רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: הרב שזעם בחו"ל על הכספומט, המיליונר שדואג לרבנות לאחיו, ה"די!" של פרוש, הגרש"ב ב'וולדורף', השקיע'ס של ירח טוקר, הסלב שמברכים על האוכל, היומולדת של ביכלר, הקניות של שלומי כהן, הקליפ של יואלי דיקמן, המטוס של שוואקי, הרב שגרם ל'עבריין' לחייך ו-5 הכתבות הנצפות (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': רב עיר בישראל, ששהה לאחרונה בביקור בחו"ל, ניגש לכספומט מקומי למשוך כסף, אך בשל בעיה טכנית הכסף לא יצא. לדברי עדי ראייה, הרב השתולל בחמת זעם על צוות הבנק, עוברי אורח שחלפו במקום נחלצו לעברו עד שיצא הכסף והכל בא על מקומו בשלום.

חשיפת 'זופניק': מיליונר חרדי מוכר נצפה לאחרונה בלשכת ראש עירייה גדולה בארץ, לפגישה שנערכה ביום ובשעה לא שגרתיים, יחד עם עוד כמה אנשים. ל'זופניק' נודע כי הרקע לפגישה, ניסיון לקדם את אחיו המוכר כראש ישיבה לרבנות העיר. נמשיך ונעקוב.

"די!", בום; אם תהיתם מה קורה כשח"כים מהאופוזיציה מפריעים לנאומו חוצב הלהבות של ח"כ מאיר פרוש, ובטוח שתהיתם, אז הדיגיטל של 'ערוץ כנסת' הכין משהו מסכם וממצה, כשפרוש דפק והסביר: "אנחנו נמצאים פה בשביל להיות אופוזיציה, לא בשביל להפריע לנו". 'זופניק' שותק.

(צילום: ערוץ כנסת)

מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי למד בתוך הרכב, סמוך לקברו של דודו מרן החזון איש זצ"ל שהיום חל יום הילולא שלו.

(צילום: איתמר קירשבוים)

הגאון רבי שלום בער סורוצקין, ראש ישיבת 'עטרת שלמה' ורשם עולם התורה הספרדי הרב יוסי ניאזוף נצפו בסוד שיח ברחובה של עיר.

לאחר מכן ראינו את הגרש"ב סורוצקין בפגישה במלון וולדורף אסטוריה היוקרתי.

את הרה"צ רבי חיים צבי מייזליש, ראש ישיבת סאטמר בבני ברק, ראינו בתפילת שחרית בשדה התעופה בציריך בשווייץ.

רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, תועד כשהוא ממשיך בפעילות הקודש ולא מתייחס לרעשי הרקע, במסירת שיעור תורה לאנשי עסקים בחצר ביתו של איש העסקים והביטוחים יוסי רפאלי.

הגאון רבי חיים פרץ ברמן, מראשי ישיבת פוניבז', הגיע השבוע לעיר פתח תקווה, לשמחת השבע ברכות לבן ראש תחום חרדים בג'וינט הרב יצחק טרכטנגוט. מזל טוב.

הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל נצפה בטרקלין בשדה התעופה בדרך לניו יורק.

(צילום: שימי רוזנברג)

'זופניק' ששמע על הגעתו של הפרשן המשפיע בישראל, עמית סגל, לריאיון לישי כהן באולפני 'כיכר השבת', לא פספס את הביקור והגיע לעקוב אחרי הצילומים, תוך שהוא לא מפספס את השיחה שגרמה לגל צחוק, אך את תוכנה הוא התבקש שלא לשתף. ביקשת קיבלת.

יממה לאחר מכן תפס 'זופניק' את ישי כהן כשהוא סוחב את ציוד הצילום המקצועי לאחר עוד ריאיון גדוש כותרות.

את חנני ברייטקופף שלנו שהיה טרוד השבוע בשמחת הולדת בנו בשעה טובה, ראינו שוקד על עבודתו במסדרונות 'שערי צדק', בדאגה כנה לכלל ישראל, שיישארו מעודכנים בכל מה שצריך. שתמיד יזכה לבשר בשורות טובות.

'זופניק' חדר בשקט למשרדים המפוארים והמזמינים של אתר 'סרוגים' ותפס את העורך אור יזרעאלי מתפנק לו על הפוף.

שקיע'ס מהי? ירח טוקר האיש והאגדה, נצפה מקיים "ובלכתך בדרך", בעיון מעמיק בספר החדש שיצא לאור על ידי מכון 'שיח אמונה' בהלכות שמיטה.

בקברה של רחל אמנו ע"ה ראינו ביום ההילולה את יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ יצחק פינדרוס כשהוא מעתיר בתפילה, אולי יחוס ואולי ירחם.

(צילום: ח.ב. חדשות כל העולם)

גם הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו נצפה בתפילה נרגשת בקבר רחל ביום ההילולה.

(צילום: אוצי vip)

ביציאה הקבר תפסנו את ח"כ אוריאל בוסו יוצא כאחד האדם וכשהוא מלווה בבנו.

(צילום: ח.ב. חדשות כל העולם)

בשולי הילולת רחל אמנו ראינו את הרב יוסף שווינגר מנכ"ל המקומות הקדושים ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, מחויכים ומאושרים לאחר שמבצע ההילולה עבר בשלום וסדר מופתי.

בשמחת אירוסי בתו של הפוסק הגאון רבי בן ציון הכהן קוק, רב קהילת 'אבי עזרי' – מרכז פתח תקווה, עם הבחור החשוב יהודה הכהן רפפורט, ראינו את חבר-הכנסת לשעבר אליהו ברוכי, מאחל מזל-טוב חם ולבבי.

הרבה שיח נרשם בימים האחרונים במסגרת המאבקים בין 'דגל התורה' ולשכת ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין לבין ממלא מקומו חנוך זייברט, מזכ"ל 'אגודת ישראל', כאשר לפי השמועות אי אלו גורמים ליטאיים פעלו כדי למנוע הגעת רבנים לשמחת חתונת בן הזקונים של זייברט. בסופו של יום, בשבע ברכות האחרון, נצפו זייברט ועוזרו יוסי צימט מלווים את חבר המועצת הגאון רבי שמעון בעדני בבואו לשמחה.

שמחתו של חנוך זייברט הובילה לאחדות דווקא ממקום בלתי צפוי כאשר זה לצד זה ישבו ראש עיריית ירושלים משה ליאון יחד עם חבר מועצת העיר ירושלים יוחנן ויצמן ועוזרו צביקי טאוב.

בשולי השבע ברכות לבנו של זייברט, ראינו סוד שיח מעניין בין המיליונר החרדי שוקי שרון, יעקב רוזן מנהל מחלקת תרבות בעיריית בני ברק והיועץ המשפטי של העירייה אריאל יונגר.

בתפילת מנחה בבית הכנסת של הכנסת ראינו השבוע את ח"כ משה גפני מ"אנחנו חרדים אבל לא מטומטמים", מצטרף לתפילה.

זאת בעוד הפרשן הפוליטי של 'בקהילה', יעקב ריבלין, נצפה כשהוא ממתין מחוץ לבית הכנסת.

במרפסת הכנסת ראינו את יצו פלדמן, הסופר מלשכת אייכלר, בסוד שיח עם חיים פרידלנדר, מלשכת פינדרוס.

את הח"כ לשעבר אורן חזן ראינו תופס שיחה עם יעקב מורגנבסר מ'דגל התורה', כשבזווית התמונה נתפס יהודה מנדלוביץ מלשכת ח"כ אורי מקלב בשיחה עם אבי רבינא מ'קול חי'.

בנתיים, בחדר סיעת ש"ס נצפו סופרי 'הדרך' צביקה יעקבזון--- ושמעון ליברטי כשהם שקועים איש איש במלאכתו.

בדיוק חלף על פנינו ח"כ משה ארבל על מדי ב', האיש שלא מפסיק להטריל את המערכת המשפטית – ובשפתה שלה.

הצצה לחדר 'יהדות התורה' ולעיני 'זופניק' נגלתה התייעצות סיעתית של אנשי 'דגל התורה' בראשות משה גפני יחד עם אורי מקלב, יעקב אשר, משה שיפמן ואליהו ברוכי.

ואם תהיתם מה עושים חברי הכנסת של ש"ס עד שהיו"ר אריה דרעי נכנס לישיבת הסיעה השבועית? 'זופניק' צילם את רגעי המתח.

מיני דרמה נרשמה השבוע בקומת הממשלה, ח"כ אורי מקלב יצא מפגישה עם יו"ר הקואליציה עידית סילמן ושמע דיווח לא נכון ב'ערוץ 20'. מקלב עצר מיד ותיקן את הכתב בשידור חי.

‏ברוך רופא חולים: אנשי התקשורת ינון מגל וישראל כהן, חגגו ב'שאבעס מלאבס' בפתח תקווה - את הסרת הגבס מידיו של טופז לוק, יועץ התקשורת של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, ששבר את ידיו בתאונת אופניים לפני כחודש.

את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ראינו עושה ספורט של בוקר בשכונת רחביה בירושלים.

(צילום: אוצי vip)

הבוקר נצפה ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בשיחה ממושכת עם הפרשן ישראל כהן בחדר האח"מים של ועידת החדשנות של השלטון המקומי.

לאחר מכן נפגש ישראל כהן עם כוכב הרשת סמיון גרפמן והעיתונאית ליטל שמש מ'ערוץ 20' שסיפרו כי הם מברכים לפני שהם אוכלים.

היועץ האסטרטגי ומנהל הקמפיינים של ש"ס יענקי ביכלר חגג השבוע יום הולדת; את אירועי החגיגות הוא פתח יחד עם אשתו הדס במתחם ה'דיסיטי'.

יהודה מנדלוביץ, דוברו של ח"כ אורי מקלב, מסר השבוע הרצאה על הציבור החרדי, הרצל והציונות במכינה הקדם צבאית היוקרתית בכפר סילבר.

את יונה ויזל, הצמוד של ח"כ יעקב אשר מ'דגל התורה', ראינו השבוע מחויך מתמיד לאחר שהצליח לסייע לעוד כמה יהודים. גם יועץ התקשורת יהודה רוסט התפנה מתדרוכי העיתונאים והתגייס לסייע לויזל בעומס הפניות.

ואם חשבתם שהכל רק סבבה, תחשבו שוב; הנה הצלם האגדי שלומי כהן, מלך הסטטוסים, עושה קניות לשבת וסוחב שקיות כאחד האדם. בתמונה, אגב, הוא נצפה קונה יין לשבת בשוק מחנה יהודה הירושלמי. 'לחיים' י'שלומי.

(צילום: יוחאי)

ואילו שדרן הרדיו עמירם בן לולו מ'קול ברמה' נצפה בסמוך למשרדי רדיו 'קול חי'. האם זה אומר משהו?

(צילום: שלום קטנוב)

נחמיה רוזנפלד איש מטה המאבק ברפורמת הכשרות נתפס כשבא לבדוק את הכשרות במזנון הכנסת.

כתב 'כאן חדשות', ויקו אטואן, הגיע לשכונת בית ישראל בירושלים לראיין את הרב מאיר אלחדד ששיכל שני ילדים באסון מירון. הוא לא יצא משם לפני שהניח תפילין כחלק ממבצע תפילין הגדול לעילוי נשמת הרוג מירון ידידיה פוגל ז"ל שהשבוע חל יום הולדתו.

(צילום: פורום משפחות הרוגי מירון)

מהמקום הראשון באוטובוס, השיק ראש מועצת קרית יערים יצחק רביץ את פעילות 'תנופה' במועצה יחד עם המנכ"ל מיכה קופילובסקי.

את משפחת סודרי המורחבת, בראשות איציק סודרי ואחותו הרבנית יהודית יוסף יחד עם ההורים שיחי', ראינו בתמונה משותפת בשמחת פדיון הבן לנכדו של האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא בתפקיד הכהן: האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק.

שדרן "קול ברמה" מנדי ריזל ריגש השבוע כשהעלה ציוץ ופוסט על הנחת התפילין לבנו הבכור ישראל - שנקרא על שם אביו ז"ל. ריזל צירף את תמונתו מניח תפילין בכותל לראשונה, "חודשיים לפני בר המצווה כמנהג חב"ד", לפני 23 שנה, לצד אביו - כשלידה תמונה נוספת הפעם עם בנו שמניח תפילין לראשונה באותו מקום. 'זופניק' דמע.

המפיק ודובר זק"א מוטי בוקצ'ין תועד מעניק בקבוק ויסקי 3 ליטר עם הקדשה אישית "שמחים בשמחתכם" למפיק אפרים זילברברג בחתונת בנו בכתר הרימון.

(תיעוד רשת העיתונאים הנקודה)

ואילו אשר פרידמן, האיש שאמון על הפקת מסע 'לאורו' של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, התחתן השבוע בשעה טובה. במעגל הריקודים ראינו את חבריו הטובים בראשות נאמני בית הגר"ח שמוליק וולף והרב שעיה רוטנברג, כשהם מפזזים לצלילי השיר 'לאורו ניסע ונלך'.

בחתונת נכדתו של 'רבי אלתר' האגדי, פינק הזמר אלי הרצליך במחרוזת מיוחדת ממיטב השירים שלו עליהם גדלו ילדי ישראל.

(צילום: אריאל רבינסקי)

איש העסקים והזמר דדי גראוכר שחשפנו כאן בשבות האחרונים שחזר להופיע, נצפה השבוע שקוע במכשיר הסמארטפון כשהוא עונה להודעות, בשולי שמחת החתונה לעו"ד בועז גורן עם שרית שוסהיים.

(צילום: יוני קדם)

איזה עוצמות: הראפר החרדי חיים שלמה מאיעס הקפיץ את החוגגים בשמחת החתונה של דודי דייטש בנו של איש החסד הנודע שמוליק דייטש.

(צילום: נתי אזרזר)

לאחר חצות בחתונת דייטש, איש התקשורת מני גירא-שוורץ עולה לעמדת הדי ג'יי ומקפיץ את הקהל עד אור הבוקר.

(צילום: בני אהרון)

באווירה של פעם: המעבד והמנצח יואלי דיקמן בצילומים לקליפ חדש. יש למה לצפות.

(צילום: דוידי נחשון)

את גדול הזמר היהודי יעקב שוואקי תפסנו יחד עם רעייתו בשדה התעופה בניו יורק בדרך למופע.

יעקב שוואקי הופיע השבוע לראשונה במרקש שבמרוקו באירוע אקסקלוסיבי ויוצא דופן בליווי תזמורת אירופאית בת 17 נגנים בניצוחו של יהודה גלילי מישראל, ובהפקת שרון דניאל פרו.

מאחורי הקלעים ראינו את יעקב שוואקי כשהוא מתפעל ממזיגת המשקאות במרוקו.

כדי להספיק להגיע לאירוע שהתקיים אחר-כך בניו יורק, הגיעו יעקב שוואקי והצוות במטוס פרטי ממרוקו היישר אל מופע 'תן יד' בקראון הייטס.

בעוד כוכב הזמר החסידי ליפא שמלצר נצפה שותה קוקטייל ומנשנש רגע לפני שעלה להופיע באירוע של 'תן יד' בקראון הייטס.

(צילום: Shmuel)

פפראצ'י: הזמר המזרחי חיים ישראל נצפה כשהוא מקבל השבוע את החיסון השלישי נגד קורונה.

(צילום: חזקי פקשר 'כללית')

את הזמר בנצי שטיין ראינו השבוע מרטיט בשירה את האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא וחסידיו, באירוע של פדיון הבן לנכדו של האדמו"ר.

(צילום: נטע לוין)

לקראת להיט חדש: המוזיקאים בני לאופר ויצחק מאיר על פסנתר. תהיו בטוחים שיצאו דברים טובים.

(צילום: אלי לב)

את הזמר נתנאל ישראל ראינו בתפילת שחרית בחצר בית כנסת בירושלים.

ניצב משנה הוד לוי, שהיה מפקד משטרת מסובים, עבר לאחרונה לתפקיד חדש במנהלת מיוחדת שהוקמה לקהילות ומגזרים במטה הארצי. באירוע פרידה שהתקיים השבוע ראינו את מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד, מפקד יחידת הג'יפים גולן חבני, קמב"ץ זק"א יחיאל גולדמן והמתנדב יצחק שולדינר מעניקים תעודת הוקרה להוד לוי.

יועץ התיירות החרדי דודי רובינשטיין נצפה מרים כוסית לחיים עם הדובר הנמרץ של רשות שדות התעופה עופר לפלר.

פפראצ'י: מגיש הטלוויזיה הבכיר חיים אתגר השוהה בימים אלו באירופה לצורך צילומים, עצר לכמה דקות להניח תפילין ולהודות להשם יתברך.

(צילום: גילה צוקרון גולן)

העיתונאי דודי בן חמו נצפה השבוע מתברך במאור פנים מיו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי בחתונת בתו של שר הדתות לשעבר יעקב אביטן.

בבר מצווה לבנו של הגראמען ואיש החינוך והתקשורת אהרל'ה וינטרוב ראינו את המפיקים מוישי ביכלר ועוזר דרוק, כשאב החתן ודרוק החליפו ביניהם את הכובעים.

הרב שגרם ל'עבריין' הקשוח לחייך: השחקן המפורסם שלומי יפרח (כוכב הסדרה 'השוטרים' המגלם דמות עבריין בשם מאור עזרא שמתפקד כראש ארגון פשע בנהריה ) נפגש השבוע עם רב הסלבס מרדכי חסידים שגרם לו לחייך מאוזן לאוזן.

העסקן ישראל ברקמן וניצבים חרדים תועדו השבוע במהלך צילומים לסרט 'בדרך לאילת'.

‏ברכת מזל טוב ליועץ האסטרטגי אברהם קרויזר לרגל אירוסיו עם נועה מורגנשטרן.

ברכת מזל טוב לשליח בד''צ 'העדה החרדית' העסקן החשוב ר' שמעון שישא לרגל הולדת בתו בשעה טובה ומוצלחת.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר