מעצרם הוארך

י-ם: גנבו מסופר, נתפסו ע"י המנהל - ותקפו

שני אלמונים הגיעו לסופרמרקט בירושלים, וגנבו סחורה בשווי אלפי שקלים. מנהל הסופר, שרדף אחרי שני הגנבים, הגיע לרכבם - וכשהבינו שנתפסו, התחילו לתקוף את המנהל (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
סופר 'שערי רווחה' בירושלים (צילום: גוגל מפות)

בית המשפט האריך היום (רביעי) את מעצרו של אדם שנחשד בגניבה בשווי אלפי שקלים מסופר 'שערי רווחה' בירושלים, שמשמש חרדים רבים.

נציג המשטרה אמר בדיון כי "החשוד, יחד עם אדם נוסף אתמול נתפסו לאחר שגנבו רכוש, אוכל בשווי אלפי שקלים מסופר שערי רווחה ברחוב ירמיהו בירושלים".

"הנסיבות הן שהמשיב הגיע עם הרכב שלו לרחבת הקליטה, שם מורידים סחורה בשערי רווחה. ואז הגיע לאחר מכן עם עגלה בשווי אלפי שקלים, מנהל הסופר רצו אחרי החשוד, הוא הגיע לרכב בו ישב המשיב והם זיהו שדבר הגניבה התגלתה וניסו להימלט כאשר תקפו את בעל הסופר בבעיטות ואגרופים. החשוד השני הצליח לברוח. הוא נחקר ואמר שהוא לא קשור לגניבה והוא רק הגיע עם בכדי לסייע לו, לאחר שביקש ממנו להגיע לשם כי יש לו עניין כספי בסופר".

השופטת האריכה את מעצרו של החשוד ואמר כי "אציין כי עדותו של המשיב מעלה תהיות וקשיים. למשיב טענות הגנה כעולה מעדותו. מובן כי המבקשת (המשטרה) תברר טענות אלו".

"עוד אציין כי המשיב נחשד בביצוע מספר גניבות מאותו סופר. בהינתן כי מדובר בחשד למספר אירועים קיימת מסוכנות לנוכח העבירות המיוחסות למשיב. אשר על כך אני מאריכה את מעצרו ב4 ימים"

עוד אמרה השופטת כי "בא כוחו של המשיב טען כי ננקטה כנגד המשיב אלימות מצד האזרחים אשר עיכבו אותו, וכי הוא הגיש תלונה בעניין. מצופה כי המבקשת תבדוק טענות אלו והאם האלימות הנטענת הלמה את האירוע או חרגה מכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר