רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: ברכב היועץ - עשרות אלפי שקלים ליד המצבר, השבועוון והעובדים שפרשו, כוכב הרשת שנכנע לבנק, הריקוד החסידי של הראשון לציון, ניגון 'הינוקא', הפרשן ששירבט, מומחה הכשרות והקופים, העורך והאוכל המרוקאי, הסלפי של גפני, המפיק והעוגה לפנים ו-5 הכתבות הנצפות ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': יועץ רפואי חרדי מוכר, נתקע עם רכבו בבית החולים 'תל השומר'. עוברי אורח שנחלצו לעזרתו - פתחו את מכסה המנוע בכדי להטעין את הרכב עם כבלים ונדהמו לגלות שם חבילות של עשרות אלפי שקלים בכסף מזומן שהוטמנו לצד המצבר. לכסף שלום.

חשיפת 'זופניק': מספר עובדים בשבועון מוכר עזבו בחודשים אחרונים את מקום עבודתם, ככל-הנראה בשל סכסוך עם מנהלי העיתון, אך הנהלת העיתון דאגה במיידית למלא את החסר בעובדים אחרים. על זה נאמר, לכולם יש תחליף.

חשיפת 'זופניק': כוכב רשת חרדי מוכר פרסם השבוע תיעוד של חרדי, מתלונן סדרתי, מפגין כנגד סניף בנק בעיר התורה והחסידות בני ברק. התיעוד עף ברשת כאש בשדה קוצים והגיע עד למנהלי הבנק הבכירים שפנו לכוכב בבקשה להסיר את התיעוד והוא נענה לבקשה.

בפינת החידה: לחדר סיעת ש"ס נכנסו השבוע יחד, יו"ר ש"ס אריה דרעי ואישיות מוכרת שמאחור מזכירה קצת את היו"ר. רמז 'זופניק': השניים עשו רק לאחרונה שלום, שנחשף כאן במדור.

האדמו"ר מ'תולדות אהרון' נצפה בסוד שיח עם הנגיד שמוליק הלפרין, בחתונת בנו של אחיו יעקב הלפרין במושב 'בית מאיר'.

(צילום: נתנאל הלפרין)

הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף נטל חלק בריקוד חסידי במהלך שמחת השבע ברכות לבן היועץ הרפואי מבעלזא, מוטי פריד, יו"ר 'סעד ומרפא'.

המקובל הרב בנימין בצרי תועד ממתין כאחד האדם לאוטובוס בסמוך לציונו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

בצל הסערה הספרדית המקומית ומכתב נשיא המועצת, בשבת האחרונה שהה החזן העולמי יחיאל נהרי לשבת פיוטים בעיר אלעד. רגע לפני כניסת השבת, הגיע נהרי להתברך מרבה של העיר הגאון הרב מרדכי מלכא וסיפר על אמו שהלכה לעולמה לפני למעלה מחודש. 'זופניק' אף שמע את נהרי מספר כי הספיק להתגלח. "אחרי שגערו בי לאחר שלושים יום הספקתי להתגלח", אמר.

ואילו בשיעור השבועי בבית הכנסת 'היזדים' תיעד 'זופניק' את רבה של אלעד, הגרש"ז גרוסמן, ששימש כרב המקדים, מקבל את ברכת הראשון לציון הגר"י יוסף.

'הינוקא' - הגאון רבי שלמה יהודה בארי תועד מנגן באורגן את השיר "המלא", כשהוא עם טלית ותפילין, זאת באירוע ברית בירושלים בה הופיע הזמר אלי הרצליך.

(צילום: איתי וגנר)

את עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז לכד 'זופניק' ממתין לתפילת מנחה בסמוך למשרדי המערכת בירושלים.

ואילו את הפרשן והמגיש ישי כהן ראינו משרבט אומנות במהלך ישיבת המערכת כשהוא מנסה להסביר את הסיבוכים הקיימים בממשלת בנט.

גזירת החד-פעמי הגיעה גם לעדשת מצלמתו של צלמנו המוכשר חיים גולדברג, שמה שהוא עושה עם המצלמה שלו אחרים מתקשים לעשות.

גם שלומי מלוביצקי שלנו ירד לשטח לבדוק את הדופק בעקבות עליית המחירים הצפויה ואת מי שעובר ושב. התוצאה, בתוכנית הכלכלית החדשה של 'כיכר השבת', בהגשת רפאל כהן ומשה מנס - בקרוב ממש!

ואילו את העיתונאי החב"די שלנו, מענדי קורטס, מצאנו בעיר דנייפר שבאוקראינה, בחצר הבית שבו גרו הוריו של הרבי מליובאוויטש במשך שנים, מאזין להסבריו של מנכ"ל ארגון 'כולל תורה' הרב משה וובר המכהן גם כאחד משלוחי חב"ד בעיר.

מומחה הכשרות הרב יוסף דורפמן, יצא השבוע לשליחות כשרותית בהודו - דרך דובאי, שם שהה מספר שעות, במהלכם הספיק לבקר במטבחים בכשרות המקומית, בהם ערך סיור עם יו"ר ועד הכשרות הרב שמעון פרנקל. ומה הוא עשה בהודו - חוץ מלהאכיל קוף? בקרוב ב'כיכר השבת'.

בחתונת נכדתו של הדיין הבכיר הרב שלמה דיכובסקי מתל אביב, באולמי 'כתר הרימון' השתתפו הרב הראשי לשעבר הגאון הרב ישראל מאיר לאו והחזן חיים אליעזר הרשטיק.

(צילום: אוריאל מן)

במעון האדמו"ר מבעלזא בקריית בעלזא בירושלים התקיימה השבוע פגישה ממושכת בין האדמו"ר לרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו, במהלכה נצפה רפי אלטמן, רל"ש הרב הראשי, מתברך בחביבות מהאדמו"ר, מהצד נראה חבר הכנסת ישראל אייכלר מ'יהדות התורה'.

(צילום: יהודה אוסטרי)

ביום שני הגיע 'זופניק' לכנסת ותפס את ישי כהן שלנו ואלעד זמיר - עוזרו המסור של חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד', כשהם מסתודדים עם חבר-הכנסת יעקב אשר מ'יהדות התורה'.

(צילום: פיני רבי)

ביציאה מישיבת הסיעה תיעד 'זופניק' את השר מתן כהנא בעימות נוסף עם פרשן 'כיכר' ישי כהן.

שעה קלה לאחר מכן נצפו מיכאל שמש, הפוליטי החרדי של 'כאן' וישי כהן בשיחה בסמוך ללשכת ראש הממשלה.

את שמוליק דהן, הדובר של כנסת ישראל, תפס 'זופניק' בתפילת מנחה בבית הכנסת במשכן כשהוא מקפיד להיות מעשרה ראשונים. יש לעיתונאים ממי ללמוד.

ואילו יעקב אליאך, החרדי של דוברות הכנסת, תועד בעבודתו הקשה בוועדה לנושאי דת שעסקה ברפורמת הכשרות, ועדה שתחת אחריותו בנוסף לוועדות נוספות.

מוישי רבר, האיש שמאחורי ח"כ יצחק פינדרוס, נצפה במצלמות הכנסת, בחצות הלילה, כשהוא מאזין לשיעור 'הדף היומי' אותו מוסר בקביעות הרב יעקב קנייבסקי, נכדו ונאמנו של מרן שר התורה.

(צילום: ערוץ כנסת)

את יקי אדמקר, איש 'וואלה', ראינו ממתין לישיבות הסיעות בקומה התחתונה במשכן הכנסת.

'זופניק' שהגיע להשתתף בדיונים על רפורמת הכשרות בכנסת, הנציח את הרגע שבו אשר חיון, ראש לשכת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, ניגש ליו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ ישראל אייכלר בכדי לנסות ולהבין מה בער בח"כ החרדי לעורר סערה פוליטית באולפן 'כיכר השבת'.

בחדר הדיונים תיעד 'זופניק' המרותק את חברי הכנסת החרדים נלחמים על יהדותה של המדינה ומנסים למזער נזקים בשיחה עם יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן, אך התברר שהיא רק ידא אריכתא של 'ישראל ביתנו'.

עם תום ישיבת סיעת 'יהדות התורה', 'זופניק' שנכנס כדי לטעום מהארבעס שנותר על שולחן הח"כים, נבלם במוטי בבצ'יק שנותר בחדר לשיחה שנמשכה שעה ארוכה ומנעה את כניסת הזרים לחדר.

'זופניק' שיצא להפסקת סיגריה בחצר המשכן פגש את לוי אדרעי, החרדי של איווט, ממתיק סוד עם אחד מבכירי המפלגה.

את צמד המגישים משה גלסנר ועו"ד אבי בלום תפסנו בטלפונים אחרונים לפני עוד תוכנית ב'ערוץ הכנסת'.

עורך 'משפחה' יוסי אליטוב, נצפה מתפנק באוכל מרוקאי במסעדה של אברימי סודרי בביתר עילית.

לפני הכניסה למרן שר התורה נצפו חברי-הכנסת משה גפני ועמיחי שיקלי בסלפי משותף עם ישראל כהן, ירח טוקר, שמעון ברייטקופף ואלעזר מן, עוזרו הצמוד של גפני.

בכנס חירום של משגיחי הכשרות שנערך בתל-אביב ראינו את העיתונאי יאיר שרקי (חדשות 12) מאזין בשקיקה לנאומי המאבק נגד רפורמת הכשרות. והנה הוא מתעד ברחובה של עיר את המשגיחים המפגינים.

ברוכים השבים: שדרן הרדיו דוד חכם שטס לפגישות עבודה בארצות הברית - חזר לישראל והחל להגיש השבוע את מהדורת הבוקר ב'קול חי' כפי שנחשף ב'כיכר השבת', לאחר שערק מ'קול ברמה'. חכם נצפה מצלם את המזוזה בנתב"ג כאילו אין קורונה.

בדרך לציון רבי ישעי'לה מקרעסטיר זצ"ל בהונגריה, ראינו את הצלם שלומי כהן ויועץ התקשורת שמעון ברייטקופף בלימוד דף היומי, כחלק משבת גיבוש לקהילת 'נועם ה''.

יוסי בוסו, לשעבר מנכ"ל רשת החינוך של ש"ס, ואח של ח"כ אוריאל בוסו נצפה בקניות בגדים ב'אקסוס' לקראת חתונת בנו.

זאת בעוד האח יהודה אבידן זכה לקבל את "אות המערכה ברצועת הביטחון בלבנון", חתום בידי הרמטכ"ל אביב כוכבי.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה נצפה ביום שישי האחרון, כאחד האדם, בקיוסק בעיר כשהוא משוחח עם תושב.

חבר הכנסת איתמר בן גביר מ'הציונות הדתית' נצפה עורך קניות בקניון רב שפע ירושלים, כאחד החרדים.

(צילום: ד.י)

ואילו יו"ר המפלגה שלו, ח"כ בצלאל סמוטריץ, נצפה כאחד האדם בשוק מחנה יהודה בירושלים.

(צילום: עובדיה טובול)

את דודי רובינשטיין ושמחי וינברג מחו"ל מהודר 'זופניק' תפס בדרכם ללוס אנג'לס, כשלפתע - הפתעה, חגיגת יום הולדת מושקעת לדודי, בטרקלין ארבל בניצוחו של אביעד רודן שדאג לכל הפרטים החשובים.

שדרן הרדיו עמירם בן לולו מ'קול ברמה' נצפה מתפנק בארוחה במסעדת 'הצלבנים' בקיסריה.

את בוגרי 'קו עיתונות' ראינו בחתונתו של העיתונאי אוריאל צייטלין מ'קול ברמה' ו'הסקופים ' - שעבד אף הוא ברשת. מימין לשמאל: יענקל'ה פרידמן, מנדי ריזל, אוריאל צייטלין, אבי גרינצייג והעורך הנצחי ינון פלח.

מחוץ לחתונתו של העיתונאי אוריאל צייטלין ראינו את אנשי התקשורת אבי גרינצייג, ביני אשכנזי ('מקור ראשון) ורשף שי ('ארץ נהדרת', ערוץ 12).

‏בחתונת בתו של חזי שבקס מנכ"ל 'זק"א ישראל' ראינו את אנשי התקשורת אהרון רבינוביץ ('הארץ') ועומרי מניב ('ערוץ 13') עובדים על האייטם הבא.

בסמוך ראינו את איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה בשיחה ערה עם הסופר המוערך חיים ולדר לקראת ראיון ב'כיכר השבת' על ספרו החדש שיראה אור בקרוב.

(צילום: יעקב כהן)

מהעבר השני ראינו את המפיק דוד פדידה, כוכב הרשת שוקי סלומון ורבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב הרב חיים הורביץ, בשיחה רותחת לקראת פרויקט גדול שיראה אור בקרוב.

את ישעיהו קנייבסקי, נכדו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, ראינו רוקד לצלילי מוזיקה מזרחית בבר מצווה מקומית לבן של חבר קרוב בפנמה.

זאת בעוד שמוליק וולף, נאמן ביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, נצפה מתקן את רכבו ב'אוטו בני ברק'.

לקראת מופעי חנוכה: המעבד והמנצח יובל סטופל עם ההרכב הקומי של רביעיית 'אנדרדוס'.

הצלם שוקי לרר וצלם הווידאו אדי נצפו כשהם נוסעים ביחד בקולנועית ברחובות עיר התורה והחסידות בני ברק.

(צילום: איתמר קירשבוים)

דור שלישי לעסקנות: יוסי ברנפלד - בנו של קב"ט מודיעין עילית, יוני ברנפלד, מעסקני 'דגל התורה' בבית שמש, התחתן השבוע, בשעה טובה ומוצלחת.

(צילום: איתמר קירשבוים)

בין המברכים נראה חבר הכנסת יעקב אשר, שהגיע לכבוד הסבתא של החתן, אלמנתו של הרב יוסף ברנפלד ז"ל, שהיה מנהל מחלקת חינוך בעיריית בני ברק.

(צילום: איתמר קירשבוים)

בחתונת בנו של מנכ"ל קריית מאור חיים הרב זאב שבבו, נצפו בשיחה איש מירון דוד חזן, איש הקומזיצים שמואל גריינמן, הזמר אבי מילר, חיים זייבלד מאור הרשב"י והעסקן הצפתי ליאור שבבו.

לאחר שחזר מחגיגת יום הולדת בהפתעה שערך לו שייח' מקומי בדובאי, המפיק מיכאל כפלין קיבל עוגה לפנים בעת שהיה ברכב היוקרתי בדרכו חזרה למלון.

הזמרים יידל ורדיגר וישי ריבו בשירה מרגשת, בשמחת השבע ברכות של דודי דייטש בנו של איש החסד שמוליק דייטש, שחתונתו שבוע שעבר הפכה לשיחת היום במגזר החרדי.

(צילום: מוישי ביכלר)

את המפיק אייזיק גפן והזמר אהרל'ה סאמט ראינו בשיחת רחוב ברחובה של עיר.

(צילום: דודי בן חמו)

הזמר חיים ישראל שנופש בצרפת תיעד עצמו למרגלות מגדל האייפל המפורסם.

הזמר יונתן רזאל עצר את הרכב בצד הכביש כדי לסדר תקלה קטנה, והופתע לגלות אחרי כמה דקות את הזמר אוהד מושקוביץ, הקולגה ממשרד ההפקות 'FDD' של דוד פדידה, שעצר במקום כדי להציע עזרה ולוודא שהכל תקין.

את הזמר וכוכב הרשת החרדי שוקי סלומון, ממגישי תכנית 'שובר מסך' ו'פינת פרשת השבוע' ב'כיכר השבת' והזמר אריק דביר - ראינו השבוע מופיעים באירוע עם מגבעת לראשם; מי עשה את זה יותר טוב? טקבקו לנו...

את איש העסקים וההצלה אפי פלדמן ראינו השבוע בדרך לנסיעת עבודה בארצות הברית יחד עם חברים טובים.

אפי שטרן, מנהל המוקד העירוני בעיר החרדית אלעד ומאנשי החסד המוכרים בעיר, נכנס השבוע עם בנו שהגיע לגיל מצוות (13) לברכה אצל מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שהעניק לו מתנה ספר 'אורחות יושר'.

(צילום: שוקי לרר)

השבוע התקיימה הברית לבנו של איש החסד חזקי פקשר, מנהל קשרי קהילה של 'כללית' בבני ברק. 'זופניק' תיעד את נחמיה בלושטיין, מנהל המגזר החרדי במחוז דן יחד עם אבי הבן בשמחה.

חברי קבוצת 'מיקה' ביומולדת של השחקן החרדי חיים לייזר פונפנדר באירוע שארגנו לו החברים מקבוצת 'פילפוליטיקה', בשילוב קומזיץ ארוך לתוך הלילה.

איזה סטייל: המפיק יונתן בן טוב התחדש בכובע חדש.

הרב יצחק טרכטינגוט, ראש תחום חרדים בג'וינט, כובד השבוע לשאת דברים במפגש 'אקוסיסטם לשילוב חרדים בהייטק', שנערך ביוזמת המיזם הלאומי לשילוב חרדים בהייטק.

ביום שישי האחרון יצא הבחור מוטי ברונשטיין כמדי שבוע ל'מבצע תפילין', כשאל הדוכן הגיע השחקן הישראלי גורי אלפי, שנעתר בשמחה להניח תפילין ואף תרם כמה מטבעות לצדקה. אלפי אף תיעד את הרגע המיוחד וגרם לקידוש השם נרחב.

(צילום מסך)

את רב הסלבס מרדכי חסידים ראינו השבוע במפגש מיוחד עם חברו הטוב השחקן המתחזק ציון ברוך.

שחקן הכדורגל אייל גולסה, המשחק בקבוצת 'מכבי תל אביב', נכנס לברכה והתייעצות במעונו של 'הינוקא' - הגאון רבי שלמה יהודה בארי.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר