הבקשה תאושר?

בקואליציה תוהים: למה נתניהו צריך עוד לשכה?

ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בהווה, בנימין נתניהו, ביקש תקציב לשתי הלשכות גם יחד אך נראה כי בקואליציה לא צפויים לאשר לו לשכה נוספת כשהוא עוד בתפקידו (בארץ)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

נתניהו המשמש כראש האופוזציה ביקש באמצעות משרד ראש המשלה מוועדת הכספים תקציב של 3 מיליון ש"ח ללשכת ראש הממשלה לשעבר, זאת למרות שיש לו כרגע את לשכת ראש האופוזיציה. כרגע נראה כי בקואליציה לא מתכוונים לאשר את הבקשה לכפל הלשכות, כך על פי הדיווח בחדשות 12.

נציג "יש עתיד" בוועדת הכספים, ח"כ ולדימיר בליאק, אמר עם היוודע דבר הבקשה: "החוק הקיים נועד למצב שבו ראש הממשלה לשעבר פורש מהחיים הפוליטיים ולא ממשיך לשמש בתפקיד ממלכתי. ראש האופוזיציה מקבל היום לשכה, רכב, עוזרים ותקציב הוצאות מהמדינה, אין שום סיבה לאשר לו מימון כפול. מדובר במצב חריג ובלתי סביר, ולא ניתן לזה לקרות".

גם יו"ר ועדת הכספים אלכס קושניר ביקש חוות דעת משפטית בנושא וההערכה שהוא לא צפוי לאשר את הבקשה של נתניהו לקבל לשכה נוספת עם צוות משרדי ושני עוזרים נוספים. נתניהו לא הסביר בינתיים בצורה מסודרת מדוע הוא זקוק ללשכה נוספת.

על פי הפרסומים בין הדרישות וההוצאות: שכר דירה בסך כ-310 אלף שקלים, דמי תחזוקה בסך כ-136 אלף שקלים, תשלומי חניות בסך כ-62 אלף שקלים, הוצאות ניקיון בסך כ-62 אלף שקלים, הוצאות אירוח וכיבוד בסך כ-36 אלף שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר