גפני: "אל תחזור"

צפו בתשובת ליברמן: "מתחרט על אמירת המריצות?"

בדיון שנערך בשעה זו, נשאל שר האוצר אביגדור ליברמן, האם הוא מתחרט על על כך שאמר שצריך לשלוח את החרדים על המריצות; גפני השיב: "אל תחזור בך", ומה ענה איווט? צפו (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ליברמן, היום בכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

לפני מספר חודשים, יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, התראיין בתוכנית באולפן 'ערוץ 12', והתבטא בשנאה כלפי הציבור החרדי וראש הממשלה ואמר כי היה שולח אותם "על מריצה אחת למזבלה טובה".

בדיון שנערך היום (שני) בכנסת על תקציב המדינה, שאל חבר הכנסת ינון אזולאי את ליברמן האם הוא מתחרט על האמירה האומללה שלו.

אך במקום להשיב בחר ליברמן להתחמק ואמר: "כעת הזמן של גפני לדבר ואתה מפריע לו לדבר, חבל על הזמן שלו", אזולאי ניסה שוב, ואמר לליברמן: "עזוב את האגו שלך ובוא תתחרט".

אך ליברמן בחר שלא לענות על השאלה וביקש שהדיון יימשך, מבלי שיתנצל על הסתה כנגד ציבור שלם.

חבר הכנסת גפני, שדיבר מיד לאחר מכן אמר: "ליברמן, אתה לא תישאר הרבה זמן באוצר, זה כולנו יודעים, אבל את הנזק שאתה תשאיר אחריך, את מה שאתה עושה למשפחות האברכים, שאתה מכיר לא פחות טוב מכולנו, לא יסולח לך. לא תצליח לשנות את אורח חייהם, הם לא יפסיקו ללמוד, רק הילדים שלהם ירעבו ללחם וזה יהיה רשום על שמך ולא יסולח."

על המריצות אמר גפני: "אני מבקש ממך, שלא תחזור בך מהאמירה על המריצה כמו שח"כ ינון אזולאי פה ביקש: "כדאי שכולם ידעו עם מי יש לנו עסק. כתוב בגמרא אין שמחה כהתרת הספקות, אתה היית קרוב אלינו הרבה שנים, אל תחזור בך, שנדע מי אתה".

צפו בווידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר