שני פצועים | תיעוד מהיירוט

ערב 3 ברציפות: רקטה יורטה בשמי שדרות - אירוע בצפון

אזעקת צבע אדום נשמעה בשדרות וביישובי עוטף עזה - זה הערב השלישי ברציפות. מדו"צ נמסר, כי הרקטה יורטה בידי מערכת כיפת ברזל • במקום נפצעו גבר וילד • בצפון נרשם אירוע ביטחוני (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
כיפת ברזל ביירוט הערב (צילום: מצלמות אבטחה, לפי סעיף 27א')

רקטה שוגרה הערב (ראשון) מרצועת עזה לעבר העיר שדרות ויישובי עוטף עזה, מערכת 'כיפת ברזל' יירטה את השיגור. מדובר בשיגור שלישי בשלושת הימים האחרונים.

מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית".

ממד"א נמסר: "בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בגזרת שדרות: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לגבר וילד שנפצעו קל בדרכם למרחב מוגן ו-2 נפגעי חרדה".

היירוט מכיוון אחר (קרדיט: דדי פולד)

מעיריית שדרות נמסר: "בהמשך לאזעקה שנשמעה הערב בשדרות, צה"ל דיווח על יירוט מוצלח של רקטה שנורתה מהרצועה. 5 תושבים נחבלו קלות לאחר שנפלו בריצתם לממ"ד, בהם חבר מועצת העיר, ויקטור אברמוב שנפצע בכתף וברגליים. אברמוב קיבל טיפול מצוות מד"א שהגיע לביתו ולא הזדקק להתפנות לבית החולים. 2 תושבים לקו בחרדה וטופלו על-ידי צוותי מד"א. ראש העיר, אלון דוידי, שוחח הערב עם חבר המועצה, שאל לשלומו ואיחל לו רפואה שלמה".

כאמור, זהו הערב השלישי, שבו שוגרו רקטות מעזה לשטח ישראל, כאשר הרקע הוא כמובן לכידת ארבעה מתוך ששת המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע בערב ראש השנה.

יצוין, כי על פי החלטת הממשלה, בשני הלילות הקודמים תקפו חיילי צה"ל בתגובה לשיגורי הרקטות יעדי טרור ברצועת עזה.

בתגובה לשיגור הרקטה: צה"ל תקף אמש יעדי טרור בעזה (דו"צ)

בין היעדים שהותקפו: מתחם צבאי ובו מספר סדנאות תת-קרקעיות לייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס, מתקן אימונים צבאי של הארגון, מחנה צבאי ובו אתר לאחסון אמצעי לחימה וכן מנהרת טרור של הארגון. מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל לא יקבל מצב בו ארגוני הטרור פועלים כנגד העורף הישראלי. צה"ל ימשיך להגיב בתקיפות כנגד פעולות הטרור משטח הרצועה ורואה בארגון חמאס כאחראי לכל הנעשה ברצועת עזה".

אזעקת הצבע אדום הופעלה בעיר שדרות, איבים, ניר עם. וכן ביישובי עוטף עזה: גבים, מכללת ספיר. מטווח ניר עם.

גם בצפון התרחש הערב אירוע ביטחוני, לאחר שחשוד התקרב לגדר הגבול עם לבנון. הוא התרחק ממנה לאחר שכוחות הביטחון הגיעו למקום.

בתגובה להתקרבות לגבול, ירה הצבא פצצות תאורה מעל מטולה והתושבים נקראו להישאר בבתים, עד שיובהר מה היה הרקע.

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר