שכלה את בנה בחייה

אשת החינוך שהזדככה בייסורים נפטרה בגיל 54

הרבנית שרה נוראני ע"ה, שמסרה את נפשה עשרות שנים על חינוך בנות ישראל על טהרת הקודש, נפטרה סמוך לכניסת חג שמחת תורה, והיא בגיל 54, זאת אחרי שנים של סבל (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

בצער רב התקבלה הבשורה המרה על פטירתה בדמי ימיה של המחנכת הדגולה, הרבנית שרה נוראני ע"ה, ביום הושענא רבה, סמוך לכניסת חג שמחת תורה, והיא בת 54 בפטירתה.

בשנים האחרונות הזדככה המנוחה ע"ה בייסורים קשים, אותם קיבלה באהבה ובדומיה, כשהיא ממשיכה בפעולות החסד והחינוך הרבות שלה. לפני מספר חודשים הוטסה לטיפולים בארצות הברית, ונפטרה בהיותה במונסי.

המנוחה ע"ה, מסרה את נפשה עשרות שנים על חינוך בנות ישראל על טהרת הקודש, ונודעה כאשת חינוך מובהקת הבקיאה בנפשות התלמידות ובחינוכן בדרך התורה, כשעל דבר זה מסרה את כל כוחותיה במשך שנים ארוכות.

לצד פעילותה הרבה בשדה החינוך, נודעה כאשת חסד שפעלה ועשתה רבות למען הנזקקים ומשפחות ברוכות ילדים, והפכה את ביתה למוקד לסיוע ועזרה שבו התקיימו מדי שבוע חלוקות של מזון ומצרכים וכן הייתה אוזן קשבת לכל נצרך ונדכה.

לפני כשמונה שנים הושברה המשפחה בשבר נורא עם פטירתו של בנה הבכור הבחור רבי יהודה נוראני ז"ל. על פי בקשתו האחרונה ולזכרו הקימה המשפחה את ארגון החסד 'בית לחם יהודה', המסייע לעשרות אלפי משפחות בכל ימות השנה, כאשר האמא ע"ה, הייתה מנצחת על כל הפעילות הענפה.

בתקופה האחרונה מצבה הוחמר, ובהיכלי התורה נישאו תפילות רבות לרפואתה השלמה, אך כאמור ביום הקדוש יום החיתום, הושענא רבה, השיבה את נשמתה הטהורה ליוצרה.

הותירה אחריה את בעלה הרב יצחק נוראני, הוריה הרב יעקב בן פורת ורעייתו, ודור ישרים מבורך - 11 בנים ובנות, חתניה, כלותיה ונכדיה ההולכים כולם בדרך התורה.

שלושה מבניה הם העיתונאי אהרון נוראני, איש החסד יעקב נוראני ומלכה אלבז מארגון 'בית לחם יהודה'. חתניה הם רפאל אלבז איש 'דגל התורה' בעיר אלעד ושמעון ליברטי סופר ועורך בעיתון ׳הדרך׳.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר