטו שמפקח על מערך החיסונים בעיר התורה והחסידות בני ברק - התחסן בפעם השלישית כנגד הנגיף.

ראש עיר ופייטן: ראש עיריית ירושלים משה ליאון התכבד בברכה בחופת יועצו הקרוב נחמן מרום והפגין שוב את כישורי הפיוט במהלך הברכה המסולסלת.

בשמחת האירוסין לבתו של חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון הרב דוד יוסף, ראינו את הצלם שלומי כהן משמש את הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף ומוזג לו כוס מים קרים.

מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים, יוסי שווינגר, נצפה השבוע מתאוורר על ארוחה קלילה במסעדת רובן בירושלים, שעה קלה לאחר שסיים את עדותו הכואבת בפני ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון.

את האחראי על המקומות הקדושים באזור הצפון, ישראל דרעי, ראינו כשהוא ממתין במתח לעדותו מחוץ לחדר ועדת החקירה.

(צילום: חיים גולדברג)

מי שנראה כמי שבא לעודדו היה מנכ"ל רדיו 'קול ברמה' אריאל דרעי, שאף התפנק בסלפי מחויך.

(צילום: חיים גולדברג)

מאיר פנחס, נאמן ביתו של נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן תועד כשהוא ממהר לפגישה כאחד האדם - עם שקית ביד.

איש התקשורת יאיר לוי ודובר עיריית ביתר עילית שלומי גיל נצפו קונים שופר במאה שערים לקראת ראש השנה.

בכירי יחידת חקירות הונאה יאח"ה במשטרת ישראל, בראשות תת ניצב אליהו מקמל וניצב משנה שמואל שרביט, הגיעו השבוע לסיור במפעל החסד 'יד ביד' של הרב יעקב גלויברמן מגיש פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת'.

במוצאי השבת ראינו את גדול הזמר אברהם פריד כשהוא מכובד בפתיחת ארון הקודש, בסליחות הראשונות בבית הכנסת הגדול בירושלים, עם החזן צבי וייס ובניצוחו של אלי יפה.

(צילום והפקה: יהודה קלמן)

הזמר והמלחין יהודה גרין שסחף אלפים בסליחות הראשונות שערך נצפה בתפילת מנחה במרכז חב"ד העולמי 770.

(צילום: מ.מ.ל.)

משעשע: המעבד והמנצח יואלי דיקמן נצפה מרקד עם הג'קט הלבן של אחד האדמו"רים החשובים מבני ברק, בעת שהגיע לכבס את בגדיו אצל הכובס של המגזר נחמן אייזנברג.

רגע לפני שנת השמיטה, הזמר רולי דיקמן שכידוע יש ליין של יינות על שמו - בהכנות לבציר 2021.

"אֲדוֹן הַסְּלִיחוֹת" • האמן והיוצר יונתן רזאל עם ביצוע מוזיקלי נדיר באולם מליאת עיריית ירושלים בהרמת כוסית לשנה החדשה. בין המשתתפים: רבני העיר י-ם הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר והרה"ג אריה שטרן, ראש העיר משה ליאון וחברי המועצה.

(צילום: בנימין דויטש)

לקראת השנה החדשה: הזמרים והיוצרים ישי לפידות ובני אלבז נצפו בצילומים לתכנית שתשודר 'ערוץ 12'.

אחרי הבאלנס ולפני ההופעה הגדולה במתחם גיא בן הינום, נתפסו שלושת האמנים: ישי לפידות, יונתן רזאל וחיים ישראל מתעמקים בסוגיית "הברכות והקללות בפרשיות השבוע".

בימים כתיקונם הם עסוקים בשמחת חתן וכלה, במוצאי השבת האחרונה נצפו המפיק ישראל לובין, הזמר נמואל הרוש, הקלידן והזמר אריק דביר וצלם הווידאו יוני צור כשהם מבקשים מחילה בבנייני האומה יחד עם בעל התפילה יצחק מאיר בליווי להקתו.

(צילום: קובי הר צבי)

כוכב הרשת שוקי סלומון ממגישי התכנית 'שובר מסך' ב'כיכר השבת' והמוזיקאי דייויד טויב בשירי רגש בערב סליחות שנערך בביתה של אשת העסקים אביגיל חזן לרגל יום הולדתה.

פפראצ'י: הראפר החסידי ניסים בלאק נצפה ברחובות אומן לקראת ראש השנה.

(צילום: @Elizyev)

תושב קליבלנד בארה"ב הופתע במהלך נהיגה ברכב, כשהדליק את תחנת הרדיו המקומית WTAM-News ושמע את השיר החסידי "קול דודי" של הזמר קובי ברומר מתנגן במסגרת ספיישל להיטים מוזיקליים מכל העולם.

רק בריאות: השבוע הזמר קובי ברומר החלים מקורונה ויצא מהבידוד - ישר להסתפר.

פנחס ביכלר, מנצח מקהלת 'מלכות' נצפה מתפנק בקניות לשבת ולראש השנה.

(צילום: אהרן באואר)

הזמר אלי הרצליך קיבל השבוע את ברכתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי לקראת השנה החדשה.

מאיר רבין, הזכור כ'מאכער' מפרשת הולילנד, במעמד הכתרת אחיו הגרב"צ הכהן רבין לרב העדה הבוכרית שנערך בבנייני האומה במסגרת חלוקת מלגות לכותבי חידושי תורה.

(צילום: יעקב כהן)

מוצ"ש האחרון, רגע לפני חזרתם ארצה, נצפו העיתונאי קובי בורנשטיין, איש התקשורת יחיאל אברהם והמשפטן הצעיר רועי אוסדיטשר באמירת סליחות סלולרית, בציון ר' שיעל'ה בקרעסטיר, במסגרת מסע להונגריה.

הפקח של גדולי הדור, גרסת העיר אלעד - איציק אדרי, מפקד השיטור העירוני באלעד קיבל תעודה על הזכיה כיחידה המובילה במרחב מרכז.

את חבר הכנסת יואב בן צור מש"ס ראינו בכניסה לכותל המערבי כאחד האדם.

(צילום: דודי בן חמו)

בעיצומו של המאבק על גזירות התקציב, יו"ר השדולה למצוקת הדיור במגזר החרדי בכנסת, ח"כ יעקב אשר בפגישה עם מנכ"ל קבוצת הנדל"ן סן-חן יעקב ערבליך, השניים שוחחו על מצוקת הדיור החריפה במגזר החרדי ועל הצורך בהבאת פתרונות.

מפקד חיל הים לשעבר, האלוף במילואים אליעזר צ'ייני מרום, שהיה חשוד בפרשת הצוללות (תיק 3000) ולאחרונה התיק נגדו נגנז - נצפה השבוע ביציאה מהכותל המערבי לאחר אמירת סליחות.

האסטרטג גואל ועקנין ומנהל הקמפיינים בחברת הגיוס קוזמאצ' איצל'ה אייזינשטרק ברגע של מנוחה בפינה סודית בתל אביב.

הרב שמעון אזרזר מבכירי הרשמים בעולם הישיבות נכנס השבוע אל הקודש פנימה, אצל נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן להתייעצות דחופה. 'זופניק' שם את ידו על התמונה שמתעדת את הדרמה.

הרב שמעון אלוף שעזב את ארה"ב ועבר להתגורר בארץ נצפה בקניות לשבת קודש בשוק מחנה יהודה בירושלים.

הרב יעקב הייבר השתתף השבוע במעמד חנוכת מוסדות 'נצח ישראל' בבית שמש - מבית רשת 'נצח' יחד עם ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך.

חיים אבוביץ, מקורבו של איש היח"צ והאסטרטג יוסי רוזנבוים נצפה השבוע מתברך אצל מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי לקראת השנה החדשה.

בין עשרות הסלבס שליווה השבוע בסיורי סליחות בכותל המערבי - מצא רב הסלבס מרדכי חסידים זמן לסייר בכותל עם שמוליק כץ הכוכב של חסידות צאנז.

השחקן יהודה לוי הגיע השבוע יחד עם הרב בן ציון נורדמן לסייע באריזות לנזקקים במפעל החסד של עמותת 'מגדל אור' בראשות הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן.

(צילום: איציק בלניצקי)

את הזמר איתי לוי ראינו ברגע של תפילה, עם טלית ותפילין, לקראת צילומי הגמר בתוכנית ריאליטי בה הוא ישב על כס השיפוט.

הידוענים מני אסייג ויוסי וידר הגיעו השבוע לברכה והתייעצות אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ומזכה הרבים הגאון רבי יגאל כהן, כשהם מלווים באיש יחסי הציבור שמעון ברדי.

העיתונאיות ליטל שמש (ערוץ 20) ועמליה דואק (ערוץ 12) שסיקרו את פגישת נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וראש הממשלה נפתלי בנט נצפו כשהן מדליקות נרות שבת במלון בוושינגטון.

(צילום: עודד בינו)

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות ביותר ב'כיכר השבת' בשבוע האחרון:

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר