תקלה עולמית

תקלה כוללת בשרתי פייסבוק; וואטסאפ ואינסטגרם קרסו

קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין השאר בחברות וואטסאפ ואינסטגרם. "מודעים לכך שאנשים מסויימים חווים בעיות, אנו פועלים להחזיר את המצב לקדמותו" (דיגיטל)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
וואטסאפ ופייסבוק (צילום: שאטרסטוק)

על פי דיווחים מהשעה האחרונה בישראל וברחבי העולם ישנה תקלה כוללת בכלל האפליקציות של חברת פייסבוק בהם וואטסאפ ואינסטגרם.

משתמשים מדווחים על הודעות שלא נשלחות ומתקבלות וכן כי לא ניתן לרענן את האפליקציות השונות, טרם ברור מה הגורם לתקלה ומתי תתוקן אך על פי דיווחים ברשתות ישנה נפילה גם בקווי הסלולר בארה"ב. על פי דיווחים נוספים גם שירותי גוגל, אמזון וטוויטר קרסו לחלק מהמשתמשים.

זו אינה התקלה הראשונה בשרתי פייסבוק ורק לפני כחצי שנה דווח על תקלה דומה אז היא סודרה בתוך כשעה, כעת נראה כי מדובר בתקלה יותר נרחבת.

בעקבות הדיווחים, מניית חברת 'פייסבוק' צנחה בכמעט 6 אחוז תוך פחות משעה. המשתמשים הזועמים פרקו את כעסם ברשתות חברתיות מתחרות כמו 'טוויטר' שם וואטסאפ נכנסה אל 'הנושאים החמים'.

'פייסבוק' שנוסדה על ידי מארק צוקרברג האמריקאי מחזיקה בין השאר באפליקציות אינסטגרם וואטסאפ, ביקורת רבה נמתחה על 'המונופול' של החברה הקיים לטענת חלק מהמשתמשים וכעת ניתנת עוד זווית לבעייתיות של שליטה של חברה אחת במספר רשתות חברתיות בו זמנית.

חברת פייסבוק פרסמו הודעה לגולשים: "אנחנו מודעים לכך שאנשים חווים קשיים להתחבר לאפליקציות ולמוצרים שלנו, אנחנו פועלים להשיב אותם לפעילות מהר ככל הניתן ומתנצלים על אי הנוחות".

'וואטסאפ' גם היא פרסמה הודעה בטוויטר ונשלחה גם כסמס לעיתונאים: "אנו מודעים לכך שאנשים מסוימים חווים בעיות ב- WhatsApp כרגע. אנו פועלים להחזיר את המצב לקדמותו ונשלח עדכון לכאן בהקדם האפשרי. תודה על סבלנותך!".,

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר