הבחורה התחפשה לחרדית

זוג גנבו רכב ויצאו למסע פריצות ברחבי בני ברק

בני זוג מאזור המרכז גנבו רכב ויצאו למסע פריצות סדרתי ברחבי העיר בני ברק; לאחר מעקב ממושך בסיוע מצלמות האבטחה, הצליחה המשטרה להביא למעצרם • צפו (חדשות)

(צילום: דוברות השומרים)

לפני כשבועיים, בשעת לילה מאוחרת, בני זוג גנבו רכב באזור המרכז - והחלו לבצע מספר רב של פריצות ברחבי העיר בני ברק, בפרט בשעות המאוחרות של ליל שבת.

לאור תלונות של תושבים ובעלי חנויות על פריצות עם אותו דפוס פעולה המתרחשות במהלך השבועות האחרונים, החלו בארגון 'השומרים' להפעיל מאמצים על מנת לעלות על עקבות הפורצים ולהביא למעצרם.

במהלך תקופה זו, צוות הטכנולוגיה של הארגון סייר באזורי הפריצות, ואסף ממערכות האבטחה והמצלמות הפרוסות בעיר עשרות תיעודים מאזורים שונים, המתעדים את החשוד מגיע עם הרכב הגנוב - בעיקר בלילות שבת, ומתפרץ לחנויות.

הבחורה, החשודה אף היא בסיוע והיתה מחופשת לבחורה חרדית, תפקדה כתצפיתנית ודיווחה לחשוד על כל תנועה באזור. בתיעודים ניתן לראות את החשודה מתצפתת כשלצידה מונחת מזוודה ענקית שאליה הוכנס השלל שנגנב.

עוד עולה מצפייה בתיעודים הרבים שנמצאים בידי הארגון, כי זוג החשודים החנו את הרכב הגנוב בסמטאות הקרובות יותר ליציאה מהעיר והתקדמו למרכז העיר באמצעות קורקינט חשמלי. לאחר כל פריצה וכשהמזוודה היתה מלאה עם שלל גנוב, הם החביאו אותה במקומות מסתור ועזבו את המקום.

בשעות הבוקר של השבת האחרונה הגיעו שוב בני הזוג לעיר, נכנסו עם רכבם לתוך השכונות ואספו את הסחורה שהחביאו הפורצים באזורים שונים בעיר. כך פעלו השניים במשך מספר שבתות וגרמו נזק רב לתושבים ובעלי חנויות.

לאחר איסוף התיעודים ממצלמות האבטחה, מעקבים, ופעולות נוספות שבוצעו על ידי מתנדבי הארגון ולאחר מסירת החומרים למשטרת ישראל, הצליחה המשטרה לשים את ידיה על החשודים.

אתמול הובאו שני החשודים, גבר בשנות העשרים לחייו תושב בני ברק בעל עבר פלילי עשיר ובת זוגתו בפני בית המשפט שהאריך את מעצרם במספר ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר