ההפגנות נגד הרכבת

תושבי בר אילן זועמים: 'המכת"זית התיזה מים לתוך הבתים'

תושבים חרדים ברחוב בר אילן בירושלים, זועמים על המשטרה לאחר שבמהלך ההפגנה נגד עבודות הרכבת הקלה, המכת"זית התיזה מים לתוך בתיהם; המשטרה: "נאלצנו לפעול בנחישות" (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: אחד השכנים)

מספר תושבים חרדים ברחוב בר אילן בירושלים, זועמים על המשטרה לאחר שאתמול (ראשון) במהלך הפגנה של 'העדה החרדית' נגד עבודות הרכבת הקלה, שנערכה לאורך הרחוב, המשטרה עשתה שימוש במכת"זית והתיזה מים לתוך בתי התושבים.

אחד התושבים אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "אני סובל גם ככה מרעש של עבודות והפגנות, לא מגיע לי לקבל בנוסף שפריץ של מכת"זית לתוך הבית בגלל שלא זכרתי לסגור את החלון".

תושב נוסף מספר כי "אתמול במהלך ההפגנה היה הרבה רעש, זה העיר את הילדים שלי שכבר הלכו לישון, הלכתי לחלון לראות מה קורה וקיבלתי שפריץ לתוך הבית מהמכת"זית".

ממשטרת ישראל נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה כי "בעקבות מחאה אלימה בה נטלו חלק עשרות פורעים שחסמו את ציר התנועה ופגעו במרקם החיים, נאלצה המשטרה לפעול בנחישות לפיזורם באמצעות שימוש במכת"ז, זאת לאחר סירובם של המפגינים להישמע להוראת הפיזור שניתנה על ידי קצין משטרה.

"נציין כי השימוש במכת"ז מגיע רק לאחר ניסיונות אחרים לפזר את המתפרעים ונועד לשמור על החוק והסדר הציבורי ולהפסיק את ההתפרעויות האלימות שעלולות לפגוע בחיי אדם, זאת תוך חשיבה ופעולות מירביות לצמצום פגיעה באזרחים תמימים.

"משטרת ישראל תמשיך לאפשר לכל אדם את חופש הביטוי והזכות להפגין אך לא נאפשר כל הפרת סדר אלימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר