רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: נתי טוקר מתח ביקורת ומחק, פגישת השידוכין של איש התקשורת, הסוד של ישכר זלמנוביץ, התדרוך של גפני, השעון של פולארד, החזנות של אריה ארליך, עמית סגל והילדים, מעריב ערבים בדובאי, אמיר אוחנה והחב"דניקים, יואלי דיקמן והרכבל, הביצוע של דדי, הברכה של הרצליך מ'הינוקא' ו-5 הכתבות הנצפות ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

טוב, זה היה לא נעים; נתי טוקר, איש 'דה מרקר', פרסם השבוע ציוץ ביקורת נוקב על הזמר החסידי אברהם פריד, אלא שכעבור זמן קצר מיהר למחוק אותו. אם אתם שואלים מה היה כתוב בו – בשביל זה הומצא 'זופניק': "להרגיש מרומה זה להעריץ את אברהם פריד כל החיים ולהודות לו על החוויות המוזיקליות והנפשיות שהוא סיפק לך אבל אז לראות וידאו שלו שר לאיש מושחת ונאשם בפלילים את השיר 'ימים על ימי מלך תוסיף' שיועד לדוד המלך".

על מה הזעם? ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התקבל בפסגות יחד עם מזכיר המדינה האמריקני לשעבר מייק פומפאו לצלילי השיר המדובר, וזה אפילו תועד בווידאו. נו, ביקורת שמאלנית סטייל הפובליציסטים הכבדים. כבוד! אממה... שאברהם פריד בכלל לא היה שם ולא שר. פופ, הציוץ נמחק.

חשיפת 'זופניק': איש תקשורת בכיר ומוכר מאוד, נצפה השבוע בפגישת שידוכין עם בחורה חרדית, פגישה שנמשכה שעות בפאתי שכונה בירושלים. האם נראה חתונה בקרוב? 'זופניק' בשלב זה מטשטש ומצפה בכיליון עיניים לבשורה הטובה.

(צילום: חיים פרוכטר)

לאחר שנעדר בשבועות האחרונים בשל סיבות אישיות, איש התקשורת ישכר זלמנוביץ נצפה מסתפר כאחד האדם במספרה הידועה של 'בצלאל' בבני ברק. ל'זופניק' נודע כי בקרוב יפרסם זלמנוביץ את סיבת היעדרותו מהרשתות החברתיות ומדובר, לפחות מבחינתו, בידיעה משמחת.

(צילום: איציק ויינברג)

אמנם שיחות תדרוך נעשות בדרך-כלל מאחורי הקלעים, אבל לא אצל יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני, שאמנם ממעט לקיים שיחות מזנון אבל השבוע נתפס בשיחה כזו עם שני הפרשנים החרדים, יעקב ריבלין ואבי בלום. 'זופניק' עוד לא בדק מה התוצאות בטורי סופהשבוע.

בהמשך השבוע כבר ראינו את אבי בלום, הפרשן והעו"ד יחד עם עורך 'משפחה' יוסי אליטוב במסעדת 'נינה ביאנכה'.

המרגל היהודי אמריקאי ג'ונתן פולארד שהתרגל לחיים בישראל - נצפה קונה שעון בחנות 'שטרן שעונים' במלכי ישראל בירושלים.

חשיפת 'כיכר השבת': הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, ערק השבוע מרדיו 'קול חי' לרדיו 'קול ברמה' - שעות בודדות לאחר העריקה הדרמטית ראינו את מנכ"ל 'קול חי' אבי רוזן משתתף בשיעורו השבועי של הרב הורביץ ומשדר עסקים כרגיל.

הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה, נצפה שוקד על תלמדו תורתו במטוס בדרך למסע חיזוק בארגנטינה.

ישוב טוב: יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי, שעבר להתגורר בבית חדש בשכונת נווה יעקב בירושלים, תועד ע"י הקבלן ישראל פלדמן ומפקח הבנייה אהרון רווח - במצוות בניית מעקה לביתו. מה ש'זופניק' לא הבין זה מה הקפיץ אותו ברגע שהוא מתחיל בהלחמה.

את העורך הראשי שלנו, חיים אילוז, תפסנו בשיחה חסויה עם העורך המוזיקלי שלנו, נתנאל לייפר, בסמוך למשרדי 'כיכר' בירושלים.

'זופניק' שצפה בזמן אמת בריאיון של בן כספית באולפן 'כיכר השבת', תיעד את הפרשן הבכיר מעניק את ספרו למגיש ישי כהן.

רגע לפני שנולד בנו בכורו, 'זופניק' לכד את הפרשן הפוליטי של 'וואלה', יקי אדמקר, והפרשן הפוליטי של 'כיכר', ישי כהן, בקניות בשוק מחנה יהודה.

מי שנצפה באמצע הפסקת סיגריה, הוא הצלם האגדי חיים גולדברג, שמחדש את פינתו "תמונת השבוע" במגזין כיכר החדש.

שעות ספורות לאחר מכן תפס 'זופניק' את חיים גולדברג יחד עם לירן תמרי (ידיעות ירושלים) חיים גולדברג בשער שכם, לשם הוקפצו בעקבות התפרעויות הערבים.

באחד מלילות השבוע חגג חיים גולדברג בחתונת אחותו, מה שלא הפריע לו להמשיך לעבוד ולהביא את סקופים על כת 'לב טהור'.

ואילו את רפאל כהן, הפוליטי שלנו, ראינו ממשיך לעבוד גם תוך כדי עריכת קניות לשבת.

רגע לפני שאתם מפעילים את הווידאו הבא, תגבירו את הווליום למקסימום, שתהנו על מלא. הגבהתם? יופי, עכשיו תאזינו לכישורי החזנות והשירה של אריה ארליך, עורך מגזין 'משפחה', במהלך חופת אחיו דובער וובר, בנו של הרב עידו ובר-ארליך, מגיש 'הסגולה היומית' ב'כיכר השבת'.

(צילום: מוטי רוזנפלד בטוויטר)

בהמשך ראינו את ראש עיריית אלעד ישראל פרוש מכובד בברכת "שמח תשמח" בחופה.

(צילום: דוד קליגר)

מוטי בבצ'יק, האיש החזק בחסידות גור וב'אגודת ישראל' - נצפה כשהוא מקבל האדמו"ר מגור ובנו הבכור בכניסה למתחם ה-VIP בכנס של החסידות בבנייני האומה בירושלים.

(צילום: ‏איתמר קירשבוים)

את ראש העיר משה ליאון שהגיע לכנס של חסידות גור, ראינו יורד מהג'יפ המפואר, כשמי שמקבל את פניו היה פנחס ארליך, מנהל אגף תרבות תורנית בעירייה.

(צילום: איתמר קירשבוים)

'זופניק' שביקר בכנסת לכמה שעות תיעד את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו צועד עם רעייתו שרה במסדרונות, כשהם מלווים במאבטחים.

במסדרון אחר הוא ראה את נפתלי בנט, זה שעקץ את ראשות הממשלה, צועד מהורהר, מוקף גם כן במאבטחים רבים.

פעם הבאה שתשמעו מראיינים שואלים את הפרשן הבכיר עמית סגל בעל מחבר ספר וכו', "מתי יש לך זמן לילדים?" או "ואיך אתה עם הילדים?" וכל מיני כאלה, אז תזכרו שהוא מעולה, ו'זופניק' אפילו מספק הוכחה.

'זופניק' כמעט התמלא רחמים כשראה את הסופר איצו פלדמן סועד את לבו לבד בכנסת, והחל לדמיין שהוא שומע את הבוס ח"כ ישראל אייכלר מזכיר שכך בדיוק אכלו יהודים באחת המלחמות הנוראיות, אלא שאז פלדמן חשף קבל עם וטוויטרו שהוא לוקח ציפרלקס מדי יום (10 מ"ג, מינימלי) ועד לא מכבר טופל אצל פסיכולוג קבוע, וכך הצליח להתגבר על התקפי החרדה מהם סבל. אז 'זופניק' מצדיע על האומץ.

(צילום: דודי בן חמו)

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי נפגש השבוע עם רב הסלבס מרדכי חסידים והודה לו על פעילותו מול עשרות הידוענים שנרתמו לקמפיין שקרא להדליק נר לעילוי נשמתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל לרגל 8 שנים לפטירתו. שעה לאחר מכן נפגש רב הסלבס עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס המכונה "ראש הממשלה בפועל", 'זופניק' משתוקק לקרבה לרב בדיוק כמו שהפוליטיקאים זוכים.

(צילום: עדי רפאלוביץ)

בכניסה ל'אולפן כיכר' השבוע נפגשו שני האופוזיציונרים, יואב קיש מהליכוד ואורי מקלב מיהדות התורה, זה ביציאתו וזה בכניסתו.

אבי רפול, יד ימינו של הגאון רבי שלום בער סורצקין והאיש החזק של מוסדות 'עטרת שלמה' - נצפה בתפילת שחרית מוקדמת מהצפוי.

(באדיבות: איש לאיש)

רגע לפני החזרה ל'קול חי' לשדר לצדו של בצלאל קאהן בתוכנית הבוקר, איש התקשורת הספרדי דוד חכם נצפה מתפנק במחלקת העסקים בדרך לביקור בזק בארה"ב.

את הפרשן הבכיר ישראל כהן ראינו מתראיין, כבקי ורגיל, לאחד מערוצי הטלוויזיה היישר מרחובות בני ברק העמוסים.

ואילו שניאור רוזן, יועצו של חבר הכנסת מאיר פרוש, נצפה סועד את לבו בטוב ובנעימים יחד עם ארי קלמן, הכתב הפוליטי של 'בחדרי', במסעדת 'הדר גאולה' הירושלמית, זאת בסמוך לעמדת כיבוי האש. מה שבטוח, בטוח.

בשבע ברכות ‏לבן הזקונים של חנוך זייברט מ"מ ראש עיריית ב"ב ומזכ"ל 'אגודת ישראל' - ראינו את האנשים שעומדים מאחורי הפקת הענק של החתונה הגדולה והשבע ברכות בה השתתפו כל המי ומי במדינה: יוסי צימט וישראל דרנגר עוזריו של זייברט, והיועץ הרפואי שלמה קופולוביץ מבית חולים 'בילינסון'. מהצד נראה הצלם שוקי לרר ברגע של מנוחה.

באולמי 'אמארה' בנס ציונה נערכה השבוע שמחת החתונה לאביטל ויצמן בתם של אנשי האופנה והעסקים עזרא ואביבית ויצמן - שהתחתנה עם בחיר ליבה יוסי מור, בהשתתפות: רבנים, אישי ציבור ואנשי עסקים.

(צילום: נתי אזרזר)

בכניסה לחתונה, האדמו"רים ממז'יבוז' וראחוב התבקשו להציג תו ירוק, אך השיבו כי אין להם בהשיג יד מכיוון שאין ברשותם מכשיר סמארטפון. איש העסקים שוקי סלומון, ממגישי תכנית 'שובר מסך' ב'כיכר השבת', נחלץ לעזרתם ולקח ערבות על שני האדמו"רים והוכיח למנהל המקום כי הם מחזיקים בתו ירוק.

יממה לאחר מכן ראינו את האדמו"ר ממז'יבוז' בדרכו לביקור בזק של כמה ימים בארצות הברית לרגל אירוע של אחד מחסידיו, בשדה התעופה הוא נצפה בסוד שיח עם הגר''י שרייבר, מראשי ישיבת 'אורחות תורה' בבני ברק.

בעיר התורה והחסידות בני ברק נערכה במוצאי שבת עצרת לעילוי נשמתו של מרן רבי עובדיה יוסף זצ"ל, בה נשא דברים בנו הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף. אלא שבסיום העצרת, עשרות מתושבי העיר התגודדו סביב הרב ונוצר לחץ אדיר. מי שהוזעק לסייע בחילוץ הרב, היה פקחם של גדולי ישראל אדיר מעטו שדאג יחד עם העוזר מאיר עמר להוציא את הרב בבטחה.

(צילום: אליהו שושן)

האדמו"ר מברדיטשוב נצפה ביציאה ממסעדת 'מנפיס' לאחר ארוחה טובה לכבודו של השם יתברך.

(צילום: יוחאי)

המעריב ערבים; תפילת ערבית בניחוח מקומי בסיום טיול המדבר השבועי של אפרים קמיסר המאסטר של דובאי, בהשתתפות נציב ישראל לתערוכת האקספו מר אלעזר כהן.

בין כל הרבנים, העסקנים ואישי הציבור שבאו לנחם את משה שלזינגר מנהל השיווק של קופת חולים 'מכבי' למגזר החרדי, שישב שבעה על פטירת אחיו - ראינו את מנכ"לת 'מכבי' הנכנסת הגברת סיגל דדון, מגיעה באישון לילה לניחום אבלים ושיחה אישית עם העובד המסור.

(צילום: איתמר קירשבוים)

בנימין נתניהו, ראש האופוזיציה, הגיע השבוע לעצב את השיער אצל הספר האישי - יניב מלכה, בחוץ נפגש ונעמד לתמונה עם מיכאל בן אבו מעסקני ברסלב ויד ימינו של הרב שלום ארוש, ראש מוסדות 'חוט של חסד'.

את הפרקליט הצעיר רועי אוסדיטשר ראינו השבוע מסתודד עם האדמו"ר רבי משה אבוחצירא באירוע מסתורי.

משעשע: בצל המחאה המתגברת כנגד הסמארטפונים - עקיבא ווייס כתב הדתות של 'כאן 11' מתעד את חברו למערכת סולימאן מסוודה כתב 'כאן 11' בירושלים שהשתדרג לאייפון חדש.

אנשי התקשורת אריה ארליך ואהרן קליגר מעיתון 'משפחה' נצפו ביציאה מביתו של הגאון הרב משה צדקה ראש ישיבת 'פורת יוסף' בירושלים.

(צילום: דודי בן חמו)

ברכת מזל טוב ל‏‏‏‏כתבת הפוליטית של 'מקור ראשון' עטרה גרמן (בוגרת אתר 'סרוגים) לרגל חתונתה עם הבחור איתמר צורישדי.

(צילום: דנה בצלאל)

מאחורי הקלעים בחתונה: אנשי התקשורת אבי גרינצייג, שמעון ליברטי ויוסל'ה ברגמן בסלפי עם יגאל דילמוני מנכ"ל מועצת יש"ע.

(צילום: דנה בצלאל)

אחדות מפתיעה; בדוכן הדלקת וחלוקת נרות לעילוי נשמתו של מרן רבי עובדיה יוסף זצ"ל בשוק פתח תקווה, נצפה חבר המועצה מטעם יהדות התורה, ישראל פרידמן בהדלקת הנר ותמונה.

האחדות נמשכה גם כאשר ראינו את יו"ר ש"ס המקומי אליהו גינת כשהוא שקוע בתלמודו בבית מדרש 'חברון' במרכז העיר.

(צילום: מנשה כהן)

במהלך שמחת בר המצווה לבנו של איש העסקים שבתאי קטש מחב"ד, ראינו את חבר הכנסת מבכירי 'הליכוד' אמיר אוחנה אומר למצלמה של שדרן הרדיו יהודה שוקרון: "הייתי בהרבה שמחות הערב, אבל אין על השמחה והאחדות כמו באירועים של החב"דניקים".

את הרב אליעזר וולף, רבה של אמסטרדם, ראינו השבוע עומד על משמר בדיקת צומת הגידים בשחיטה בהונגריה.

איש החסד חונה דייטש לא הסתפק בטלפון ונסע למשרדו של דוד גלפרין, בעל חברת הפרסום והדיגיטל 'גיל גרופ' כדי להגיד לו תודה ולהעניק לו תעודת הוקרה על תרומתו לארגון 'שלובות' לבעלות תסמונת דאון.

רגע לפני שטס חזרה לצרפת, הרב הגאון יצחק כ"ץ מפריז שהגיע למסע חיזוק בארץ והתארח בבית משפחת קירשבוים במודיעין עילית - נראה מברך את ידידנו הצלם איתמר קירשבוים לרגל יום הולדתו ה-21 ושיזכה לזיווג הגון בקרוב.

האדמו"ר מבוסטון נצפה בשדה התעופה נתב"ג כשהוא בדרכו ליעד עלום.

(צילום: חיים שאול נוישטט, עדכוני חב"ד)

בחתונה באשדוד ראינו את הרב אבנר עמר, מנכ"ל רשת החינוך של ש"ס, בשיחה עם עמרם כנפו, לשעבר יו"ר ש"ס באשדוד.

איש יחסי הציבור שמעון ברדי נצפה בתפילה על קברו של המהר"ל מפראג.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו ואיש התקשורת החרדי מנדי ריזל נצפו בחתונת בתו של איש התקשורת יניב כליף - העורך הראשי של אפליקציית חמ"ל. עוד נצפו באירוע: ח"כ מיקי זוהר, ח"כ איתמר בן גביר ורה"ע שדרות אלון דוידי.

בהשתתפות כל המי ומי ואמריקאים רבים - נערכה השבוע חתונת בנו של הרב יהודה ויינברג, מנכ"ל מוסדות 'אש התורה' מול הכותל המערבי.

הקלידן אבי דרור חגג יום הולדת 36 יחד עם החברים הטובים: אריק דביר, דב אייכלר, יוני צור, בצלאל כהן, ינון פלח ופיני רוטשטיין. 'זופניק' מנגן איחולים.

את יום ההולדת ה-32 לזמר קובי ברומר, חגגו המפיק מני פירשמן וישראל רובן במהלך הלימוד היומי בחברותא המשותפת בבית הכנסת.

בדרך לשבת חתן על גבול לבנון, המעבד והמנצח יואלי דיקמן ירד ברכבל בראש הנקרה ונהנה מהנוף המרהיב.

אמן הרגש מוטי שטיינמץ הרטיט את המשתתפים בחתונה היוקרתית והמדוברת לבת הנגיד שמואל בנימין שפירא מוינה עם בן הנגיד יואל שרייבר מניו יורק. עוד הופיעו: זאנוויל ויינברגר, יואלי דיקמן ותזמורתו, ילד הפלא בנצי קלצקין ומקהלת 'מלכות'.

(צילום: דוד מנדלסון)

קודם העלייה לבמה, ראינו את המפיק עוזר דרוק שהיה אמון על הפקת המוזיקה ועשרות הנגנים שהגיעו מהארץ - בתיאומים אחרונים עם יואלי דיקמן וזאנוויל ויינברגר.

רגע לפני סיום החתונה היוקרתית בוינה, המתופף לא חש בטוב והמעבד רובי בנט גילה תושיה והתיישב ללוות את מוטי שטיינמץ עד השעות הקטנות של הלילה.

(צילום: נתי אלבר)

שבוע שעבר פרסמנו כאן ב'זופניק' תיעוד של איש העסקים והזמר בדימוס דדי גראוכר 'חוזר לבמות' באירוע שנערך בבנייני האומה - השבוע ראינו אותו מפזז ושר בחתונת בנו של הזמר עמירן דביר. "עמירן הוא כמו אח קטן שלי, בתקופה שהייתי חולה הוא דאג לי באופן אישי יום יום", אמר גראוכר בהתרגשות.

גדול הזמר היהודי יעקב שוואקי ומנהלו שרון דניאל שנמצאים במרוקו צפו בהתרגשות בדדי גראוכר שר בחתונת בנו של עמירן דביר ושלחו לו ביצוע של השיר "מאמין בניסים" • צפו בביצוע של שוואקי והזמר אברהם דוד.

לאחר סבב ההופעות בישראל - גדול הזמר החסידי אברהם פריד נצפה באהל חב"ד ליובאוויטש.

(צילום: לוי נוישטט)

המוזיקאים ישי לפידות, חיים ישראל, יוסי ברגר ויהודה גלילי נסעו להופעה בז'נבה. לפידות וברגר שמחו לפגוש בשדה את הזמר יוני שלמה שעסק באותה עת ב"מבצעים" של הנחת תפילין לבאי השדה.

הזמר אוהד מושקוביץ כבר חשב שראה הכל בחייו, אבל השבוע כשהגיע להופיע באירוע בגן החיות בבאזל, הופתע לגלות שיא חדש: חופה המתקיימת בסמוך לכלוב הפילים. על הליווי המוזיקלי: שי ברק. שיהיה במזל!

בשישי-שוק ראינו את הרב אהרן רזאל, הלא הוא הזמר והיוצר, צועד לו מעדנות בשוק מחנה יהודה, כשגמרא לחיקו.

את הזמר החסידי אהרל'ה סמט ראינו מתפלל בכוונה, רגע לפני שעלה להופיע בחתונה בת הנגיד שמעון חבר בברוקלין שבניו יורק.

(צילום: דוד סאלם)

בהמשך החתונה ראינו את איש החסד יצחק שיינין, הגבאי של בית הכנסת איצקוביץ' בבני ברק, שטס להשתתף בחתונה - כשהוא מרקד יחד עם אב הכלה ואהרל'ה סמט.

(צילום: דוד סאלם)

ואילו הזמר אלי הרצליך נתפס כשהוא מתברך מפי 'הינוקא' - הגאון רבי שלמה יהודה בארי, במהלך אירוע פרטי.

(צילום: אבי עמרם)

הראפר החסידי ניסים בלאק התפנק לכבוד שבת קודש באוכל יהודי במסעדת 'גולדיס'.

יממה קודם לכן ראינו את ניסים בלאק בתפילה מעומק הלב בכותל המערבי.

המוזיקאי בנצי שטיין נתפס חוגג עם רעייתו שנת נישואין בארוחה מפנקת במסעדה. מזל טוב.

(צילום: חיים פרוכטר)

ושלא תטעו, בנצי שטיין לא הסתפק רק בארוחה במסעדה. ראינו אותו גם נושא תפילה חרישית בכותל המערבי.

נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ' כותב דברי ברכה בספר המבקרים ב'עדי ירושלים' בסיום ביקור מרגש: "אתם עושים עבודת קודש".

ראש תחום חרדים בג'וינט הרב יצחק טרכטנגוט נצפה השבוע, למרות ערב חתונת בנו, מברך את עשרות האברכים שהשתתפו ביום עיון של ארגון 'לב שומע' בקיבוץ חפץ חיים.

בביתו של כוכב הזמר המזרחי אייל גולן, נערכה במוצאי שבת האחרון סעודת סגולה 'היום השלישי לאחר ברית המילה', לרגל הולדת הבן רון, בהשתתפות הרב ניצן ראובן ראש מוסדות 'אהבת שלום' וידוענים.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר