היה לבוש כחרדי

פרוש הותקף שוב: דגים מקולקלים הושלכו לעבר ביתו

שבועיים לאחר התקיפה של חבר הכנסת מאיר פרוש, סמוך לביתו בירושלים. הלילה, אלמוני השליך לעבר ביתו דגים מקולקלים • משטרת ירושלים פתחה בחקירת המקרה (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שבועיים אחרי שניסו לגזוז את זקנו של חבר הכנסת מאיר פרוש, הלילה (מוצ"ש), אלמוני השליך דגים מקולקלים על דלת ביתו בשכונת רוממה בירושלים.

על פי המידע הידוע עד כה, הלילה, בשעה 4, אלמוני שהיה לבוש כחרדי, השליך לעבר ביתו של החבר כנסת שקית מלאה בדגים מקולקלים.

האלמוני נמלט מהמקום, וחוקרי המשטרה שהגיעו הבוקר למקום, לקחו תחילה את תיעודי מצלמות האבטחה, ולאחר מספר שעות, הם חזרו שוב ולקחו עדות מחבר הכנסת פרוש, כעת, כל כיווני החקירה האפשריים נבדקים.

כזכור, לפני שבועיים נחשף לראשונה ב'כיכר השבת', כי אלמונים, בעלי חזות חרדית, המתינו הבוקר ליד ביתו של חבר-הכנסת מאיר פרוש, יו"ר סיעת 'שלומי אמונים' ב'יהדות התורה', קראו לעברו קריאות גנאי, ניסו לתקוף אותו ואף לגזוז את זקנו.

ל'כיכר השבת' נודע כי לפי חשד המשטרה, התכנון של התוקפים היה לגזוז את זקנו של פרוש, אך לאחר שזה הסתבך והם לא הצליחו בכך, הם ניסו לתקוף את פרוש עם המספריים.

עד עתה, למרות שכפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', חקירת התקיפה הועברה ליחידה המרכזית, כדי למצוא את החשודים במהירות, התוקפים לא נמצאו, ולא ברור האם יש קשר בין התקיפה הלילה לבין התקיפה שהייתה לפני שבועיים, המקרה כאמור, נמצא בחקירת המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר