"איך אפשר להכשיר אותם?"

הגר"מ מאזוז תקף: הרפורמים ריקים ופוחזים, כופרים בעיקר

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, התייחס בשיעורו השבועי לנושא הרפורמים שעלה לכותרות בשל הממשלה החדשה: "התנועה הרפורמית כולה הרס וחורבן" • צפו בדברים (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', התייחס בשיעורו השבועי לנושא הרפורמים שעלה לכותרות בשל הממשלה החדשה: "התנועה הרפורמית כולה הרס וחורבן", ותקף את אחד מרבני הציונות הדתית שקרא אפשר להם להיכנס עם ספר תורה לכותל.

בפתח דבריו אמר הגר"מ מאזוז: "יש אחד שיודע ללמוד, ואומר שצריך לקרב אותם, להביא להם ספר תורה, כי הם רוצים להתקרב ליהדות ואנחנו הרחקנו אותם. וכי הם רוצים להתקרב ליהדות?! מי ריחק אותם?!".

לדבריו: "לפני מאה וחמשים שנה היה אדם אחד רשע ששמו אברהם גייגר, שהוא לקח אתו מאות ואלפים והרס אותם, ומאז התחילה התנועה הרפורמית".

ראש הישיבה תקף בחריפות: "התנועה הרפורמית כולה הרס וחורבן. ולפי דבריו של החכם הזה אפשר להכשיר גם את הקראים, כי הם יותר טובים מרפורמים, שהרי הם מאמינים בתורה שבכתב, אבל הרפורמים אינם מאמינים בכלום, הם ריקים ופוחזים, אינם מאמינים בשום דבר, וכופרים בעיקר!".

בהמשך דבריו שב הרב מאזוז לתקוף את הרב שקרא להכשיר את הרפורמים: "ואותו חכם אומר שהיום אין לנו מינים. איך אפשר לומר כך, וכי אלה לא מינים?! הם ורבניהם ומכשפיהם, כולם חושך ואפילה. איך אתה מכשיר אותם, ולתת להם ספר תורה?! מה הם יעשו עם הספר תורה?!.

"לפי זה אפשר להכשיר גם את השומרונים והצדוקים והבייתוסים והקראים, כל אחד מבין את מהתורה בשפה אחרת, כל אחד יש לו הסבר אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר