חסר תקדים

ח"כ ישראל אייכלר נגד נתניהו; הריאיון המלא

יו"ר סיעת 'יהדות התורה', ח"כ ישראל אייכלר, התארח באולפן 'כיכר השבת' לריאיון שעורר סערה בפוליטיקה הישראלית, בשל דבריו הקשים נגד ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו • צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

יו"ר סיעת 'יהדות התורה', ח"כ ישראל אייכלר, התארח באולפן 'כיכר השבת' לריאיון שעורר סערה בפוליטיקה הישראלית, בשל דבריו הקשים נגד ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון, המתקפה על נתניהו

תחילה התייחס ח"כ אייכלר להחרמת הוועדות: "הייתי הראשון ולא היחיד שהייתי נגד החרמת הוועדות, נגד ההליכה לבג"צ לבקש סעד. החברים שלי ב'יהדות התורה' הסכימו איתי שזה לא טוב, אבל חייבים, שוב השעבוד הזה לליכוד, ללוין ולנתניהו. אני אמרתי: אנחנו מייצגים ציבור שאין לו משהו אחר, אם אנחנו לא בוועדות אנחנו פוגעים בו. אמרו לי 'חודש והממשלה נופלת', אני לא ילד קטן, ברגע שהבנתי שהערבים אומרים 'אנחנו מתנגדים לממשלה אבל יותר לממשלת הימין' - ידעתי שיש 67 לממשלת בנט, אז מה הטעם לשבת חודש אחר חודש..".

ח"כ ישראל אייכלר בריאיון לישי כהן

באשר לחיבור עם נתניהו, תקף אייכלר: "הפקדנו את עתיד עולם התורה באשליות של נתניהו ארבע פעמים. הוא כל הזמן השלה אותנו, את עצמו בעצם, שאוטוטו הוא הולך לנצח. ארבע פעמים לא מנצחים בחירות. אדם דגול כמו צר'צ'יל אחרי הניצחון הגדול במלחמת עולם השנייה - בגלל מלחמה פנימית במפלגה שלו הוא איבד את השלטון - הוא הלך הביתה.

ציפית שנתניהו ילך הביתה?

"בוודאי".

הסיעות החרדיות החרדיות טעו בכך שהלכו אחרי נתניהו?

"אחרי הבחירות הראשונות שהוא הפסיד היינו צריכים להגיד 'אתה צריך ללכת, להכיר בעובדה שאתה הפסדת".

לדבריו: "עוד לפני זה, כשהוא לא רצה לקיים את הרוטציה עם גנץ. אז היינו צריכים להגיד לו 'אתה לא יכול לשחק עם המדינה', לא לעשות תקציב וללכת לבחירות כדי לא לקיים רוטציה. חתמת על רוטציה? תקיים".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר