החיבוק האחרון

השחקן דני שטג נפרד מהרב אברהם אדרת זצ"ל

דני שטג, מהשחקנים הוותיקים בישראל, נפרד בשיחה עם 'כיכר השבת', ממורו ורבו הגאון הרב אברהם אריה אדרת זצ"ל, מרבני ישיבת 'נתיבות עולם', שנפגע מקורקינט חשמלי ונפטר; "מרגיש שאבד לי אבא" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
דני שטג והרב אדרת זצ"ל (צילום: באדיבות המצלם)

דני שטג, מהשחקנים הוותיקים בישראל, היה תלמידו הקרוב של הגאון הרב אברהם אריה אדרת זצ"ל, מרבני ישיבת 'נתיבות עולם', שנפטר אמש (שלישי) בגיל 70 לאחר שנפגע יום קודם לכן מקורקינט חשמלי ונפצע באורח קשה.

בשיחה עם 'כיכר השבת', השחקן דני שטג סופד לו בדמעות: "אני 25 שנים תלמיד שלו, בלי הפסקה, שבוע אחרי שבוע הייתי בא ללמוד איתו בבני ברק, גם שהיה בין הזמנים בישיבה - היינו לומדים. הגעתי אליו רך בתשובה והוא חיזק אותי בדת, הוא לימד אותי להתפלל, ללמוד תורה ולקרוא בתורה, הוא היה הרב המובהק שלי, כל דבר הייתי מתייעץ איתו, אני לא מאמין שהוא נפטר".

"הוא כל הזמן אמר לי תמשיך בעבודת המשחק שלך ובמקביל תלמד תורה, תשלב תורה ועבודה", הוסיף השחקן, "כל מי שהיה מגיע לשיעור שלו הוא היה מקבל אותו במאור פנים, קשה לי מאוד עם הפטירה שלו, מרגיש שאבד לי אבא".

על המפגש האחרון שלו עם הרב המנוח סיפר שטג: "הקדוש ברוך הוא קטף אותו ביום בהיר בשיא הפעילות שלו, פשוט הוא נפל ונפטר. בשיעור האחרון הוא קיבל אותי באופן יוצא דופן, איך שהגעתי הוא קם אלי בשמחה וחיבק אותי חזק, מעולם לא הרגשתי ככה - עכשיו מסתבר שזה היה חיבוק אחרון".

לשניים, קשר משפחתי רחוק - רעייתו היא ענת אדרת, צאצאית של האדר"ת - הרב אליהו דוד רבינוביץ' תאומים זצ"ל, שהיה רבן של הערים פוניבז' ומיר שבליטא ובסוף ימיו הרב של ירושלים.

דני שטג, הוא אחד השחקנים המצליחים בישראל - הוא מקורב לדת ולמסורת היהודית, מידי יום הוא מניח תפילין ומתפלל, לומד תורה ואף שומר שבת וכשרות. בנוסף הוא משמש כגבאי וקורא בתורה בבית הכנסת הגר"א בתל אביב.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בשעות הערב אמש התקבלה הבשורה הקשה מבית החולים 'בילינסון' בפתח תקווה על פטירתו של הגאון הרב אברהם אריה אדרת זצ"ל.

בשעות הבוקר של יום שני, נפצע הרב אדרת, באורח קשה, לאחר שנפגע מקורקינט חשמלי, ברחוב הרב הרצוג בבני ברק. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לרב טיפול רפואי ראשוני והוא פונה בבהילות לבית החולים 'בילינסון', כשמצבו מוגדר קשה. זאב טפר חובש בכיר של איחוד הצלה סיפר: "לדברי עוברי אורח הוא נפגע מקורקינט ובעקבות כך נחבל בראשו ובפלג גופו העליון. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב קשה".

הלוויה תצא בשעה 12 מישיבת נתיבות עולם ברחוב השלושה פינת השומר, ובשעה 13:30 מבית הלוויות שמגר בירושלים בדרכה להר המנוחות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר