"צעקתי עד לב השמיים"

ח"כ מאיר פרוש משחזר: כך ניסו לגזוז את זקני

יו"ר סיעת 'שלומי אמונים', ח"כ מאיר פרוש, התארח באולפן 'כיכר' ושחזר את הרגעים הדרמטיים כשאלמוני ניגש אליו וניסה לגזוז את זקנו: "הוציא מספריים ותפס לי את הזקן" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

יו"ר סיעת 'שלומי אמונים', ח"כ מאיר פרוש, התארח באולפן 'כיכר השבת' ושחזר את הרגעים הדרמטיים כשאלמוני ניגש אליו וניסה לגזוז את זקנו: "הוציא מספריים ותפס לי את הזקן" . הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "זה לא נוח, לא הייתי רוצה לומר שזה טראומה, זה פוגע באדם כשמי שהוא לא משוחרר - עלול לעמוד בפני מצב כזה, ומה שמדאיג אותי יותר זה שנניח כשיתפסו כבר את את אותו אחד ויוכיחו שזה היה הוא, יבואו לבית המשפט ובית המשפט יגיד 'אז מה אם לא יהיה לך זקן'? לא שבר לך את היד, לא חלילה עיוור אותך, הוריד לך את הזקן..."

לפני שנגיע לשלב שיעצרו אותו ומה יהיה בית המשפט, אתה חושש היום?

"אני יצאתי בנס מהסיפור הזה, כי אני התעמתתי איתו. אני הלכתי במדרכה, יצאתי מהחצר של הבית, ראיתי בן אדם הולך לפניי, פתאום הוא מסתובב אליי - 'אתה הרב מאיר פרוש'? מוציא מספריים ותופס לי את הזקן.

"הוא היה עם קורקינט וקסדה, לא יכולתי לראות אם הוא חרדי הוא לא. ביד ימין התחלתי לדחוף אותו, הטלית והתפילין שלי נפלו, צעקתי עד לב השמיים והא ברח, יצאתי מזה בחסד, אתה שואל אותי אם אני לא פוחד שמחר זה יכול לקרות עוד פעם? - וודאי שכן".

אתה יכול להעריך מי עומד מאחורי התקיפות?

"אני לא יכול לומר כיוון שאין שום דבר היום שהוא בהתנגדות מסוימת, עם קהלים כאלו או אחרים".

ודאי שזה על רקע העשייה הציבורית שלך?

"אין לי מושג, אני לא יכול לדעת, אני לא חייב לאנשים כסף שירוצו אחריי לגזור לי את הזקן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר