קאמבק תקשורתי

השדרן דוד חכם חוזר ל'קול חי' ועוזב שוב את 'קול ברמה'

השדרן הוותיק, שעזב בעבר את רדיו קול חי ועבר למתחרים ב'קול ברמה', הודיע היום על חזרתו לשדר תוכנית אקטואלית ברדיו קול חי, לצדו של המגיש הוותיק בצלאל קאהן (אקטואלי)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
דוד חכם (צילום: באדיבות קול ברמה)

קאמבק תקשורתי ברדיו החרדי: שדרן הרדיו הבכיר דוד חכם, הודיע היום (שלישי) שהוא עובר מרדיו 'קול ברמה' לרדיו 'קול חי', כפי שנחשף לראשונה ב'זופניק'.

חכם, שהגיש מהדורת בוקר שבועית ברדיו 'קול ברמה', יגיש החל מהיום את מהדורת הבוקר ברדיו 'קול חי' לצידו של השדרן הוותיק בצלאל קאהן.

דוד חכם, התחיל את דרכו התקשורתית בשנות ה-2000 בתחנות הרדיו הפיראטיות. בשנת 2008 עם הקמת רדיו 'קול ברמה' הצטרף לצוות הנהלת וכתבי התחנה. בשנת 2011 עזב את רדיו 'קול ברמה' והצטרף לרדיו 'גלי ישראל'.

בשנת 2014 עזב את רדיו 'גלי ישראל' והחל לשדר ברדיו 'קול חי'. בשנת 2016 עזב את רדיו 'קול חי' והצטרף לרדיו 'רשת מורשת', לאחר סגירתה של רשות השידור המשיך לשדר ברדיו 'כאן מורשת' של תאגיד השידור הישראלי, בשנת 2017 עזב את רדיו 'כאן מורשת' והחל לשמש כמגיש מחליף בתכנית ה'מהדורה המרכזית' ברדיו 'קול חי'.

בשנת 2019 בעקבות הסרת החרם על רדיו 'קול ברמה' מצד מועצת חכמי התורה של ש"ס, חזר חכם לתחנת האם שלו רדיו 'קול ברמה' - היום כאמור הפתיע חכם וחזר לרדיו 'קול חי'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר