כבר כאן

הסוף להקלטות המייגעות? עדכון שימושי חדש בוואטסאפ

אין מי שלא שונא את שמיעת ההקלטות המייגעת ב'וואטסאפ', כעת יישומון המסרים הפופלארי מביא עדכון שימושי חדש. על פי הדיווחים עדכון משמעותי נוסף צפוי להגיע בקרוב (דיגיטל)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
וואטסאפ (צילום: שאטרסטוק)

עדכון חדש שהגיע אל יישומון המסרים הפופלארי 'וואטספ' מאפשר סוף סוף את מה שרבים חיכו לו - שמיעת הקלטות גם מחוץ לצ'אט.

עד היום הקלטות שנשלחו בוואטספ, מלבד כך ש'הכריחו' את המקבלים להאזין להם במלואם, לא איפשרו את ההאזנה במקביל לכתיבת הודעות אחרות או כניסה לאפליקציות אחרות. את ההקלטה ניתן היה לשמוע רק 'בתוך' הצ'אט ומי שיצא מהצ'אט בו קיבל את ההקלטה כבר לא יכול היה להאזין להמשכה.

כאמור, וואטסאפ עדכנה כעת את האפליקצייה, כך שניתן להאזין להקלטות גם ביציאה מהיישומון. יש להדגיש כי מי שיצא מהצ'אט אל שאר הצ'אטים שבאפליקצייה ההקלטה עדיין תעצר, אך מי שיפעיל את ההקלטה ו'יסגור' את האפליקצייה - בכך שיצא אל מסך הבית, היא תמשיך להתנגן. ניתן גם להיכנס לאפליקציות נוספות אחרות תוך כדי וההקלטה תמשיך לפעול, ניתן גם לעצור ולהמשיך את ההקלטה בכל עת.

העדכון תקף בשתי מערכות ההפעלה הפופולאריות - 'אנדרואיד' ו'IOS' של אפל.

מדובר בעדכון משמעותי לרבים, הקלטות קוליות הפכו למטרד של ממש לחלק גדול מהמשתמשים, לא תמיד ניתן היה להאזין להקלטות. וואטסאפ לאחרונה משכללת ללא הרף את התכונה על מנת להקל על המשתמשים. רק לאחרונה נוספה תכונה המאפשרת להכפיל את מהירות שמיעת ההקלטה עד לפי שתיים.

דיווח של אתר WABetaInfo מאתמול (ראשון), מעלה כי וואטסאפ עובדת על פיתוח נגן ייעודי להקלטות כפי שנעשה עוד קודם באפליקציות מתחרות. הנגן יאפשר לשמוע הקלטות במקביל לשיחות בצ'אטים אחרים - מה שעדיין לא מתאפשר כעת.

דיווח ישן יותר של WABetaInfo טען כי וואטסאפ אף עובדת על פיתוח תוכנת תמלול ייעודית יחד עם חברת 'אפל', התוכנה תאפשר את תמלול ההודעות שישמר לאחר האזנה הראשונית על מנת לאפשר גישה מהירה בהאזנה חוזרת, התמלול אף יאפשר לעבוד בין נקודות ספציפיות בהקלטה על מנת להקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר