כפיות טובה

הגיע מעזה עם אמו החולה וניצל זאת לטרור

שב"כ פיענח פיגועי הצתה ברמלה. נעצר חשוד שוהה בלתי חוקי מרצועת עזה שנכנס לישראל לאחר שקיבל אישור הומוניטרי מיוחד ללוות את אמו החולה לטיפול בישראל (צבא)

(צילום: שאטרסטוק)

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל נעצר לפני כשלושה שבועות, סלימאן כסאב, בן 29, תושב חאן יונס השוהה בישראל כשוהה בלתי חוקי.

סלימאן נכנס לישראל בינואר 2020 באישור הומניטרי כמלווה של אמו, המטופלת באיו"ש על רקע מחלה קשה. לאחר סיום הטיפול באמו, ניצל סלימאן את ההיתר ונשאר בישראל כשוהה בלתי חוקי.

בחקירתו בשב"כ עלה כי בתאריכים 30 בספטמבר 2021, ו-4 באוקטובר 2021 ביצע סלימאן פיגועי הצתות בעיר רמלה - הן של סוכות והן של אוטובוס. עוד עלה כי ארגון 'שהדאא אלאקצא' פעל מול סלימאן לקידום פיגועים חמורים בישראל (חטיפה, פיגועי תופת ופיגועי ירי) וסלימאן אף היה אמור לקבל לשם כך אמל"ח, אולם עד למעצרו לא קיבל בפועל כספים מהארגון.

בתאריך 1/11/21 הוגש ע"י פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום חמור כנגד החשוד.

מקרה זה מתווסף למעצרים קודמים של תושבי הרצועה אשר זכו להיכנס לישראל נוכח טעמים הומניטריים וגויסו לקידום פיגועים בישראל ומדגיש את פוטנציאל האיום הגלום בשוהים הלא חוקיים בישראל.

"שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל יפעלו בנחישות לאיתור וסיכול של כל גורם אשר יפעל לערעור היציבות בערים המעורבות ולפגוע בביטחון המדינה ואזרחיה", נמסר בהודעת השב"כ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר